G: kuinka usein vietätte perheenä aikaa kauppakeskuksissa?
Kommentit (18)
Joskus käydään ostoksilla, kun tarvitaa vaatteita tai kodin tavaroita. Hoidetaan äkkiä se mitä tarvitaan ja poistutaan.
Shoppailu shoppailun vuoksi on minusta hengen köyhyyttä.
vietetään aikaa yhdessä jossain aivan muualla.
Lapsia ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa kauppakeskuksessa pyöriminen. Ja kun minä sinne menen, haluan tehdä ostokseni ihan rauhassa ilman että joku on koko ajan vinkumassa kotiin.
mies, minä ja kolme lasta kauppakeskuksessa viettämässä aikaa. Never!
Joskus ollaan perheenä kun on hankittava jotain, silloinkin mahdollisuuksien mukaan pienemmällä kokoonpanolla eli ei koko perhettä.
Ostetaan silloin se, mitä tarvitaan, usein lapsille joku vaate tai sitten ostavat jotain viikkorahoillaan. Hummaillaan oikein sydämemme kyllyydestä ja syödään samalla reissulla. Mitään turhaa ei kyllä osteta. Kun on neljä lasta, niin melkein aina joku tarvitsee kengät tai kurikset, vaikka perheen sisällä vaatteita kierrätetäänkin.
Meillä on halvat huvit :)
Mun teinityttöjen kanssa teen pari kertaa vuodessa shoppailureissun muualle kuin omaa kaupunkiin, ja silloin todellakin vietetään aikaa kauppakeskuksissa.
Minä en ymmärrä,kun täällä Kuopion Anttilassa istuu eläkeläisiä päiväkaudet, moni näkyy syövänkin siinä ikkunapenkillä.
Perheessämme on lisäkseni vain kauppakeskuksia vieroksuvia miespuolisia olentoja, joita ei saa millään kauppaan.
mennään aamusta ja käydään yleensä syömässä. mennään siis jos jotain tarvitsee ostaa, mitä ei lähikaupasta löydy. ei sillain lähetä vaan hengailemaan sinne.
ehkä 2-4 kertaa vuodessa. Vaikka lapsetkin jo teini-iässä kaikki.
Paljon hankintoja tehdään kirppiksiltä, kauppakeskuskiertelyyn ei ole tarvetta.
vuodessa.Mies meillä jaksaa tehdä ostoksia,vertailla ja tinkiä, ja poika 13vee jaksaaa myös.mulla menee hermo,en jaksa kuunnella siellä pikkulapsia,joilla kanssa on menny hermo.
käydään ruotsin puolella eli ehkä noin 4 - 6 kertaa vuodessa, tällöinkin listataan kotona etukäteen mitä OIKEASTI tarvitaa.
shoppailu on musta vapaa-ajan tuhlausta..
Lasten kanssa käyn ehkä kerran vuodessa jossain ostarilla niin, että käydään muutamassa kaupassa, joista jotain tarvitaan, ja sitten käydään palkinnoksi syömässä.
Shoppailu on kärsimystä. Itsekään en mene kauppakeskukseen viettämään aikaa, vaan tekemään tietyt ostokset. Saatan käydä kahvilla tai lounaalla, jos on aikaa.
nyt kun on teinejä niin joitakin kertoja vuodessa.