Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös kaikilla muka olisi varaa yhteen reissuun vuodessa jos oikeen tarkoille katsoisi

Vierailija
16.03.2011 |

itse en osaa enää elää ilman matkustelua

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt takuueläkkeen myötä 687/kk. Maksan lainaa 200e/kk, sähköstä toistasataa kuussa, vedet, kotivakuutukset, autoverot, -vakuutukset, kiinteistöverot, jätehuollot...

Ei. Ei ole varaa reissuun. Enkä ole ikinä Ruotsia kauempana käynytkään.

Vierailija
22/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulle tosiaan yllätys että ihmisillä erilaiset tulot, menot ja mieltymykset? :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meillä olisi mutta se tarkoittaisi huomattavasti huonompaa ruokaa. Mieluummin sijoitan rahat siihen kuin matkusteluun.

Ja kyllä, olen elämässäni matkustellut paljonkin. Mutta en osaa edes kaivata sitä.

meillä nettotulot kuukaudessa yhteensä 1600e. Tuostapa sitten vain matkustelemaan.

Vierailija
24/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua laittaa rahaa sellaiseen mistä ei oikeasti jää mitään käteen. Maksan talolainan pois mieluummin. Lapseni saavat matkustaa aikuisena sinne minne haluavat ja ihan omilla rahoilla.

että sitä en koskaan saisi vain olemalla kotona

Ripuli siitä jää käteen ja kasa muistoja joita saa helpommalla. Kyllä se on parempi laittaa ne rahat siihen taloon ja näin turvata lasten onnellisuus!

Vierailija
25/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi aikuista, joten matka tulisi todella kalliiksi (kaksi isompaa lasta jo teinejä, eli eivät edes pääse lasten hinnalla).

Lisäksi meillä on 2 koiraa, joille pitäisi olla matkan ajaksi hoitaja.

Asumme vanhassa ok-talossa, ja aina on jotain remonttia johon ylimääräiset rahat menevät. Velaksi en periaatteestakaan matkustele.

Meillä ei jää oikeastaan mitään säästöön, kaikki menee ihan elämiseen.

Minulle matkailussa on aina parasta kotiinpaluu, joten en muutenkaan ole matkaihmisiä...

Vierailija
26/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä vaan on priorisoitava ja haluttiin mielummin uusi isohko talo missä kiva asua :D muut saavat mun puolestani asua toisella tapaa ja vaikka sit matkustella. Olishan se toki kivaa kun jäis rahaa ihan kaikkeen mikä olis kivaa mutta elämä on ap! Me oltais toki valittu toisin jos oltais haluttu että relax vaan!

Vierailija
27/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään rikkaita ollakaan. =D =D

Vierailija
28/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ei haluta johonkin turistirysään ostamaan rääsää.

Minä odotin ensimmäistä ulkomaanmatkaani tosi kiihkeästi pari vuotta sitten ja petyin tosi paljon.

Lentokoneessa jo mua vain sattui korviin niin paljon että itku tuli.

Perillä kohteessa sain vatsataudin ja ripulin.

Poltin itseni auringossa.

En pitänyt ruuasta.

Kerjäläiset ahdisteli minua koko ajan.

Joku ihme tyyppi yritti tyrkyttää jotain huumeita.

Kyllä minä olen mieluummin kotona.

Vierailija
29/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielummin matkustelee kun ei rahkeet riittäneet lainan saamiseen saati talon hankkimiseen?Voihan sen asian tietty näinkin päin kääntää :D

Vierailija
30/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielummin matkustelee kun ei rahkeet riittäneet lainan saamiseen saati talon hankkimiseen?Voihan sen asian tietty näinkin päin kääntää :D

ap

Vierailija
31/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. hankittiin talolaina ja rakennettiin kiva koti kivalta alueelta

2. jäin kotiin hoitamaan lapsia kunnes ovat riittävän isoja toisten hoitoon

Tietty matkusteltais jos olis rahaa mutta sattuneesta syystä nyt vaan muut seikat meni sen edelle kun laitettiin asioita vaakakuppiin. Kenties sit joskus myöhemmin....ja ap olet todella naiivi jos et tajua miten toisilla voi olla totaalisen erilaiset tulot ja menot kuin sulla.

Vierailija
32/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ei haluta johonkin turistirysään ostamaan rääsää. Minä odotin ensimmäistä ulkomaanmatkaani tosi kiihkeästi pari vuotta sitten ja petyin tosi paljon. Lentokoneessa jo mua vain sattui korviin niin paljon että itku tuli. Perillä kohteessa sain vatsataudin ja ripulin. Poltin itseni auringossa. En pitänyt ruuasta. Kerjäläiset ahdisteli minua koko ajan. Joku ihme tyyppi yritti tyrkyttää jotain huumeita. Kyllä minä olen mieluummin kotona.

ei tartte mennä turistisysään, ei tarvitse lentää, katso mitä syöt, matkusta talvella jne

Vierailija
33/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. hankittiin talolaina ja rakennettiin kiva koti kivalta alueelta 2. jäin kotiin hoitamaan lapsia kunnes ovat riittävän isoja toisten hoitoon Tietty matkusteltais jos olis rahaa mutta sattuneesta syystä nyt vaan muut seikat meni sen edelle kun laitettiin asioita vaakakuppiin. Kenties sit joskus myöhemmin....ja ap olet todella naiivi jos et tajua miten toisilla voi olla totaalisen erilaiset tulot ja menot kuin sulla.

Vierailija
34/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalipun sijaan.

Vierailija
35/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalipun sijaan.

Vierailija
36/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli!!!!! Ja miten siis voi olla ettei toisilla oo muka varaa hankkia uutta autoa kaupasta eihän se vaadi muuta kuin käsirahan ja nimmarin paperiin hei...kamoon!

Vierailija
37/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nyt siitä ollut kyse edes

Vierailija
38/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli!!!!! Ja miten siis voi olla ettei toisilla oo muka varaa hankkia uutta autoa kaupasta eihän se vaadi muuta kuin käsirahan ja nimmarin paperiin hei...kamoon!

Vierailija
39/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lasten kanssa. Siis jos puhutaan jostain etelä tai hotellimatkasta. Mökillä on mukava käydä, ja kerran vuodessa päiväreissu esim.Ähtärin eläinpuistoon. Mutta en näe mitään hohtoa siinä, että meidän lauma pikkulapsia istutetaan tuntitolkulla paikallaan että isi ja äiskä pääsee "lomalle".

Ja täytyy lisätä, että kun olin yh ja opiskelija minulla ei ollut varaa edes bussikorttiin, saatika mihinkään lomamatkoihin. Ja jos jostain olisi tippunut sellainen raha, se olisi käytetty uuteen polkupyörään tai johonkin muuhun hyödylliseen.

Vierailija
40/76 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa paikka mikä kiehtois olis Lontoo, Pariisi tms mut mitkään Thaikkulat sun muut ei vois vähempää kiinnostaa...ja tosiaan mielummin maksellaan nyt talolainaa pois oikein kunnolla kun korot on alhaalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi