Te, jotka ETTE äänestä persuja. Millä paikkakunnalla tai kaupunginosassa asutte?
Kommentit (43)
Asun Punavuoressa Helsingissä ja olen varmaan persujen ja heidän äänesätäjiensä mielestä ihan yhtä perseestä kuin he ovat minun mielestä.
kokoomusta äänestän ja Espoosta olen
Asun Turussa, postinumeroalueella 20740.
Asun Punavuoressa Helsingin keskustassa.
Sinänsä ei ole persuja/heidän äänestäjiään mitään vastaan ja mielestäni esim Soinilla on paljon viisaita ajatuksia, mutta totuus kun on se, että ei heillä ole mitään mahdollisuuksia lunastaa lupauksiaan.
Säälittää äänestäjät jotka kuvittelevat jonkin suuren muutoksen tulevan: niin ei käy.
Persut ovat uineet kansan sydämiin maahanmuuttovastaisuudellaan sekä pakkoruotsi-puheillaan, mutta uskon, että suuriosa heidän mahd.äänestäjistään eivät edes tiedä mitä arvoja persut edustavat ja mitä muita asioita ajavat.
Asun Timo Soinin tavoin lähiössä Espoossa.
Asun Punavuoressa Helsingin keskustassa. Sinänsä ei ole persuja/heidän äänestäjiään mitään vastaan ja mielestäni esim Soinilla on paljon viisaita ajatuksia, mutta totuus kun on se, että ei heillä ole mitään mahdollisuuksia lunastaa lupauksiaan. Säälittää äänestäjät jotka kuvittelevat jonkin suuren muutoksen tulevan: niin ei käy. Persut ovat uineet kansan sydämiin maahanmuuttovastaisuudellaan sekä pakkoruotsi-puheillaan, mutta uskon, että suuriosa heidän mahd.äänestäjistään eivät edes tiedä mitä arvoja persut edustavat ja mitä muita asioita ajavat.
voisitko kertoa. Ja miten moni muidenkaan puolueiden äänestäjistä tietää oman puolueensa ajamista asioista tai arvoista? Eli sinunko mielestä vain valveutuneiden asioista selvää ottavien kannattaa äänestää.
Mitä Brysselissä tai kabineiteissa tapahtuu on monille yhdentekevät, mutta maahanmuuttajat ja niiden tuomat ongelmat ovat monelle arkea (ei tietenkään Punavuoressa) Pakkoruotsi myös.
minun ääneni saa varmaankin demarit
ja pienessä maalaiskunnassa asun Keski-Suomessa.