Oletko mielummin jonkun ihmisen kaksoisliekki vai sielunkumppani?
Kaksoisliekki edustaa suurinta rakkautta mitä on olemassa, mutta suhde hyvin harvoin toimii
Sielunkumppani edustaa rakkautta myös ja suhde yleensä toimii.
Kumman sinä valitset? Haluatko olla jonkun toisen kaksoisliekki vai sielunkumppani?
Eli sielunkumppanuudessa sulla voi olla kaikki mitä sä haluat, mutta sun kumppanilla voi oikeasti olla isompi rakkaus jotain toista kohtaan syvällä sisimmässään.
?
Kommentit (17)
Ei noilla ole mitään merkitystä. Ihmiset ovat heidän kanssa, joiden kanssa tulevat toimeen ja joiden kanssa voivat elää.
Olen pärjännyt hyvin ilman noita käsitteitä tähänkin asti. Miksi haikailla jotain sellaista mitä ei koskaan löydä, kun voi sen sijaan olla onnellinen siitä, mitä jo on.
Lopeta tämän hölynpölyn jakaminen.
Noiden sanojen käyttö kertoo traumakemiasuhteesta. Terapia voi auttaa. Ehkä.
Näyttäkää minulle yksikin pari, jotka ovat toistensa sielunkumppaneita, ei vain nyt, vaan koko elämänsä?
No siis itse kaipaisin sielunkumppania. Mutta roolini on enemmän saada ihmisiä löytämään itsestään parannettavaa. Se on turhauttavaa kun intrnsiivisistä suhteista ei jää mitään käteen. Mutta yritän hyväksyä tämän. Tämä on viimeinen kerta kun tänne tulen.
Onko tämä nyt samaa kultasarjaa, kuin ne ihme kirsikan poimimis vertaukset?
Nuo ovat yliluonnollista hömppää kuten horoskoopit, keijut, jumalat tai ajatusten lukeminen. Ei ole mitään sieluja tai kaksoisliekkejä.
Mieluummin olen kyseisen henkilön aviovaimo, silloin tunne on molemminpuolinen eikä yksipuolinen pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Noiden sanojen käyttö kertoo traumakemiasuhteesta. Terapia voi auttaa. Ehkä.
Psykoosista se kertoo.
En tuollaisista termeistä piittaa. Me ollaan oltu yhdessä pitkään, selvitty monenlaisista ongelmista ja kriiseistä ja selvitään jatkossakin. Jonkun mielestä suhteemme on huono, mutta meille todella hyvä, ollaan onnellisia ja varmasti yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa, toivottavasti vasta vanhana.
Tämä on vissiinkin joku kultti. Toivottavasti kultin johtohahmot vievät AP:lta tuhkatkin pesästä ja nauravat partaansa, kun hullut uskovat heidän satujaan.
Ei tällaista ole kuin jossain romanttisissa kirjoissa. Ihan hömppää.