Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Miten tästäkin ketjusta on saatu näin tosi tylsä? Asiaa on joku viiden viestin verran ja lopuksi ketju sitten on täyttä...
Vaara olisi silloin, että lokaa ja arvosteluja blogia kohtaan tulisi niin paljon, että blogia ei enää pääsisikään katsomaan.
Kuten täällä jo arvattiinkin pitkään ei sitä malta pitää kiinni=)
vain 100:lle ja suljettu blogi?
Siis mä ainakin oon niiiiin kateellinen noille lastenvaatebloggaajille. Mäkin haluaisin mun tytölle 58 paria kevätkenkiä! Nyt niitä on vaan kolme paria. Yhdet niistä on jopa käytetyt kumpparit, lapsen serkulta saadut. o_O Siitä huolimatta haluaisin näitä rätei ja lumpui lapsilleni lisää, että tunnen hukkuvani näihin nykyisiinkiin kasoihin, vaikka niitä on oikeestaan aika vähän. Musta olis niin ihana näpytellä käyttämättä jääneitä vaatteita huuto.nettiin myyntiin, kun tätä aikaa on muutenkin työssäkäyvänä äitinä niin pirusti ylimääräistä. Ja voi hitto, mun pojallakin on vaan kolme hattua kevääksi, eikä ne ole edes täysin sävy sävyyn haalarin ja takin kanssa. Siis mä en kestä. Voisko joku teistä bloggaajista alkaa myymään sellaista lasten stailauspalvelua? Eli voisin tuntihintaan palkata jonkun teistä personal shopperikseni lastenvaatehankintoihin?
Mä haluaisin myös olla aina Onnellinen ja Iloinen, niinkuin nuo ihanat bloggaajat. Mä ainakin myönnän joskus juoruilevani irl ja täällä av:llakin tulee välillä päästeltyä höyryjä. Itseasiassa voiskohan nuita blogisteja palkata jonkinlaisiksi life coucheiksi? Kun heillä on kaikki aina niin hyvin. Mäkin haluisin että mulla on kaikki aina hyvin, enkä ikinä ajattelisi pahaa ajatustakaan mistään. ;)
kuulustelukutsuja postiluukuista!
, koska nyt vasta pääsen sitä lukemaan!
Ihan perusblogijorinaa (=tylsäääääää), mutta eniten tosiaan pisti silmään se, että lapsilla on melkeinpä kaikissa ulkokuvissa aina eri ulkovaatteet! Siis myös samana vuodenaikana. H**luja nuo bloggarit.
Mistä rahat? Missä säilytystilat? Missä järki?
, mutta olisi vielä söpömpi, jos hiuksia edes vähän leikattaisiin. Vaikka muotoiltaisiin polkkamaisemmaksi.
Kuten täällä jo arvattiinkin pitkään ei sitä malta pitää kiinni=)
:D :D
Ei sponsoreita saa salasanan takana lymyilemällä.
Siis sarkastisesti yrität sanoa, että sinua ottaa päähän kun bloggaajat ostavat liikaa vaatteita ja kenkiä lapsilleen. Ja antavat tyytyväisen ja onnellisen kuvan elämästään, mikä tietysti ei voi olla totta? En ole kyllä koskaan huomannut, että heistä kukaan olisi väittänyt että heillä olisi kaikki aina hyvin??
Olen pahoillani, toisten lastenvaateinnostus herättää sinussa noin negatiivisia tunteita. Näyttää ärsyttävän aika kovasti. Mutta kota pärjäillä pääsi kanssa ja pysy vaikka pois sieltä blogeista, niin helpottaa :)
tuntematta tunnontuskia.
Voisko joku auttaa?
Mitä ajat tuolla vuodatuksellasi takaa? Siis sarkastisesti yrität sanoa, että sinua ottaa päähän kun bloggaajat ostavat liikaa vaatteita ja kenkiä lapsilleen. Ja antavat tyytyväisen ja onnellisen kuvan elämästään, mikä tietysti ei voi olla totta? En ole kyllä koskaan huomannut, että heistä kukaan olisi väittänyt että heillä olisi kaikki aina hyvin??
Olen pahoillani, toisten lastenvaateinnostus herättää sinussa noin negatiivisia tunteita. Näyttää ärsyttävän aika kovasti. Mutta kota pärjäillä pääsi kanssa ja pysy vaikka pois sieltä blogeista, niin helpottaa :)
Jos et ymmärrä ironiaa ja sitä myöten et pointtiani niin en valitettavasti voi kyllä auttaa...
Tai no, yritetään rautalangasta vääntäen:
toisin kuin bloggaajat kuvittelevat:
Kaikki
Eivät
Ole
Kateellisia
Lastenvaatebloggaajille.
Ymmärsitkö? :D
, että onko Ninan onni -blogin pitäjästä ollut tässä lähiaikoina (?) ollut juttua jossain (naisten)lehdessä tai Perheessä/Vauvassa/Kaksplussassa?
Mielessäni on vaan hämärästi juttu jossain maalla (Sipoossa tai jossain sellaisessa?) asuvasta Ninan tyyppisestä, jolla oli vielä muistaakseni samannimiset lapsetkin.
toinen oli kotiäitiydestä, toinen siivoojan käyttämisestä (ei käytä).
pysähtyy ja miettii, miksi sai kritiikkiä.
Ikävä kyllä luulen että sama meno jatkuu.
anteeksipyynöt vaikka vaikuttaneet päätökseen
vaikken olekaan tuo kirjoittaja, joka ylempänä sanoi lopettaneensa blogien lukemisen.
Olen lueskellut lastenvaateblogeja jo useamman vuoden. Ikinä en ole mitään niihin kommentoinut, mutta en myöskään kertaakaan retostellut niiden asioita missään keskustelupalstoilla.
Olen miettinyt, että miksi ihmeessä niitä luen: olen mielestäni tiedostava, korkeasti koulutettu, mulla on elämä. En tuhlaa itse lastenvaatteisiin rahaa. Aluksi ehkä luinkin niitä juuri epäuskon takia: miten joku voi päästää kulutusmopon käsistään tällä tavoin? Sitten jäin niihin koukkuun varmaan vähän samaan tyyliin kuin tositv-sarjoihin jäädään. Blogistien uskallus päästää lukija niin lähelle perhe-elämäänsä kiehtoo jollain tavalla (ei kuitenkaan millään perverssillä).
Jos lasten kuvia/"perhealbumia" ei olis paljastettu, en olisi ehkä lukenut blogeja, ellei blogisti olisi ihan superhyvä kirjoittaja.
Luulen, että olen aika keskiverto taustaseurailija: harmitonta viihdettä hakeva henkilö, joka salaa ehkä voi tuntea jotain ylemmyyttä, muttei ole kuitenkaan ilkeä tai koe vihaa blogeja/blogisteja kohtaan. En myöskään millään tavalla ikinä haluaisi loukata blogistien lapsia, saati levitellä heidän kuviaan tai tietojaan eteenpäin.
Ehkä blogistit voisivat kuitenkin alkaa harkita lapsiensa yksityisyyden parantamista: ei nimiä, ei diagnooseja, ei kasvokuvia. Voisihan lapsista ottaa kuvia vaikkapa vähän kauempaa tai selän puolelta. Ja aina vaatteet päällä!
joka kirjoitellut muutaman viestin..
Itse luin noita blogeja aikanaan paljonkin kunnes tuli olo,että mitä ihmettä mä teen. Että voiskohan ihan totta taas keskittyä myös itseensä pelkkien lastenvaatteiden sijaan ja muutenkin järkevämpään kulutukseen.
Nyt on lapsella vaatemäärä vähentynyt puolella ja herännyt taas kiinnostus hoitaa itseäänkin:)
kun olet pidempäänkin lueskellut niin onko ne blogit ihan ok noin lasten kannalta? Mihin raja susta pitäisi vetää? Etkö olisi lukenut jos lapsien asioita ei olisi kertoiltu niin vapaasti /kuvissa ei olisi käytetty omia lapsia mallina?
Mutta anonyyminä kylläkin koukussa muutamaan niistä, minusta niitä on hauska lukea. Ja juuri siitä tulee hyvä mieli, kun lukee niitä ystävällisiä kommentteja ja uskoa, että oikeasti niitä kirjoittavat tarkoittavat sitä mitä sanovat. Ja tuon kateuskortin heitin, koska uskon oikeasti että blogien aikaansaama suoranainen raivo on ainakin jotain sukua kateudelle, miksi ihmeessä niitä muuten pitää morkata noin kovasti?