Mitäs tekisit jos nämä hyypiöt olisivat sinun lapsiasi?
Kommentit (12)
Siinä oli ne Viking Linen kaiteella roikkujat. ap
edes kouluun ilman mua.
Luulot pois tuollaisilta; jos ei osaa käyttäytyä ilman jatkuvaa valvontaa, sitä käyttäytymistä harjoitellaan jatkuvassa valvonnassa niin kauan, että osataan unissaankin. Ja piste.
Ens alkuun varmaan itkisin kuitenkin onnesta, ettei mitään tapahtunut, siis pahempaa :(
edes kouluun ilman mua. Luulot pois tuollaisilta; jos ei osaa käyttäytyä ilman jatkuvaa valvontaa, sitä käyttäytymistä harjoitellaan jatkuvassa valvonnassa niin kauan, että osataan unissaankin. Ja piste.
tiedät itsekin, ettet viittä vuotta kouluun menisi heidän kanssaan... hohhoijjaaa!
kun muljahti sydänalassa kun tuo kuva tuli näkyviin! O_O
Itsekin tein nuorena vastaavanlaisia typeriä temppuja humalassa.
Joskus ihmettelen miten sitä tulikin pysyttyä hengissä.
en todellakaan tiedä mitä asialle voisi tehdä. ei sitä voi kellariinkaan sulkea loppuelämäksi.
Ainut keino on yrittää puhua järkeä. Joskus se auttaa, joskus ei.
"putosi laivalta mereen". Aina olen ihmetellyt että miten muka voi vahingossa pudota Ruotsin tai tallinnanlaivalta, mutta nytpä tuli tuokin selväksi.
ostaisin pojalle käsirasvaa
repesin, ihan täysillä repesin!!!! ;DDD
Eipä mun tarvis kauaa miettiä mitä tekisin... Ei taida pojat (tai ylipäätään ketään humalainen idiootti laivalla) tietää millasta stressiä ja vitutusta aiheuttavat henkilökunnalle toiminnallaan! Ihan jo ne typerykset, jotka tupakoivat hyteissä tms, ja saavat aikaiseksi palohälytyksen, pitäisi viedä saunan taakse... Jos laivalla tulee palohälytys, se on hiukan eri asia kuin maissa jossain baarissa, koska sinne ei palokunta tulekaan pelastamaan. Siellä sitten hlökunta miettii vähän väliä että onko nyt tosi kyseessä ja pystyykö sammuttamaan itse sen tulipalon, vai riistäytyykö se käsistä... Siinä tuhoutuisi sitten omatkin tavarat ja ehkä jopa itse, jos suurkatastrofi kävisi... Ja näin on käynytkin, googlettamalla löytää...
Mitä siinä oli?