Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, vaaka näytti aamulla tasan 75!

Vierailija
15.03.2011 |

10 kiloa on lähtenyt ja vielä noin 7kg pois niin olen tavoitteessani. Onneksi kesään vielä sem verran että taidan onnistua ;)

Rupesin syömään terveellisesti, enimmäkseen kotiruokaa. Mistään en ole kokonaan kieltäytynyt. Hitaasti hyvä tulee ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, itsekin laihdutin muutama vuosi sitten ja se onnistumisen tunne oli aivan mahtava!! En halua masentaa sinua, mutta se painon pitäminen siinä ihannelukemissa oli vaikeampaa kuin itse painon pudotus. Itse kyllä onnistuin siinäkin, ja olen varma että sinäkin onnistut kun huomaat miten paljon ihanampaa elämä on hoikempana!! ja varsinkin kesällä kun ei tarvi piiloutua joukkuetelttaan. Muista kuitenkin, että herkuttelu on silloin tällöin sallittua, ei saa olla liian ankara itselleen. Tsemppiä ja ihanaa, hoikempaa kesää pikku bikineissä uimarannalla!!

Vierailija
2/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että herkuttelu on silloin tällöin sallittua, ei saa olla liian ankara itselleen

vähemmän ;) Ihmeen helposti kaikki on mennyt. Nälkää en näe. Toi kotiruoka säännöllisesti syötynä on mun juttu ;) Ja kuinka hyvää! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi