Kuka ääliö jättää kaupassa "hylkäämiään" tuotteita pakastealtaisiin, lämpimään jne.?
Ensin otetaan kylmähyllyltä jugurtti, mutta jossain vaiheessa keksitäänkin että "Hei, en mä tätä haluakaan!" ja sit se jugurtti jätetään Saludo-paketin viereen kahvihyllylle. Tai otetaan vastapaistettu patonki ja piilotetaan se vaivihkaa ennen kassoja pakastealtaaseen.
Kuka ääliö tällaisia juttuja tekee? Teetkö sinä?
Kommentit (32)
Sanokaa yksinkertaisesti "En ostakaan tätä", niin kassa laittaa tavaran sivuun ja kaikki on OK. Onko se niin vaikeaa?
Itse olin ennen töissä kaupassa, jossa ei ollut pilaantuvia tuotteita myynnissä, mutta silti kiukutti etsiskellä niitä "jemmattuja" tuotteita ympäri kauppaa. Mieltänsä voi tietysti muuttaa, mutta TIEDOTTAKAA hyvät ihmiset henkilökuntaa asiasta, että he voivat viedä tuotteet takaisin paikoilleen!
Niin mut ei se ruoka koskaan ole halpaa. Vaikka mä aina veisinkin kaiken nätisti paikalleen jne niin ei se kyllä ruuan hintaan vaikuta.
Ja vaikka vaikuttaisi niin minä maksan palvelusta. Mulle ihan sama kuka ne mun turhat ostokset vie paikalleen, mutta minä en vie periaatteesta.
Joo ja älä heitele roskia ja kuitteja lattialle tai lapsesi puoliksi syömiä tuotteita kärryyn tai koriin!
Perkeleen perkele kun mua vituttaa kaikki sikailevat asiakkaat!
Roskiksia löytyy kaikista kaupoista kassalinjojen jälkeen, muttta ei jumaliste kun pitää viskoa kaikki lattialle tai sitten kassahihnalle!
Kauppa ei ole kaatopaikka!!!!!!
Ja vie ite vittu ne kärryt ja korit niille kuuluville paikoille äläkä vittu visko niitä koreja lattialle tai jätä kärryjä kulkuväylälle.
Terveisin ruokakaupan kassa henkilö!
Kyllä mä kaupassa ostan vaan sen mitä haluan.
Ei se hyllyjen siivoilu ole mun hommaa.
Siellä on työntekijöitä siksi.
Ja jos siellä paljon sotketaan niin kai ne kaupat vois alkaa palkkaamaan enemmän niitä hyllynsiivoojia. Näin työllisyyskin paranisi..
Asiakas on oikeessa!
En hylkää itse tuotteita ja inhoan myös sitä jos joku jättää jonkun kylmä- pakastekaapin oven auki!
Jos nyt kiireessä sattuu etten halua jotain niin jätän johonkin.
Ja joskus maistan irtokarkkeja jos on vaikka jotain uutuuksia, kun en tahdo ostaa mitään tyhmää!
Jos nyt kiireessä sattuu etten halua jotain niin jätän johonkin.
Ja joskus maistan irtokarkkeja jos on vaikka jotain uutuuksia, kun en tahdo ostaa mitään tyhmää!
Onks teillä "eiku emmä sittenkään tarvii tätä" -jahkailijoilla vaikeuksia tehdä päätöksiä elämän muilla osa-alueilla? Mietin tässä vain, itse en muista tuollaisessa tilanteessa olleeni kun ostan kaupasta vain ja ainoastaan tarvitsemani tuotteet.
Sitä tekee todella monet ihmiset, eikä kassa katso sitä pahalla. Paljon ärsyttävämpää on löytää jostain jauhopussien seasta sulanut litran jäätelöpaketti...
ne vääristä paikoista löytyneet tuotteet/ pilalle menneet laitetaan hävikkiin ja jollain lailla sinä pieni kuluttaja maksat ne!!!
kun oltiin kaupassa.
Kaupassa oli tarjous 2/as. Mä ostin 2 ja teini osti 2. Mut tarvittiin enemmän kun 4 niin otettiin kärryihn se määrä mitä tarvittiin ja teini käväs pari lisäkierrosta kassoilta. Jätettiin ostokset aika lähelle kassaa odottaan ettei tartte joka kerta kävellä toiseen päähän kauppaa hakeen.
Joku varmaan ehti kuvitteleen et taas on joku jättäny käsistään kauas tuotteen omalta paikalta.
Ketä kiinnostaa---
Kaikenmaailman hylätyt elintarvikkeet. Aiheuttavat kaupalle vain lisärasitusta tuotteisiin hintaa.