Siskoni taas mieheni kimpussa!
Kirjoitin tästä jo eilen, sillä tämä asia on syvästi pahoittanut mieleni.
Eli siskoni ja mieheni jäi vajaa vuosi sitten kiinni kismailusta ja käpälöinnistä. Siskoni pisti kaikki kännin piikkiin. Mies oli nolona ja ei osannut kuin katua.
Siskoni on harrastanut tätä aikaisemminkin, ex-mieheni kanssa. Myös miehensä kavereita on useampia näpelöinyt. Kännissä kun kuulma estot häviää. Ja kaikki miehet on kuulma häneen lääpällään.
Minä, vielä näinkin pitkän ajan jälkeen olen syvästi loukattu. Siskooni en luota enää koskaan.
Miehen kanssa suhden niukinnaukin kasassa. Mutta jotain on särkynyt ja pahasti. Mikään ei tunnu enää samalta. Sydämessä on helvetinmoinen kolo joka ei arpeudu.
Kommentit (15)
jätän kyllä väliin, nämä suuremmat kimppakivat sukulaisten kesken ja muutenkin eipä viitsi maksaa pahaa pahalla.
ap
Mikä hänessä saa varatut miehet kiinnostumaan itsestään? Kuulostaa ainakin henkisesti aika sairaalta yksilöltä, kun pitää oman siskon miehiä alkaa iskemään.
Toivottavasti tosiaan laitat välit poikki tuollaiseen.
ettei alkoholi sovi hänelle jos se saa käyttäytymään noin. Kaikiltahan estot jossain määrin "katoaa", mutta jos ei itseään yhtään osaa hillitä on aikuisen ihmisen juotava vähemmän. Ei kaikkea voi aina laittaa kännin piikkiin, niin kuin Suomessa tuntuu olevan tapana.
Siskosi vielä ymmärrän jos ei ole eka kerta, mutta miestäsi ihmettelen. Jos tietää siskosi kevytkenkäisyydestä, miksi lähti leikkiin mukaan?
Minulla kanssa tuollainen tuttava/ex ystävä joka aina pokasi varattuja miehiä(ystäviensä). No, nykyinen mieheni onkin luotettavaa sorttia ja alkoi huutamaan kerran illanvietossa kaverilleni kun oli alkanut lähennellä.
Miehessäsi vikaa jos kerta pettää... ja siskoon en pitäisi enää hirveeesti yhteyttä.
Kirjoitin tästä jo eilen, sillä tämä asia on syvästi pahoittanut mieleni.
Eli siskoni ja mieheni jäi vajaa vuosi sitten kiinni kismailusta ja käpälöinnistä. Siskoni pisti kaikki kännin piikkiin. Mies oli nolona ja ei osannut kuin katua.
Siskoni on harrastanut tätä aikaisemminkin, ex-mieheni kanssa. Myös miehensä kavereita on useampia näpelöinyt. Kännissä kun kuulma estot häviää. Ja kaikki miehet on kuulma häneen lääpällään.
Minä, vielä näinkin pitkän ajan jälkeen olen syvästi loukattu. Siskooni en luota enää koskaan.
Miehen kanssa suhden niukinnaukin kasassa. Mutta jotain on särkynyt ja pahasti. Mikään ei tunnu enää samalta. Sydämessä on helvetinmoinen kolo joka ei arpeudu.
kolmistaan (mieheni kanssa) baarissa.
Seisoin vieressä kun siskoni istui hajareisin mieheni syliin ja vetivät kielareita.
Kaadoin kaljan niiden päälle ja häivyin.
Välit siskoon ei koskaan palanneet entiselleen ja kesti kauan, että annoin miehelleni anteeksi.
Mies ei ollut aloitteen tekijä mutta olisi kyllä pystynyt työntämään siskoni pois sylistään jos olisi halunnut.
Hitsi ap kun taas muistutit tuosta!
Paskoja molemmat :(
Jos siskoni olisi niin vaikea ymmärtää että minun mieheni on minun mieheni niin pistäisin välit poikki.
Siskosi siis tehnyt noin jo useamman kerran, niin ei ole mikään vahinko.
En tiedä onko kateellinen sinulle vai onko siskolla huono itsetunto, jolloin hakee pönkitystä itselleen vamppaamalla sinun miehiäsi..
Mutta joka tapauksessa jos ei siskoni ymmärtäisi loukkaavansa minua käytöksellään, niin en haluaisi häntä elämääni ihan vaan sen takia että on sukua.
vielä yhdessä, saati että pidät siskoosi yhteyttä...
Tulee nostalgiset yläasteajat mieleen : )
Voi anteeksi kirjoitusvirheeni. En ole täydellinen :) ap
kenenpä tarvis olla. Eikä se ollut kirjoitusvirhe, vaan luulit että sana on eri kuin on. Nyt tiedät senkin. :)
kiittää kommenteista.
:) No se oli kismailua, ei viatonta pussailua vaan imutusta.
Niin, kyllä tässä itsekin miettiin miksi heitä vielä katsoo. No siskoon on kyllä välit poikki, varmaan lopullisesti. Lapsien takia en viitsi heti olla eroamassa.
Juu, suku kyllä tosiaan on pahin ja itse tässä ainakin oppi sen , että harvassa on ihmiset joihin voi 100% luottaa.
Minunkin miehen piti olla tuollainen "ei ikinä petä" mies, mutta luulo ei ollut tiedon väärti.
Totta kai sitä haluaa uskoa läheisistään pelkkää hyvää, mutta liian pinkkejä laseja ei kannata käyttää, kenenkään.
eli miksi lähtee mukaan flirttiin?
Puhu miehelle asia suoraksi ja sano, että käytös loukkaa sinua. Ja siskolle kerrot, että haluat pitää etäisyyttä häneen seuraavat puoli vuotta ja senkin jälkeen tapaatte vain selvin päin.
Koska miehesi rakastaa sinua syvästi, eikä näyttäisi saavan sinusta tarpeekseen, hänen katseensa kääntyy luonnollisesti seuraavaksi parhaaseen vaihtoehtoon eli siskoosi. Älä tee asiasta sen isompaa numeroa ja ajattele: miehesi aktiviteetti voisi koota perheen yhteiseen iloiseen tapahtumaan! Voisit jopa harkita serkkujenkin ottamista mukaan. Mikäli olet periaatteessa suostuvainen, rohkaise häntä, osta hänelle kallis lahja ja valmista hänelle ruhtinaallinen illallinen äläkä mainitse koko asiasta.
Pave
miehesi veljeen, veljesi siskon mieheen tai appeen