Frederikin lehtolapset, joista yksi näyttelijä ja yksi muusikko
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1290445/frederikin-tun…
Frederikin tunnustus: Useita lehtolapsia ympäri Suomen
Vuosikymmeniä naisia machomaisella olemuksellaan villinnyt laulaja tunnustaa MTV3.fin Viihdeuutisille, että villien leikkien jäljiltä löytyy lukuisia tunnustettuja lehtolapsia.
Junttidiskon ehdoton kuningas ja machokulttuurin puolestapuhuja Frederik alias Ilkka Sysimetsä on villinnyt suomalaisia musiikillaan jo yli neljän vuosikymmenen ajan.
Frederikin lukuisat pikkutuhmat kappaleet ovat saaneet naiset villeiksi kautta Suomenniemen ja laulajan lakanoissa ei ole ollut hiljaisista vuosien aikana.
Laulaja tunnustaa MTV3.fin Viihdeuutisille, että kahden julkisuudessa olleiden lasten, Saanan ja Santerin, lisäksi hänellä on lukuisia lehtolapsia ympäri Suomen.
– Minulla on ollut lukuisia suhteita, joiden seurauksena näitä lapsia on tullut. Naiset ovat halunneet pitää lapsen, vaikka osa onkin ollut vahinkoja. Kaikki olen kuitenkin tunnustanut. Olen maksanut vuosien aikana suuret summat elatusrahaa, mutta kaikista olen maksanut, Frederik tunnustaa.
Lehtolapsiensa tarkkaa määrää hän ei halua julkisesti tunnustaa, mutta sanoo heitä olevan lukuisia. Jälkeläisten iät ovat parikymppisestä alle nelikymppiseen.
– Heitä on ympäri Suomen ja osan heistä olen tavannutkin. Osa lapsista on perinyt minun musikaalisuuteni ja yksi heistä on näyttelijä ja toinen muusikko.
Kommentit (30)
Osa lapsista on perinyt minun musikaalisuuteni ja yksi heistä on näyttelijä ja toinen muusikko.
tässä mitään siitä, että lapset olisivat KUULUISIA?
näyttelijä voisi olla vaikka Matleena Kuusiniemi.
Isällä ainakin massiivisen oloinen leuka ja nenäkin aika kyömy. Mutta ehkäpä nämä lapset ovat saaneet enemmän ulkonäkögeenejä äitinsä puolelta?
Ehkä näissä lehtolapsissa on samoja piirteitä kuin Reetun jo julkisuudessa esitellyissä lapsissa?
Muistatte esimerkiksi varmaan, miltä Pauliina Lunnan ja Frederikin tytär Saana näyttää ulkoisesti?
Tässä yksi kiinnostava plazan keskustelu samasta aiheesta:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kulttuuri-ja-viihde/julkkisjuorut/1614…
Osa lapsista on perinyt minun musikaalisuuteni ja yksi heistä on näyttelijä ja toinen muusikko.
tässä mitään siitä, että lapset olisivat KUULUISIA?
perineet isänsä lahjat, niin eivät todennäköisesti ole kovin hyviä.
Matti-Esko Hytönen on Fredun tytär.
En itsekään kuvittele, että nämä Reetun siittämät lapset olisi välttämättä mitään huippukuuluisia alallaan.
Mutta kyllähän joku aina tuntee jonkun, joka tuntee puolestaan jonkun, joka tuntee heidät ja heidän oletetun isäsuhteensa. Suomen kokoisessa maassa kun ei salaisuudet kovin hyvin pysy salaisuuksina.
se muinoin Salkkareissa Markusta näytellyt tyyppi on ihan samannäköinen kuin Frederik. Tosin en tiedä, onko hän ihan oikeasti näyttelijä, vai jotain aivan muuta.
jakaantuu sitten monelle lapselle, tuskin siitä paljoa jää per nuppi.
Matti-Esko Hytönen on Fredun tytär.
Tosi Mies ei näillä jutuilla retostele!!! Julkisuudenhakuinen Ikuinen Nulikka!!!
muutama pari naisten käytettyjä alushousuja per sierainpari
Tiedän espoolaisen Kuusluoman perheen, eikä Fredi kuulu siihen.
Eiku mikälie Frederik. Aivan sama mulle.
Enpä usko että niitä on niin paljon. Kunhan retostelee vain, eikä ymmärrä että noloa toi on,
Eiköhän se heti tule julkisuuteen jos ei olekaan elareita maksanut;)
Elareista sen verran että joskus on niin että äiti ja isä yhteistuumin päättävät että isyyttä ei tunnusteta ehkä juuri sen takia että isä on julkisuuden henkilö tai lapsi on ollut vahinko ja muutenkin asia halutaan pitää salassa ja näin elareitakaan ei isä välttämättä maksa ja äiti saa elatustuen Kelalta. Isä voi sitten halutessaan maksaa suoraan äidille elareita ja äiti saa tavallan tuplaelarit joten ei mitenkään huono kauppa äidin ja lapsen kannalta.
Mutta jos siis isyys on tunnustettu niinkuin Frederik sanoo niin elareita ei voi olla maksamatta jos on tuloja (niinkuin Frederikillä oletettavasti ainakin on) joutumatta ulosottoon. Summa voi olla minimissään n. 152€ per lapsi jos äiti suostuu. Tämän alle ei elatussopimuksia kirjoiteta ellei se johdu isän tulojen vähäisyydestä tai siitä että äiti suostuu itse alempiin summiin. Joten kai hän nyt sitten ainakin tuon 152€ per lapsi on maksanut näistä lehtolapsista jos todellakin ovat sitten tunnustettu. Tai sitten ulosotossa pitäisi olla elareita.
on vissiin se muusikko