Miksi Bruschetta-leivät ovat yliarvostettuja?
Maistoin ekan kerran (hyvässä ravintolassa) ko. alkupalaa ja PETYIN, koska eivät maistuneet juuri miltään :(
Päällä oli oliiviöljyä, valkosipulia, tomaattia ja basilikaa.
Kommentit (7)
Mä haluan aina ostaa jotain sellaista, mitä en osaa lausua. "bocadillos con chorizo" on ollu mun suosikkeja, mut nyt tuo prusk... eiku brush.. eiku, niin just se on tosi hyvää.
ensin vedetaan hatusta oletus, joka on aivan sattumanvarainen: "bruchetta-leivat ovat yliarvostettuja", ja sitten siita heti hienosti kysymys, joka lahtee siita, etta ap:n oletus on totta... ;-)
Mutta itse asiaan: minusta ne ovat ihan hyvia ja simppeleita alkupaloja. Ap:lla on tainnut olla jotenkin ylimaalliset odotukset taman perusruuan suhteen... ;-)
Mä haluan aina ostaa jotain sellaista, mitä en osaa lausua. "bocadillos con chorizo" on ollu mun suosikkeja, mut nyt tuo prusk... eiku brush.. eiku, niin just se on tosi hyvää.
brusketta. Italiassa ch lausutaan k:na.
yliarvostettuja? Hyviähän ne ovat, jos on tehty kunnollisista raaka-aineista, mauttomat eivät tietenkään tähän ryhmään kuulu, se on ihan ravintolan oma vika ei ruokalajin.
Arkiruokailuun liittyy mielestäni, pizzerioissakin on tarjolla samaa, hienommassa ravintolassa valitsisin jotain muuta!
niin ymmärrät. Päälle voi laittaa vaikka mitä. Jos se oli huonosti tehty siinä hyvässä ravintolassa, niin sinun olisi pitänyt lähettää se keittiöön takaisin.
Maistoin ekan kerran (hyvässä ravintolassa) ko. alkupalaa ja PETYIN, koska eivät maistuneet juuri miltään :(
Päällä oli oliiviöljyä, valkosipulia, tomaattia ja basilikaa.
En tiedä, ovatko yliarvostettuja, mutta hyviä ovat!