Jaksanko ikinä "hankkia" lapsia
Otsikon mukaisesti minulla ei siis ole lapsia (olen n. 30-vuotias), ja olen miettinyt, jaksaisinko ikinä sitä lapsiperhe-elämää. Vihaan kotitöitä ja tuntuu joskus rasittavalta siivota ihan tätä kaksiotakin ja huolehtia itseni ja mieheni pyykeistä. Mieluiten vietän kotona vapaa-aikaani netissä tai telkkaria katsellen. Lisäksi tykkään matkustella ja käydä ulkona syömässä.
Kommentit (4)
Miksi ap haluaisit lapsia? Kaipaatko niitä? Ei niitä tarvitse tehdä.
Ei se kaikille sovi. Itse rakastan koti- ja perhe-elämää, mutta siivoilu on siinä sivuseikka.
kotitöitä. Käytän edelleen vapaa-aikaani matkusteluun tai television katsomiseen. Jokainen hoitaa asioita tavallaan. Kysehän on siitä, miten paljon asioista stressaa. Huusholli on tietysti entistä sotkuisempi, mutta stressikerroin ei ole juuri kasvanut ennenlapsia-ajoista.
Televisiota ehtii hyvin katsomaan (monet ovat ehkä eri mieltä) - lapset nukkuvat jo ysiltä ja vauvan kanssa ei välillä muuta voi tehdäkään, kun pitää sitä hytkytellä ja isompi on pk:ssa.
Minä olin ihan samanlainen mutta niin se vauvakuume vain tuli ja sydän suli esikoisen myötä. Nyt meillä kaksi lasta enkä kaipaa entisiä aikoja yhtään. Niin sitä itsekin vain kasvaa ihmisenä.