Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh!! Miten rakennekynnet on tarkoitus saada irti? Onko tämä kieroa peliä?!

Vierailija
17.03.2011 |

Laitatin 3 viikkoa sitten geelikynnet.

Ovat nyt jo kasvaneet sen verran, ja lohkeilleet/irronneet kynsien sivuilta, että ovat törkeän näköiset!

Yritin itse irroittaa niitä, ja sainkin 2 pois, mutta oli niin kamalaa hommaa (kynnestä lähti kerros pois jo laitettaessa hiotun kerroksen lisäksi, joten kynsi on ihan sairaan ohut ja repeillyt nyt kokonaan, miltei sattuu! Ja irrottelu sattui!!)

Onko rakennekynnet ovela kierre, johon rakennekynsien ottajat laitetaan vähän kuin vahingossa/puolipakolla, kun ei kynsiä pysty itse irroittamaan ja sitten jos menee irroittamaan ja laitattamaan ammattilaiselle, se tietysti taas maksaa maltaita?

Niin kivat nää kynnet ei kuitenkaan hintaansa nähden olleet, että niitä enää uudelleen ottaisin. Ihan kivat hetken, ja tulipa kokeiltua, mutta nyt olen ihan pulassa!

Niin ja jos joku ehdottaa rakennekynsien ja tippien(?) poisviilaamista omista kynsistä itse, niin eihän näihin mikään viila pysty ja saisi hioa valehtelematta tuntitolkulla :O (yritin jo)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetoni ei oikein liuota geeliä, tehoaa paremmin akryylistä tehtyihin kynsiin. geelikynnet tulisi poistaa viilaamalla ja mieluiten liikkeessä ettei oma kynsi vahingoitu.

Vierailija
22/29 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi samoin akryylikynsien kanssa. Kokeilusta saa maksaa kovan hinnan. Ei ole ikinä olleet kynnet näin huonossa kunnossa!

Olisi pitänyt mennä poistattamaan ammattilaisella, mutta aika kallista. Tosin jos olisin tiennyt, mikä kärsimys tästä tulee, niin olisin ehdottomasti poistattanut nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

depend valmistaa kaikenmaailman kynsisettejä, mm. itse kotona tehtäviä geelikynsiä. itse olen laittanut tuollaiset ja ihan hyvät tuli, ja paljon halvemmalla kun liikkeessä. valikoimaan kuuluu siis myös aine, jossa irtokynnet (geeli ja tippien liimaukset) saa liotettua irti. en ole tuota kokeillut, eli en osaa sanoa toimiiko sitten oikeasti. maksaa jotain vitosen pintaan, eli tuskin se mitään kovin kummoista ainetta on, jotain kynsilakanpoistoainetta mutta eri nimellä varmaan :) mutta kannattaa kokeilla. dependin tuotteita myy ainakin kicks ja varmaan muut vastaavat kosmetiikkaliikkeet.

Vierailija
24/29 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oikeaasti menee ottamaan jotkut geelikynnet ottamatta asioista selvää? Siis ihan oikeasti.. itse en ainakaan sellaisia summia tosta vaan viitsi heittää hukkaan. Jos jotain isompia hankintoja meinaan niin otan kyllä asioista etukäteen selvää...

Vierailija
25/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghh!!! EKA ja vika kerta laitattaa! Omat kynnet pilalla! 

Vierailija
26/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetoni se vasta on myrkkyä 💅 kynsille! EKA ja vika kerta kun laitatin rakennekynnet. Omat kynnet pilalla. On mentävä oikealle käsihoitajalle. Näin sitä "sakotetaan", kun on turhamainen ja eurot meni. Entäs jos menisi siihen rumbaan, että taas ja taas niitä rakennekynsiä "hoidattamaan", jos on euroja liikaa! Minulle riitti yhdet tuhlaukset! 

Vierailija
29/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava varoitus: älkää hyvät naiset mennä laitattamaan rakennekynsiä! Oikealle Käsihoitajalle tilattava aika. "Kynsistudiossa" omat kynteni pantiin pilalle! Ei tietenkään kerrottu miten käy, kun pitää otattaa ne pois. Eurot meni tietysti tähän turhuuteen. Onhan näitä "turhuudenmarkkinoita" maailma pullollaan. Noooh, vahingosta viisastuu 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme