Oikeesti nyt on hyviä uutisia kaikille!!!
Ei pahalla mutta olen huomannut että täälläkin aika paljon pessimistejä, etenkin noissa Japani-ketjuissa. Nyt on teille hyviä uutisia -> Elätte pidempään!!
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011031713383390_tr.shtml
Älkää nyt sit liikaa iloitko, ettei elinaika vähene..
Kommentit (8)
Pisimpään elänyt ihminen, jonka tunsin oli tasapainoinen ja iloinen ihminen. Et en ihan kauheasti luottaisi tuohonkaan tutkimukseen.
Pisimpään elänyt ihminen, jonka tunsin oli tasapainoinen ja iloinen ihminen. Et en ihan kauheasti luottaisi tuohonkaan tutkimukseen.
on myös vastaavasti yleensä kohtalaisen terveitä ja pirteitä silloin kun muilla samanikäisillä on jo kaikenlaisia kipuja ja vaivoja ja syöpiä ja ohitusleikkauksia takana. Ehkä on helppo olla tasapainoinen ja iloinen kun mikään ei vaivaa eikä ole vielä saanut kuolemalta muistutusta olemassaolostaan. Kyllä mä ainakin huomasin ettei oman vanhemman terveysongelmat tehneet siitä iloisempaa tai tasapainoisempaa.
Voi tossa olla vähän perääkin, kun onhan ne yltiöpositiiviset ihmiset välillä vähän sellasia hälläväliä persoonia..
Ehkä noi örmyt on sitten varovaisia ja näin huolehtii esim. terveydestä ja turvallisuudesta paremmin. Eli just niitä ketkä kantaa kotiin jodia ja nyt on neljän seinän sisällä happinaamari kasvoilla ja ärisee maailmalle. Kun taas positiiviset ihmiset vaan ajattelee että ei tässä mitään kelleen käy.. :)
jo paljon ennen ikääntymistään.
Toiset on sellaisia luonnostaan. Mä kyllä uskon, että iloinen asenne pitää terveempänä todennäköisemmin kuin jatkuva synkistely. Jos elämänasenteella tuossa tapauksessa on jotakin merkitystä voi osoittaa olevan.
on myös vastaavasti yleensä kohtalaisen terveitä ja pirteitä silloin kun muilla samanikäisillä on jo kaikenlaisia kipuja ja vaivoja ja syöpiä ja ohitusleikkauksia takana. Ehkä on helppo olla tasapainoinen ja iloinen kun mikään ei vaivaa eikä ole vielä saanut kuolemalta muistutusta olemassaolostaan. Kyllä mä ainakin huomasin ettei oman vanhemman terveysongelmat tehneet siitä iloisempaa tai tasapainoisempaa.
Se on nyt sit munkin otettava uusi asenne elämään ja lopettava ainakin tämä hymyily..:(
Minä olen aina enemmän tai vähemmän pahatuulinen, mieheni on päinvastoin.
Yritän hillitä iloani asiasta... ööörrrggh!