Minkä energiamuodon tuotannon sinä hyväksyisit naapuriisi?
kukaan ei halua ydinvoimalaa naapuriinsa, mutta harvapa haluaa tuuluvoimalaa, patoa tai hiiliovoimalaakaan.
Kommentit (24)
Minkä energiamuodon tuotannon sinä hyväksyisit naapuriisi? kukaan ei halua ydinvoimalaa naapuriinsa, mutta harvapa haluaa tuuluvoimalaa, patoa tai hiiliovoimalaakaan.
Ydinvoimalan ja toivottavasti sieltä saisi lauhdevedellä lämmittää talon.
Saisin työtäkin melkovarmaan ydinvoimalasta
mitään, kun naapurimetsään tehtiin biojätteenkäsittelylaitos, joka tuottaa hiukan sähköä ja haisee niin v´tusti
eikä haittaa yhtään.
Ydinvoimala on tulossa 30 km päähän ja olen niin pettynyt. Pettynyt koko suomeen ja suomen päättäjiin niin että oma isänmaallisuus on melko pohjalla.
Meillä on itsekäs valtio joka ei piittaa ekologisuudesta paskan vertaa.
Itseasiassa se olisi mielestäni todella hieno. Ydinvoimalan takapihalle en koskaan muuttaisi.
tuottettaisiin, niin olisin pelkästään iloinen.
mitään, kun naapurimetsään tehtiin biojätteenkäsittelylaitos, joka tuottaa hiukan sähköä ja haisee niin v´tusti
Tämä on niin väärin!
Oon kironnut juuri jotain samanmoista laitosta Kokkola - Kalajoki välillä että olisipa kurja asua siinnä laitoksen vieressä kun haisee niin pirusti.
Siinnä kans asia jossa asukkaita ei kuunnella ollenkaan vaan heidän koko elämäntyö voidaan kirjaimellisestä haudata paskaan.
Itseasiassa se olisi mielestäni todella hieno. Ydinvoimalan takapihalle en koskaan muuttaisi.
asuinpaikkakuntasi rauhallisuuden perusteella. Lapsiystävälliseltä alueelta ns. maalta. Unelmien tontti, otatte talolainan, rakennatte talon ja saatte perheen jolle se talo on KOTI. Niin se ydinvoimala tulee teidän takapihalle eikä teiltä kysytä mitään.
Tervetua meidän saappaisiin.
samoin se vesikin, tosin ihan niiden vieressä ei taida asutusta ollakaan. Nuo biopolttolaitokset varmaan eniten ärsyttäisivät, jostain syystä ne aina sijoitetaan niin, että niiden vieressä on asutusta.
ja tämä on ok. En haluaisi asua hiilivoimalan tai tuulivoimapuiston lähdellä. Biojätevoimalaitoksesta nyt puhumattakaan.
Minulle ydinvoima on ok.
ottaisin tuulivoimalan pihalleni. Ja katolle sopis aurinkopaneelitkin :)
Luovutan vaikka heti maatani tuulivoimalan tarkoitukseen.
Mä en käsitä millään mikä ongelma ihmisillä on tuulivoimalasta?
Ne pitää aikas kovaa ääntä!
Luovutan vaikka heti maatani tuulivoimalan tarkoitukseen.
Haittana on ääni: lue melu ja lisäksi se on ruma. Kun tälläisen härvelin saat naapuriisi, on talosi tai mökkisi arvo pudonnut vähintään puoleen.
Kukaan ei halua tälläistä stressilähdettä naapuriinsa, saati tontilleen. Voithan kokeilla omaa ekotekoa ja pystyttää takapihallesi tuulimyllyn jauhamaan.
ihan kenenkään takapihalla ole?
Mä olen asunut lapsuuteni noin 700 m
etäisyydellä vesivoimalasta, eikä siitä nyt ainakaan mitään haittaa ollut.
Asumme meren rannalla, ei minua haittaisi jos ulapalla viuhtoisi tuulimyllyrivistö.
ja mummola on tuulivoimalan välittömässä läheisyydessä, minua ei häiritse kumpikaan
Luovutan vaikka heti maatani tuulivoimalan tarkoitukseen. Mä en käsitä millään mikä ongelma ihmisillä on tuulivoimalasta?
Mutta ihan tiedoksi vaan, että jos on yhtään herkkä kuulo, niin noi tuulimyllyt pitää ihan kamalaa meteliä, ja kun se on taukoamatonta, niin se tekee aika pian lähes hulluksi.
ei se ääni minua niin paljon häirinnyt kuin esim. se kun asuin ihan (vilkkaasti liikennöidyn) junaradan vieressä.
Tehdään siis paskasta energiaa. Kyllähän se haisee,helteitä odottaen..