Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä palstaa lukiessa tulee välillä tunne, että olen jotenkin "harvinainen" koska

Vierailija
16.03.2011 |

En esim ole kummassakaan synnytyksessäni revennyt eikä ole ollut tarvetta episiotomialle.

Enkä ole sairastanut kertaakaan hiivatulehdusta.

Enkä kokenut yhtäkään keskenmenoa.

Saan seksissä aina orgasmin tai useampia.

Olen täysimettänyt (vauvan ainoa ravinto äm) kumpaakin lastani liki 7kk ajan ja vieroittautuivat itse rinnalta 1v4kk ja 1v9kk i´issä.

N35

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mielialalääkkeiden syöjistä sanonut yhtikäs mitään, en ainakaan negatiivista vaan päinvastoin mutta sitä et ilm ymmärtänyt kun en sitä rautalangasta vääntänyt vaan viittasin mm aivojen välittäjäaineeseen nimeltä serotoniini.

Ja kyllä, masennus on itsellekin tuttua ja lähipiirille ja kyllä, elämässäni ollut ikäviä asioita ihan lapsuuden ekat 10v lähtien ja kuolemaan asti mutta eipä ne nyt olleetkaan ap kirjoitukseni pointti.

ap

Vaikka joku olisi revennyt synnytyksessä, se on ihan normaalia, et ole ketään muuta parempi, ap.

Ja vaikka joku ei repeä, sekin on ihan normaalia, mutta yleensä ihmisillä ei ole tarvetta nostaa itseään muiden yläpuolelle sillä asialla.

Ja mitä tulee mielialalääkkeisiin, niin joillekin ne on valitettavasti välttämättömyys, mutta ei tee heistäkään sinua huonompia!

Vierailija
22/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tai no, imetit kyllä kauemmin kuin minä haluaisin imettää...)

Itse tunnen olevani välillä outo tällä palstalla, koska en ajattele, että toisten pitäisi toimia niin kuin minä toimin, vaan osaan arvostaa myös toisenlaisia ihmisiä kuin itse olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä avauksellasi...miksi unohdit mainita kenties sun ongelmistas elämässä?Sellaisista joita sulla on ja kenties monella muulla ei :D

Vierailija
24/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen tarvetta tuntuu olevan aika monella.

Vierailija
25/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheseen vastaa tietenkin ne, joilla on jotakin sanottavaa. Harvemmin ne, joilla kaikki on hyvin.

Ei kai nyt kukaan ajaattele tätä palstaa totuutena tai tilastona.

Vierailija
26/26 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja smaoin minäkin, vaikkei olekaan asiat mennyt kuten sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä