Lue keskustelun säännöt.
Hölösuu
16.03.2011 |
Häpeän itseäni. Puhuin kehityskeskustelussakin pomoni päälle ja innostuin "vaahtomaan" taas kaikkea. Siis ihan ideointimielessä en ilkeyttäni. Olen vain tällainen lörppö. Huoh.
Kommentit (2)
En ole kauhea hössö siltä osin että höpöttäisin koovalla äänellä mitä sattuu mieleen tulemaan. Olen vain jotenkin liian avoin ja tuttavallinen ja suorapuheinen ja rehellinen ja naiivi :( Sanon mitä ajattelen. Saatan letkauttaa jotain keventävää kesken paltsun tms. Tilannekomiikan taju sentään OK. Kärsin tästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä toinen hölösuu. Minun pitää jatkuvasti hillitä itseäni, ja kokouksissa ym. skarppaan ihan tosissani että olisi yhtä hillitty ja korrekti kuin muutkin, normaalit ihmiset. Yritän jäsentää kaiken sanottavani hyvin etukäteen, että muut ihmiset ylipäänsä pysyisivät perässä siinä mitä sanon ja tajuaisivat minua.
Älä hirveästi stressaa, jos on pälpättäjä, niin on. Pääasia, ettei käyttäydy itsekkäästi ja vie tilaa muilta tai ole niin rasittava hössö että saa itselleen turhaan huonon maineen - monet hölöttäjäthän on oikeasti tosi kiva ja yhteistyökykyisiä, kuhan vaihtavat pykälää pienemmälle. :)