Silmämeikinpuhdistusaineummikko kyselee, help! :)
Mä en ole ikinä käyttänyt erillistä silmämeikinpoistoainetta. Olen pessyt samalla mömmöllä silmämeikit, kuin millä muunkin naaman. Olen alkanut miettiä, että teenkö hallaa silmänympärysiholleni tällä tyylillä... En kyllä käytä vedenkestäviä meikkejä.
Kertokaa kokemuksianne, please! Myös vinkkejä siitä mikä olisi hyvä tuote silmämeikinpoistoon otetaan ilolla vastaan.
Kommentit (25)
Kyllä minä koen että silmämeikki lähtee paremmin ja kevyemmin (hankaamatta) silmämeikinpoistoaineella. Ainakin jotkut kasvojenpuhdistusaineeni varmasti kirvelisivät silmiä. Mutta jos nykyinen puhdistusaineesi toimii eikä kirvele niin tuskinpa siitä haittaakaan on.
Minä käytän tällä hetkellä ihan halpis-L'orealia marketin hyllystä.
Kiitos vastauksesta :) Onko muilla kokemuksia/näkemyksiä?
Mä käytän Garnieria. Ei tarvi olla kallis.
Silloin, kun käytän vesiliukoista ripsaria, pesen sen kyllä iltasuihkussa käydessäni pelkällä vedellä. Ja ihan hyvin lähtee. Mutta vedenkestävä on pakko putsata silmämeikin putsarilla eli silloin sitten sitä =)
Se toimii hyvin eikä ärsytä varmasti ihoa. Sitä saa apteekista.
että silmämeikki lähtee paremmin ja kevyemmin (hankaamatta) silmämeikinpoistoaineella. Ainakin jotkut kasvojenpuhdistusaineeni varmasti kirvelisivät silmiä. Mutta jos nykyinen puhdistusaineesi toimii eikä kirvele niin tuskinpa siitä haittaakaan on.
Minä käytän tällä hetkellä ihan halpis-L'orealia marketin hyllystä.