Mitä tehdä? Minä haluan olla haluttu nainen enkä vain rooli äitinä!
On 20 v parisuhdetta takana. Puoliso ollut tasa-arvoinen. Kaikki kodinhoitoon ja lapsien osalta hoitanut aivan kuin olen halunnut. On myös ollut intohimoa tarjoava.
Mutta miksi en tunne mitään enään?
Miksi kaipaan uuteen rakkauteeen?
Olen tavannut nyt harrastuspiireissäni miehen joka saa minut tuntemaan sellaisia tunteita jota en koskaan kuvitellut olevan olemassakaan.
Ja hänen kosketus. Se on kuin galaksit räjähtlesivät yhä uudelleen ja uudelleen.
Mitä tehdä? Puolisoni on kysynyt petänkö? Sanoin hänelle että en todellakaan ole pettänyt ja sanoin myös että ketään ei omistaa ja olet sairaallloisen mustasukkainen.
Mielipiteitä?
Kommentit (18)
No suhteesi tulee noiden pohdintojen jälkeen päätökseen puolen vuoden sisällä. Olet löytänyt nyt jännemmän miehen, jonka kanssa räiskyy ja salamoi. Jossain vaiheessa huomaat olevasi Tinderissä kolmatta vuotta ja valitat, miten ne miehet, joista sinä kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta ja vice versa.
Olen ollut varmaan joku rooli. Mies tuntuu täysi väärältä ihmiseltä. Ei ole ollut sitä kipinää koskaan.
-ap
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miksi aikanaan ihastuit mieheesi, mitkä olivat syyt että menit hänen kansaan yhteen, valitsit juuri hänet?
Ensin ero vaikka nyt. Ja otat uuden. Asunnot erilleen heti. Kahta ei saa. Vanha suhde taisi mennä jo kun et tunne siellä mitään. Asutteko lähekkäin jos lapsia vai miten.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että minut leimataan perheenrikkojaksi.
-ap
No asukaa lähekkäin. Älä pelkää. Elä. Se on sun elämä. Jos tunteita ei ole vanhaan tuskin ne enää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikanaan ihastuit mieheesi, mitkä olivat syyt että menit hänen kansaan yhteen, valitsit juuri hänet?
Hän oli kaikkea sitä mitä tarvitsin siinä hetkessä. Hän antoi minulle rakkautta ja intohimoa. Mutta tuntuu nyt että jotain puuttuu.
-ap
Useimmat eivät saa vaikka haluaisivatkin. Tyydy sinäkin siihen faktaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että minut leimataan perheenrikkojaksi.
-ap
No asukaa lähekkäin. Älä pelkää. Elä. Se on sun elämä. Jos tunteita ei ole vanhaan tuskin ne enää tulee.
No. Mutta kuin sanoin miehelleni että hän on pettänyt minua välinpitättömyydellään.
Vaikka tiedän että sanoin sen koska tulin toisen miehen luota.
Mutta ketään ei voi omistaa.
On sairaalloista mustasukkaisuutta ja kontrolloinitia epäillä minua.
-ap
Sanot yhdessä viestissäsi, että Olen ollut varmaan joku rooli. Mies tuntuu täysi väärältä ihmiseltä. Ei ole ollut sitä kipinää koskaan , mutta aloitusviestissäsi mainitset On myös ollut intohimoa tarjoava. Eli intohimoa on ollut, mutta ei sinun puoleltasi?
Voihan tämä harrastekaverisi olla se the sielunkumppani, mutta ihan hyvin sekin kipinä voi aikanaan hiipua. Kannattaa varmaan jutella miehesi kanssa rehellisesti siitä, että sinusta tuntuu että välillänne ei ole enää intohimoa, ja ehkä jopa miettiä että onko sitä ikinä ollutkaan. Kirjoita vaikka ensin kaikki kielletyt ajatuksesi paperille ja ala jäsentämään toiveitasi ja halujasi, vaille jäämisiä jne., pohdi mikä on johtanut mihinkin, mitkä ovat mahdolliset syyt taustalla. Sitten vasta avaa miehellesi ajatuksiasi kun olet päässyt jyvälle siitä, mitä sinä tunnet, tunnemyräkässä on turha keskustella varsinkaan kun toinen ei välttämättä tiedä mitä käyt läpi. Mutta älä pimitä kaikkea mieheltäsi, ehkä suhteenne voi pelastaa! Ei voi tietää jos ei avaudu ja keskustele.
Mies teki kaikein oikein just niin kuin nainen halusi. Nainen kyllästyy ja haistattaa pitkät. Tuohon ansaan valitettavan moni mies elämässään lankeaa kun ei tiedosta naisen pohjimmaista luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Aina naiselta jotain puuttuu. Vaikka kaikkea olisi yllinkyllin.
Useimmiten päästä ruuvi tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Aina naiselta jotain puuttuu. Vaikka kaikkea olisi yllinkyllin.
Kemia!
Mistä tiedät millainen tuo toinen on, entä jos osoittautuukin virheeksi
Sitä vaan kyllästyy samaan puolisoon.