Tatuoitu äiti
Omistajan monta isoa/pientä tatuointia.
Mitä ajattelet minusta?
Kommentit (55)
ja ihminen, jolla on tatuointeja/lävistyksiä on jotenkin äärimmäisen luotaantyöntävä ulkonäkönsä puolesta. Naisilla vielä tulee sellainen rekkalesbo-vaikutelma.
tatuointeja muilla on ja mietiskellä mitä tuo ja tuo kuva saattaa kertoa tästä ihmisenä.
Vaikka kyllä ihan kirjavin tatuoinnein koristellut ihmiset saattavat saada minut varuilleen, jotenkin lapsuudesta kumpuaa sellainen fiilis että ne on koviksia :DD
Itselläni on yksi tatuointi, kolme tai neljä lisää on tulossa vuoden sisään.
Mies sanoi mulle että tatuoinnit on ruumiin häpäisyä, nyt sillä on käsivarressa iso tatuointi ja on menossa ottamaan lisää. Koukkuun niihin jää :)
Ei kaduta ja mietin välillä itsekin miltä ne näyttävät kun vanhenen.
-ap
olin äskettäin kaverin polttarisaunassa, ja olin ainoa, jolla EI ollut tatuointia. Joten ehkä mun pitäis sitten kysyä, että mitä mieltä ihmiset on sellaisesta, jolla ei ole tatskaa...;)
tatuoitu äiti kuvastaa alempaa sosiaaliluokkaa. Oletko nähnyt tatuointeja esim lakinaisella, juristilla. lääkäreillä? Siivoojilla ja kotiäideillä varmaan onkin.
Kuinka monen lääkärin, juristin tai esimerkiksi valtion virkamiehen vaatteiden alle olet katsonut? Kyllä meillä akateemisillakin on tatuointeja:)
Ei ole este epiduraalille, se riippuu täysin siitä tatuoinnista, jos kuvaa ei ole siinä mihin epiduraalipiikki laitetaan niin silloin se voidaan laittaa.
Mulla on tatuointi alaselässä joka EI ole tribaali ja sain epiduraalin,ei ollut tiellä :)
varmaan sen ihmeemmin mitään, mutta tatuointejasi pitäisin todennäköisesti vähän juntteina. Mielestäni tatuoinnit on vaan jo menneet aikapäivät sitten muodista enkä pidä kovinkaan kauniina naista jolla on lätkitty ympäri kehoa yhtä jos toista kiinalaismerkkiä ja tribaalia.
Jos on pakko jotain ajatella, niin en ainakaan yksilöllisenä pitäisi, sillä tatuoinnit on tänä päivänä todellista valtavirtaa. Tatuointeja sinänsä pidän rumina ja mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä rumemmalta näyttää tatuoitu nahka.
Sitten kun tulee vanhaksi, tatuoinnit varmaan näyttävät rumilta MUTTA se on sen ajanmurhe..
Iteltäni löytyy 5 ja tässä keväänä aion ottaa kaksi
tatuoinnit nyt mitenkää vaikuta siihen että ootko hyvä vai huono äiti.. Ne nyt on typeriä ihmisiä keiden ajattelutapa on tota luokkaa.
Itselläni on yksi yläselässä ja toisen aijon ottaa lähiaikoina. Talvisin ovat piilossa, mutta kesäsin näkyvät sitten kivasti :)
Ja kerran näin uimahallissa vanhemman naisen, varmaa 60-70v ja hänellä oli tribaali käsivarressa :D mua rupes ihan naurattaa, ku se näytti vähä hassulta..
http://en.bgink.com/wp-content/uploads/2009/12/granny-tattoo.gif
Mutta se on kumminkin oma vartalo. Sen sijaan lapsen tatuoiminen ei mun mielestä ole oikein, vaikka se sitten olisikin tatuoitujen mielestä cool
http://punkworldviews.com/wp-content/uploads/2009/04/tattoo_kid_by_twin…
varmaan sen ihmeemmin mitään, mutta tatuointejasi pitäisin todennäköisesti vähän juntteina. Mielestäni tatuoinnit on vaan jo menneet aikapäivät sitten muodista enkä pidä kovinkaan kauniina naista jolla on lätkitty ympäri kehoa yhtä jos toista kiinalaismerkkiä ja tribaalia.
itselläkin on useampi kuva, enkä muuten ole alempaa sosiaaliluokkaa.
Ensimmäisen tatuoinnin olen ottanut jo noin 15 vuotta sitten juuri lukiosta kirjoittamisen jälkeen.
Sittemmin tatuoiteja tullut lisää kuten myös koulutusta :)
Äitiyteeni tatuoinnit eivät luonnollisesti vaikuta mitenkään.
Seuraava aika on ensi kuussa ja sitten alkaakin pidempi projekti kun tulee iso melkein koko sekän kokoinen kuva.
Muiden mielipiteet kuvistani tai yleensäkään muistakaan asioistani ei minua kiinnosta.
Säälin ihmisiä, jotka tuhlaavat aikaa ja energiaa siihen, että pohtivat mitä joku muu ajattelee.
Olet minua nuorempi. Jos et ole nuorempi, olet ollut linnassa tai syrjäytynyt.
Jos kuvat ovat kauniita niin ok, muutoin en erityisesti pidä tatuoinneista.
Ikävää jos mielipiteeni harmittaa, itsehän sitä kysyit.