Noniin arvon av mammat esittäkää arvauksia miten selittäisitte tämän?
Eilen pesimme miehen kanssa vessaan,sielä oli musta möykky vessanpöntön takana,olemme muuttaneet kolme viikkoa sitten tänne. Mies pyysi minua tulla katsomaan et täällä vessan takaa on joku möykky,yritettiin saada se pois kapulalla,noh ei onnistunut,laitoin sitten kumihanskan käteen ja vedin sen möykyn pois.
Arvaatka mikä se möykky oli? Naisten stringit homeessa,siis what mitä vittua.
No niin esittäkääs teorioita mitä on tapahtunut ja miten ne on päätyneet sinne vessanpytyn taakse,sen voin sanoa että ne ei ole Ap,koska ap laski stringinsä juuri äsken ja yhtäkään ei puuttunut!
Kommentit (11)
Tai ne housut on jostain pöntön kolosesta sinne pudonneet, olleet vaikka siinä putken mutkassa ja pikaisesti siivotessanne, ettet niitä huomanneet
ja sinne ei pääse oikein harjan kanssa,joten suihkulla ollaan pesty se takaosa,on sen verran vanha wc pönttö.
Meillä kyllä oli miehen sisko(teini) yökylässä yhden viikonlopun,mutta mutta,tää on siis mysteeri,mikä on totuus.
Ap
ja mä kotona.. tiedän siis tasan tarkkaa missä se käy,miehen sisko nyt tuli ekana mieleen,kun oli täällä yötä?
vessoja opiskeluaikoina siivonneena, en ihmettele yhtään tuota sun löydöstä. Todellaki voi olla edellisen asukkaan :/
On niitä käytettyjä rättejäki liimailtu wc:n takaosaan ja ties mitä paskapikkuhousuja piilotellaan sinne sun tänne :/
ne oli virolaisia nämä entiset asukkaat...
on edellisen asukkaan jäljiltä, koskapa olivat homeessa? En tosin tiedä kuinka äkkiä tollanen märkä vaatekappale homehtuu??
koko tapauksessa on se, että ap on tarkkaan selvillä alushousujensa lukumäärästä?
koska epäilin jo että mieheni on salaa käyttänyt mun stringejä ja piilottanut ne sinne? Juu ja kyl mä tiedän moneto parit mulla on mitäkin.
Ap
tää o mysteeri? joka ei selviä koskaa...
kolme viikkoa. Eli edellisen asukkaan jäjiltä.
niin ku eräs sanoikin tässs keskustelussa.
Joo oli aika pommi,tästä lähin syynnään perusteellisesti kaikki.
Ap
olette silloin viimeistään sen vessan ainakin pesseet jolloin ne homeiset housut eivät ole olleet siellä?
Onko teillä teinejä? Tai sitten suloinen miehesi...