Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvileipää ostat mieluiten myyjäisistä

Vierailija
17.03.2011 |

kysyn tätä kun on tulossa tyttären luokan myyjäiset ja aion leipoa sinne. Josko saisin vinkkejä.

Myyjäiset ovat tämän kuukauden lopussa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain keksejä niitä minä myyjäisistä ostan.

Ne on helppoja tehdäkin ja pakata nätisti.

Vierailija
2/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moni näkyy ostavan korvapuusteja, rahkapiirakkaa ja kahvikakkuja. Myös suolaiset puustit on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä en ole nähnytkään missään myyjäisissä.

Taidan tehdä niitä.

Olen kondiittori joten kaikki käy.

ap

Vierailija
4/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo bebejä toivonut :D

Vierailija
5/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta mitään. Olen niin tarkka hygieeniasta etten halua ostaa mitään mistä en tiedä kuinka se on valmistettu.

Vierailija
6/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeaa en osta koskaan

Vierailija
7/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso ja myyjäisten kakut ja levonnaiset eivät läpäise mun 'hygieniaseulaa'.

Vierailija
8/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaanhan ei ole varma, miten/missä/milloin kyseiset herkut on valmistettu. Ihme, ettei joku hygieniasäännös ole jo keksitty pikkuharrastelijoiden myyjäisiäkin suitsimaan.

Ja ei, itse en osta sellaisista myyjäisistä mitään, jossa kuka tahansa on voinut leipoa mitä tahansa myytäväksi.

Vierailija
9/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kuivakakkua, se on helpointa kuljettaa kotiin sieltä myyjäisistä. macaronit kelpaisivat myös, jos joku jaksaa niitä myyjäisiin tehdä (itse ei tule tehtyä).

Vierailija
10/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso ja myyjäisten kakut ja levonnaiset eivät läpäise mun 'hygieniaseulaa'.

tällainen niuho :D Joten en osta mitään minäkään. Paitsi jos tiedän, että on naapurin rouvan tekemiä - hän on todella hyvä leipuri. Tosin niitäkään ei mies mielellään syö. Mutta hän ei ole kovin innokas makean syöjä kyllä muutenkaan.

Bebet olisi kyllä aika kivoja.

Vierailija
11/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei läpäise hygieniaseulaa.... ;-D Heh, et varmaan päästä lapsiasikaan kenellekään kylään, kun ei tiedä minkälainen hygieniataso toisilla on... Lapsraukkasi!

Ap:n kysymykseen, itse ostaisin meiluiten tosi hyviä pullia tai korvapuusteja.

Vierailija
12/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kuivakakkua tms, pullaa ja mokkapalaa tulee leivottua itsekin usein. Ehkä myös rieskat, sämpylät tai muut suolaiset voi tehä kauppansa.

Vierailija
13/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin niin laiska niitä itse tekemään.

Vierailija
14/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielelläni jotain, mistä tykkään, mutta mitä en itse jaksa leipoa, esim. porkkanapiirakkaa.

Vierailija
15/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapaloja tai sitten kahvikakkua, jossa on joku hyvännäköinen kuorrutus.

Pullaa tuntuu täällä päin olevan melkein jokaisella, mutta toisaalta ilmeisesti sitä meneekin.

Vierailija
16/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä tunge pähkinää sekaan! Ja leivo laktoosittomilla aineilla

Vierailija
17/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tekemisessä on suht mahdotonta epäonnistua. Esim. porkkanakakkua tai mokkapaloja.

Minulle myyjäisostoksissa hygienia ei ole isoin ongelma, vaan se, että leivonnaisten taso vaihtelee kovasti. Ja esim. pullasta voi olla vaikea sanoa päältä katsomalla, onko se hyvää vai ei. Toki jos ap on kondiittori, hän varmaan osaa tehdä leivonnaisesta kuin leivonnaisesta "vakuuttavan" näköisen. Bebet kyllä sinänsä on tosi hyviä.

Vierailija
18/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä meillä kaikki syö, joten en mitään leivoksia tai kakkuja osta kun niitä ei kaikki kuitenkaan syö..

Viimeksi ostettiin valkosuklaa-karpokeksejä myyjäisistä ja ne oli superhyviä :)

Vierailija
19/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä meillä kaikki syö, joten en mitään leivoksia tai kakkuja osta kun niitä ei kaikki kuitenkaan syö..

Viimeksi ostettiin valkosuklaa-karpokeksejä myyjäisistä ja ne oli superhyviä :)

nämä valkosuklaa-karpokeksit? :D

Vierailija
20/23 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikkaleipiä tai jotain muita pikkuleipiä, jotka koristeltu pääsiäisen aikaan sopivasti. Tai macaronseja, niitä ei ihan joka täti värkkää itse. Rahkapiirakkaa, karjalanpiirakoita, jotain muuta pääsiäisaiheista. Ehkäpä itse tehdyt donitsit houkuttelisivat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi