Eikös kaikilla muka olisi varaa yhteen reissuun vuodessa jos oikeen tarkoille katsoisi
Kommentit (76)
Tai meillä olisi mutta se tarkoittaisi huomattavasti huonompaa ruokaa. Mieluummin sijoitan rahat siihen kuin matkusteluun.
Ja kyllä, olen elämässäni matkustellut paljonkin. Mutta en osaa edes kaivata sitä.
olen kotihoidontuealla, mies pienipalkkainen ja maksellaan (ihan mielellämme) talon rakennuslainaa...mitään ei jää säästöön mut hyvä näin ei meillä mitään suurempaa matkakuumetta olekaan.
Haluisin mieluummin isomman talon...
Minulla menee mökkimatkailuun ja muuhun 5000 vuodessa, toki yritän käydä etelässä n. kolmen vuoden välein mutta se on pois sitten rempoista ja muusta, neljän lapsen kustantaminen etelään viikoksi yhden palkalla on kallista puuhaa.
t. yh
itse en osaa enää elää ilman matkustelua
ei kai kukaan niin tyhmä ole, että ostaa niin ison talon, että ei ole varaa muuhun kuin lainanmaksuun
mutta en halua laittaa rahaa sellaiseen mistä ei oikeasti jää mitään käteen.
Maksan talolainan pois mieluummin.
Lapseni saavat matkustaa aikuisena sinne minne haluavat ja ihan omilla rahoilla.
Meillä on talon rakennuslaina ja 3 lasta...mun kk-tulot 400e netto :D onko vielä vaikeeta kuvitela miksi ei jää rahaa säästöön?
mutta en halua laittaa rahaa sellaiseen mistä ei oikeasti jää mitään käteen. Maksan talolainan pois mieluummin. Lapseni saavat matkustaa aikuisena sinne minne haluavat ja ihan omilla rahoilla.
että sitä en koskaan saisi vain olemalla kotona
kuin liian pienen jotta rahaa jää matkusteluun mikä ei meitä suuresti kiinnosta! HALOO
olen pienipalkkaisissa pätkätöissä oleva akateeminen, jäin leskeksi n. 1,5 v sitten.
joku haluaa asua isossa talossa, jossa on tyhjää tilaa =D
abput 3000e ja siitä maksellaan 3n lapsen elatus, laskut ja talolaina...eipä jää rahaa todellakaan matkusteluun mutta EIPÄ OLLA SITÄ KAIVATTUKAAN :D tämä ehkä tulee eräille yllärinä...siis se ettei kaikkia kiinnosta matkustelu!
Ei meillä ainakaan ihan kivasti lapset, aikuiset ja niiden kamat täyttävät neliöt :D
ei kiinnosta koska ei ole siihen varaa
ja kyllä meillä on varaa matkustella.
Elarit on minimit
mutta en halua laittaa rahaa sellaiseen mistä ei oikeasti jää mitään käteen. Maksan talolainan pois mieluummin. Lapseni saavat matkustaa aikuisena sinne minne haluavat ja ihan omilla rahoilla.
että sitä en koskaan saisi vain olemalla kotona
Ripuli siitä jää käteen ja kasa muistoja joita saa helpommalla.
Kyllä se on parempi laittaa ne rahat siihen taloon ja näin turvata lasten onnellisuus!
käyttöraha on n. 100 e/kk pakollisten menojen jälkeen. Paha siitä on säästää.
olen kotihoidontuealla, mies pienipalkkainen ja maksellaan (ihan mielellämme) talon rakennuslainaa...mitään ei jää säästöön mut hyvä näin ei meillä mitään suurempaa matkakuumetta olekaan.