Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmämeikinpuhdistusaineummikko kyselee, help! :)

Vierailija
15.03.2011 |

Mä en ole ikinä käyttänyt erillistä silmämeikinpoistoainetta. Olen pessyt samalla mömmöllä silmämeikit, kuin millä muunkin naaman. Olen alkanut miettiä, että teenkö hallaa silmänympärysiholleni tällä tyylillä... En kyllä käytä vedenkestäviä meikkejä.

Kertokaa kokemuksianne, please! Myös vinkkejä siitä mikä olisi hyvä tuote silmämeikinpoistoon otetaan ilolla vastaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silmämeikki lähtee paremmin ja kevyemmin (hankaamatta) silmämeikinpoistoaineella. Ainakin jotkut kasvojenpuhdistusaineeni varmasti kirvelisivät silmiä. Mutta jos nykyinen puhdistusaineesi toimii eikä kirvele niin tuskinpa siitä haittaakaan on.

Minä käytän tällä hetkellä ihan halpis-L'orealia marketin hyllystä.

Vierailija
22/25 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen että silmämeikki lähtee paremmin ja kevyemmin (hankaamatta) silmämeikinpoistoaineella. Ainakin jotkut kasvojenpuhdistusaineeni varmasti kirvelisivät silmiä. Mutta jos nykyinen puhdistusaineesi toimii eikä kirvele niin tuskinpa siitä haittaakaan on.

Minä käytän tällä hetkellä ihan halpis-L'orealia marketin hyllystä.

Kiitos vastauksesta :) Onko muilla kokemuksia/näkemyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Garnieria. Ei tarvi olla kallis.

Vierailija
24/25 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun käytän vesiliukoista ripsaria, pesen sen kyllä iltasuihkussa käydessäni pelkällä vedellä. Ja ihan hyvin lähtee. Mutta vedenkestävä on pakko putsata silmämeikin putsarilla eli silloin sitten sitä =)

Vierailija
25/25 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii hyvin eikä ärsytä varmasti ihoa. Sitä saa apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi