Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiivatulehdus ja raskaus :(

Vierailija
16.03.2011 |

Tietääkö kukaan kertoa miksi ei esim Canestan hiivalääkettä saisi käyttää raskauden aikana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä asetinta vaan ei saa käyttää, eikä puikkoja.

Hiiva raskauden aikana on vähän liiankin tuttua huttua... (Jos uusii aina vaan, niin pistä voidekuurille mieskin)

Vierailija
2/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon voi käyttää myös esim. viiliä. Ulkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan sitä asettimen käyttöä tulee välttää ja laittaa se lääkepuikko sormin. Mulle gyne neuvoi että raskausaikana on parempi käyttää se pidempi kuuri (3 vrk) kuin se 1 vuorokauden pikakuuri, koska raskausaikana kuulemma hiiva on sitkeämmässä kuin normaalisti.

Ja jatkohoidoksi Lactal-geeliä 7 vrk:n kuuri, koko raskauden ajan alapesu päivittäin happamalla pesunesteellä (esim. Avecyd, saa apteekista) ja Lactalia kehiin heti kun vähänkin alkaa tuntua ärsytystä. Ja liukuvoidetta, kun harrastaa seksiä ettei tule hankausärsytystä.

Vierailija
4/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa mitään, mutta se oli ihan kamalaa kun oli ihan loppuraskaudessa hiivatulehdus. Mulla ei ikinä ennen ollu ollu. Gynodaktarinia lekuri määräs, ja kyllähän se helpotti kutinaan, mutta kamalat "jomotukset" se kyllä alapäähän toi :( Sen jälkeen en mitään emätinpuikkoja oo käyttäny hiivatulehdukseen..

Vierailija
5/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa mitään, mutta se oli ihan kamalaa kun oli ihan loppuraskaudessa hiivatulehdus. Mulla ei ikinä ennen ollu ollu. Gynodaktarinia lekuri määräs, ja kyllähän se helpotti kutinaan, mutta kamalat "jomotukset" se kyllä alapäähän toi :( Sen jälkeen en mitään emätinpuikkoja oo käyttäny hiivatulehdukseen..

tai sitten olen muuten vaan ihan perinteisesti allerginen sille tai jotain. Aiheutti niin järkyttävää poltetta alapäähän, että itse hiivakin alkoi tuntua ihan kivalta vaihtoehdolta o_O