Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua,kierukan laitto edessä:(

Vierailija
20.01.2011 |

Ja luulen et mun pitänee ottaa rauhottavia:D Oikeesti,miten voi hirvittää näin paljon? Kertokaas onko aihetta? Sinänsä luulis et sen handlaisin,oon synnyttänyt muutaman kerran luomuna(tätä ainaki kaikki sanoo,et miks en sit kierukan laittoa kestäis?)ja itekin järjellä aatellen olis loogista et tää nyt olis pikkujuttu..

Sit mielellään kuulisin millaisia sivuvaikutuksia teille on tullu. Onko mitään hyvää kierukasta? Vai alanko vuotaan kun seula,naama kukkii ja karvat rehottaa,ainakin ehkäsyteho olis taattu:D

Tsempatkaas nyt mua arvon kanssasisaret!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ei se mikään miellyttävä tilaisuus ole. Aikaa koho kommaan mennee n 10 min. Parasta kierukassa on ettei menkkoi tule alun pikku vuodon jälkeen ollenkaan!

Vierailija
2/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitin sen laittoa, mutta eihän se paha juttu ollutkaan. Ei sattunut, pientä "nipistystä" ja vähän epämiellyttävä tunne, mutta oikeastaan se oli paikalla ennen kuin huomasinkaan.

Mulle tää on sopinut, ja menkatkin on joka toinen kk pari tippaa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi gyneä oli laittamassa, en ole synnyttänyt alakautta niin olikin vaikeampi laittaa.

Mutta kyllä sen kestää

Vierailija
4/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin oli melko tuskallinen homma. Mutta kannatti kyllä kärsiä hyvän vempaimen takia.

Vierailija
5/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hirveästi sattunut, jännitti kyllä. Nyt jännittää sen poisto! Inhottaa, kun tulee taas kivuliaat kuukautiset. :( Tai toivottavasti ei ehdi tulla monia.

Vierailija
6/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kukaan varoittanut ja kipu tuli vähän puskista

Vierailija
7/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sattunut ollenkaan se itse asennus. Levitin tuntui ikävälle ja kohdunsuun putsaaminen kirpaisi hieman. Siinä se. Jouduin varmistamaan lääkäriltä, että ihanko totta se sinne sujahti jo, kun hän käski mun nousta siitä laverilta ylös :).

Vierailija
8/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukasta huolimatta. Olen joku ihme luonnonoikku.

Suhtauduin kierukan laittamiseen neutraalisti, koska kaksi synnytystä takana. Se kipu on kuitenkin ihan muuta toista. Minun mielestäni.

Vierailija
9/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tsemppaan itteäni että onhan tuolta tullu vaikka ja mitä ulos:) Tai siis yhtä laatua vain mutta jos minkä painoista. Miten yks pienen pieni kierukka saa mut ihaan hermoheikoks? Synnytykset on (kehuskelematta)menny ihan tyynesti. Ja kun lapsia en taida enää hankkia(löytyy4kpl)olis vissiin pakko jotain ehkäsyä keksiä.

Näyttäis siltä et ootte ollu tyytyväisiä kapistukseen ja laittokaan ei ihan kauheeta. Kiitos,lisää kokemuksia?

Vierailija
10/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka on laitettu monta kertaa ja joka kerta vaikeampaa on ollu jostain kumman syystä.

Vierailija
11/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkotat että se kipu on ihan toista? ap

Vierailija
12/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa laitettu, kupari ja hormoni

Laitot kesti suurinpiirtein alle minuutin, ei tuntunut kuin kerran pieni nippaisu, eikä muita tuntemuksia jälkeenkään.

Kupari olisi ollut muuten ok, mutta sain kroonisen hiivatulehduksen siitä kahdeksi vuodeksi (parani heti, kun rakkine poistettiin). Hormonista oli vuoden päästä se tilanne, että lihoin kilon kuukausivauhtia ja tiputteluvuotoa oli aina 2 viikkoa ja 2 viikkoa taukoa. Laihduin heti 4kg, kun tuo poistettiin.

Nyttemmin sitten sterilisaatio.

Vierailija
13/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun terkka sano et mirenassa samaa hormonia kun minipillereissä. Mulla oli gerazette edellisen kerran kun imetin ja migreeniä tosi usein. Loppui päänsäryt kun lopetin gerazeten. Nyt tuli mieleen et jos saan saman tästä kierukasta.. höh kun hankalaa:( Ehkä kysäsen tätä ennen kun laitatan jos laitatan kierukan..ap

Vierailija
14/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukasta.. ekan kerran kun laitettiin niin vuosin kun seula ensimmäiset 2kk ja sen jälkeen menkat tuli 2 viikon välein.. sitkeydellä jaksoin 8kk kunnes varasin ajan lääkärille että otetaan se pois.

Lääkäri katsoi ja totesi että eikun raskaustestiin kierukka ei ole ollut paikoillaan.. Onneksi en ollut raskaana ja suostuin kokeilemaan uudestaan. Nyt ei ole menkkoja ollut vuoteen:) osotus palkittiin:)

Laittaminen ei satu paljon mutta pois ottaminen SE SATTUU!!

Vierailija
15/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin ollu cerazette..?ap

Vierailija
16/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laitettiin 26.3.10 joten ollut nyt vajaan vuoden... mulla kolme lasta kaikki normi alatiesynnytyksii... mäkin jännitin laittoa ja otin buranan ennen toimenpidettä... se tuntui inhottavalle jomottavalle menkkakivulle, mut eipä se lopulta niin paljoo sattunut. MUTTA nyt kun se on jonkin aikaa mulla ollut niin yhtäkkiä se on alkanut raastaa miehen mulkun verille jos hommaillaan.. nyt sitten lähete naistenklinikalle tutkimaan et miten se siellä on.... huoh...

Vierailija
17/17 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin kierukka toisen synnytyksen jälkeen ja sattui todella paljon, vaikka olin ottanut särkylääkettä, enkä yleensä kauhean kipuherkkä ole. No kierukka tuli sitten parin päivän päästä itsestään pois. Varasin sitten uuden ajan, mutta tällöin gyne sanoi että ei edes yritä laittaa kun on kuulema niin pieni kohtu. Ei siis sopinut mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän