Te, jotka ETTE äänestä persuja. Millä paikkakunnalla tai kaupunginosassa asutte?
Kommentit (43)
ja minä asun kouvolassa.
Äänestän sdp:tä.
Porissa asun ja alueena Mäntyluoto.
mutta ehdoton ei myöskin kokoomukselle. ihan yhtä paha vaihtoehto.
Asun Vantaalla Päiväkummussa ja äänestän vihreitä.
ei persuille, ääneni menee vasemmistolle.
enkä ikinä, koskaan missään maailmantilanteessa äänestä perussuomalaisia.
Yritän saada pienessä päässäni edes jonkinlaista kuvaa siitä, mistä alueilta ääniä persuille ei ainakaan lähde tai juuri nimenomaan äänestetään.
Asun siis itse kaupunginosassa, jossa ainakin puheiden mukaan persujen kannatus on kovaa ja siis hieman rauhatonta asua. Toki ymmäärän, että samassa kaupungin osassa on monenlaista asumismuotoa, vaikka jotkut alueet leimataan muita pahemmiksi.
Ja jatkoajatuksena ajattelin, että äänetetäänkö persuja näissä pienissä kunnissa kaukana pk-seudulta. Kun varmasti esim. maahanmuutto kysymys ei niin heitä koske.
Jo siis joku joka asuu kunnassa, missä se yksi tummaihoinen on se kylän "nähtävyys", ei varmastikaan pidä pakolais/mamu ym. kysymyksiä ongelmana vai ovatko nämä pikkukylän asukkaat juuri niitä pahimpia maahanmuuton vastustajia.
Ja en nyt ole millään "puolella" tässä asiassa. Pidän persuja puolueena miuden joukossa. Eipä mikään puolue mielestäni pidä lupauksiaan loppujen lopuksi (ainakaan niin kun lupaavat).
AP
Siis, ihan mielenkiinnosta kysyn. Ainniin, mutta Porihan on varmaan joku peräjunttila muiden suomalaisten mielestä ;)
kun tuollaisia hahmotuksia tekee :)
En äänestä persuja,
Vierailija - 14.03.11 01:24 (ID 12273937)
asun Länsi-Pakilassa (Hki).
( ollaan kenties naapureita...)
Asun Helsingin Kalliossa. Tosielämää ja niitä mamujakin näkee täällä varmasti enemmän kuin monessa muussa paikassa. Silti, tai ehkä juuri siitä huolimatta jyrkkä ei Persuille.
en äänestä missään tapauksessa persuja. Enkä kokoomusta. sdp:tä olen funtsinut.
Vähän huonosti tuli selitettyä tämä aloitus.
Olen siis esimerkiksi juuri tällä palstalla jo niin kyllästynyt persu vs muu maailma aloituksiin, että alkoi jo itseäkin aihe kiinnostamaan.
En juurikaan ole politiikasta kiinostunut. Yritän vaan ymmärtää näitä molempia puolia, jotka täällä palstalla joka päivä melskaavat.
Ja mietin, että voiko olla niin yksinkertaisesra asiasta kiinni, että ihmiset eivät vaan voi nähdä asioita toistensa kannalta. Esimerkkinä juuri se, että paikka, jossa ei ole mamuja, ei voi ymmärtää millaista on elää sillä alueella jossa asuu ne 10& mamuja yms.
että persuja äänestetään. samaa mieltä.
Vähän huonosti tuli selitettyä tämä aloitus.
Olen siis esimerkiksi juuri tällä palstalla jo niin kyllästynyt persu vs muu maailma aloituksiin, että alkoi jo itseäkin aihe kiinnostamaan.
En juurikaan ole politiikasta kiinostunut. Yritän vaan ymmärtää näitä molempia puolia, jotka täällä palstalla joka päivä melskaavat.
Ja mietin, että voiko olla niin yksinkertaisesra asiasta kiinni, että ihmiset eivät vaan voi nähdä asioita toistensa kannalta. Esimerkkinä juuri se, että paikka, jossa ei ole mamuja, ei voi ymmärtää millaista on elää sillä alueella jossa asuu ne 10& mamuja yms.
että vaikka äänestäisi persuja, ei se välttämättä johdu nimenomaan maahanmuuttokysymyksestä. Vai äänestetäänkö vihreitäkin vain, koska vastustavat ydinvoimaa, kristillisiä, koska vastustavat homoliittoja jne.
Itse ainon yhä edelleenkin äänestää persuja, mutta maahanmuuttokysymys tulee syissäni vasta tyyliin sijalla neljä. Minun kohdallani olisi lähinnä tekopyhää äänestää pelkästään sen vuoksi, koska olen sellaisissa töissä, jossa kohtaan lähes joka päivä ulkomaalaisia jne.
-se yksi porilainen-
äänestäisitte edes jotakin muuta kuin kokoomusta.