Tätä palstaa lukiessa tulee välillä tunne, että olen jotenkin "harvinainen" koska
En esim ole kummassakaan synnytyksessäni revennyt eikä ole ollut tarvetta episiotomialle.
Enkä ole sairastanut kertaakaan hiivatulehdusta.
Enkä kokenut yhtäkään keskenmenoa.
Saan seksissä aina orgasmin tai useampia.
Olen täysimettänyt (vauvan ainoa ravinto äm) kumpaakin lastani liki 7kk ajan ja vieroittautuivat itse rinnalta 1v4kk ja 1v9kk i´issä.
N35
Kommentit (26)
(Tai no, imetit kyllä kauemmin kuin minä haluaisin imettää...)
Itse tunnen olevani välillä outo tällä palstalla, koska en ajattele, että toisten pitäisi toimia niin kuin minä toimin, vaan osaan arvostaa myös toisenlaisia ihmisiä kuin itse olen.
tällä avauksellasi...miksi unohdit mainita kenties sun ongelmistas elämässä?Sellaisista joita sulla on ja kenties monella muulla ei :D
Pätemisen tarvetta tuntuu olevan aika monella.
aiheseen vastaa tietenkin ne, joilla on jotakin sanottavaa. Harvemmin ne, joilla kaikki on hyvin.
Ei kai nyt kukaan ajaattele tätä palstaa totuutena tai tilastona.
ja smaoin minäkin, vaikkei olekaan asiat mennyt kuten sulla.
Minä en ole mielialalääkkeiden syöjistä sanonut yhtikäs mitään, en ainakaan negatiivista vaan päinvastoin mutta sitä et ilm ymmärtänyt kun en sitä rautalangasta vääntänyt vaan viittasin mm aivojen välittäjäaineeseen nimeltä serotoniini.
Ja kyllä, masennus on itsellekin tuttua ja lähipiirille ja kyllä, elämässäni ollut ikäviä asioita ihan lapsuuden ekat 10v lähtien ja kuolemaan asti mutta eipä ne nyt olleetkaan ap kirjoitukseni pointti.
ap