Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriä paikalla?

Vierailija
21.01.2011 |

Minulla on suuuri ongelma.. silloin kun olin ylä-asteella minun hampaista otettiin ne röntgen kuvat ja selvisi että yksi rautahammas kasvaa vinossa maitohampaan "sisällä"... tai jotenkin.. no ne sanoivat laittavansa minulle sitten lähetteen, mutta sitä ei ikinä kuulunut, joten itsekin sitten unohdin koko jutun, no nyt minusta tuntuu että tuo maitohammas on rumentunut, ja sitä vihloo tosi paljon. mitä sille tehtäis jos menisin nyt hammaslääkäriin? asiaa ei helpota yhtään se että inhoan hammaslääkärillä käyntiä. Olen minä siis käynyt hammaslääkärissä mutta ei sitä "vikaa" nää normi tarkastuksessa.. kauheata..

kunnalliseen ei varmaan ees kannata soittaa.. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pelkän kuvauksen perusteella mikä tilanteesi siellä suussa on, joten jos voisit taivuttaa päätäsi hieman taaksepäin, avaisit suun oikein kunnolla auki niin kurkistan.

Itse asiassa näitä on hieman helpompi hoitaa läsnä kuin etänä, joten mitäpä jos varaisit ajan hammaslääkäriin ja kertoisit rumentuneesta "maitohampaastasi" ja mitä sinulle on kerrottu ylä-asteella, niin varmasti asia tutkitaan ja sinulle voidaan tarjota oikeanlaista hoitoa.

Vierailija
2/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pelkän kuvauksen perusteella mikä tilanteesi siellä suussa on, joten jos voisit taivuttaa päätäsi hieman taaksepäin, avaisit suun oikein kunnolla auki niin kurkistan. Itse asiassa näitä on hieman helpompi hoitaa läsnä kuin etänä, joten mitäpä jos varaisit ajan hammaslääkäriin ja kertoisit rumentuneesta "maitohampaastasi" ja mitä sinulle on kerrottu ylä-asteella, niin varmasti asia tutkitaan ja sinulle voidaan tarjota oikeanlaista hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No etpä taida olla =D"

Oikea hammaslääkäri olisi varmasti tehnyt jo diagnoosin ja hoitanut vaivan parilla valikoidulla lääkärilatinan sivalluksella. =D

Vierailija
4/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska maitohammas on tiellä.Nyt se maitohammas on varmaankin kuollut ja se täytyy poistaa,olisi pitänyt varmasti jo aikaa sitten.Olisi hyvä päästä näkemään myös sen rautahampaan tilanne siellä alla.Aivan hyvin voit ainakin soittaa kunnalliselle,pääset kyllä kun kerrot kivuista ym

Vierailija
5/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaan on ollut hampaassa ihan samanlainen juttu.Mutta anteeksi kovasti kun yritin auttaa

Vierailija
6/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolestani.Voi että mitä kakaroita tällä palstalla on

Vierailija
7/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi tulla ilkeä tulehdus jos se maitohampaan alla oleva rautahammas tulehtuu. Kannattaa nyt pikasesti mennä hoitamaan se pois. Missä päin asut ap.? Itse kävin Helsingissä kampin megaklinikalla. Ajan sai varattua suoraan netistä seuraavaksi päiväksi. Oli saman hintainen kuin kunnallinen ja röntgenkuvat kuuluivat pakettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi