Seuraava työkkärikäynti (työhaun uusinta) vasta joulukuussa
Eipä tarvitse onneksi hetkeen työnhakua uusia eikä kyseisessä laitoksessa ravata :D Pitää vaan ilmotella jos tilanne muuttuu, kelpaa mulle.
Kommentit (12)
pois työelämästä? Voi olla vaikea päästä enää jaloilleen.
Joo niin mä oon. Eilisen ja tämän päivänkin rupuilin töissä =)
En ole rupusakkia vaan odotan pääsyä terapiaan Kelan tukemana (ei ole varmaa, tukeeko). Eihän tässä ole odoteltu kuin 7 vuotta tuota "armahdusta" työkkäriltä..!
Ennen opiskelua olin 12 vuotta samalla työnantajalla. No, kerran oli työkkäriin uusintasoittoaika (joulukuussa (?) ) ja silloin sanoi, ettei tartte koskaan uusia... lähetti paperin, jossa työttömyys on voimassa toistaiseksi.
Ilmoittaa pitää jos olosuhteet muuttuu.
Oikeesti en ajatellut olevani poissa työelämän käytöstä. Hitsi, olen kyllä aktiivisesti etsinyt (tosin omanalani) töitä, mutta ihan hirveä kiirus ei ole, sen verran kiva ansiosidonnainen on joka kk mun tilillä. =)
Ennen opiskelua olin 12 vuotta samalla työnantajalla. No, kerran oli työkkäriin uusintasoittoaika (joulukuussa (?) ) ja silloin sanoi, ettei tartte koskaan uusia... lähetti paperin, jossa työttömyys on voimassa toistaiseksi. Ilmoittaa pitää jos olosuhteet muuttuu. Oikeesti en ajatellut olevani poissa työelämän käytöstä. Hitsi, olen kyllä aktiivisesti etsinyt (tosin omanalani) töitä, mutta ihan hirveä kiirus ei ole, sen verran kiva ansiosidonnainen on joka kk mun tilillä. =)
Mun mielestä jo pelkästään työkkärissä käynti on nöyryyttävää, tunnen itseni ihan luuseriksi mutta en sentäs oikeasti ole vaan työtön =)
kuin ihan ensimmäisellä kerralla, ei ainakaan meillä päin. Työnhaun uusinta tehdään soittamalla tai jopa meilitse.
sunhan pitäis olla saikulla ja se taas ei todellakaan ole työkkärin vika
En ole rupusakkia vaan odotan pääsyä terapiaan Kelan tukemana (ei ole varmaa, tukeeko). Eihän tässä ole odoteltu kuin 7 vuotta tuota "armahdusta" työkkäriltä..!
siis olen se 5 eli valmistunut tyyppi. En ole kuullut ketään, jolle olis sanottu ettei tarvitse (edes) soittaa. Eihän sinne paikanpäälle tarvitsekaan raahautua! Mulla on nyt siis toistaiseksi voimassa oleva työttömyyspäätös...
eräänä päivänä kassa ei maksa euroakaan ja Kelakin nikottelee maksujen kanssa. Kun ei ole tarvinnut käydä työkkärissä...
Joka juuri ilmoitti sähköpostilla työssäoloajan työkkäriin. Ilmottaudun sinne sitten kun jään äitiyslomalle.
pois työelämästä? Voi olla vaikea päästä enää jaloilleen.