Tatuoitu äiti
Omistajan monta isoa/pientä tatuointia.
Mitä ajattelet minusta?
Kommentit (55)
te ootte just niitä joilla on ruusu tississä ja tripaali alaselässä. Ne on vielä salee tehty jossain riihimäellä jonkun idiootin himassa.
eikä ole tehty Riihimäellä =) Tatuoijan kotona kylläkin, koska liiketilat siellä =)
Ihmiset ketkä laitattavat tatuointeja on myös usein rohkeita ihmisiä. Eivät ajattele mitä muut ajattelevat siitä jos omistaa tatuointeja.
perhostribaali tossa alaselässä, kyljessä tassun jäljet, kaulassa tähti sekä se ruusu rinnan päällä.. ainii ja olihan mulla vielä kukkasia pohkeessa.
:)
Muuten suhtaudun tatuointeihin vähän samaan tapaan kuin vaikka ihmisen pukeutumistyyliin, kampaukseen tai miten se on kotinsa sisustanut. Voi kertoa hyvästä tai huonosta mausta (tai vaan oudosta :-)), ihan siitä riippuen miltä näyttää.
Huonolla maullakin varustettu ihminen voi kyllä olla ihan kelpo ihminen/äiti/työntekijä/mitä vain, eli siinä mielessä esim. ruman tatsan tai karsean kampauksen näkeminen ei vielä vaikuta kokonaisarviooni ihmisestä juurikaan.
otin ekan kuvan toisen lapsen syntymän jälkee ja niitä on nyt otettu 4, viides tatuointi pitäis tehdä aika pian ja paria hieman korjailla (lue isontaa)... mieheni pitää kuvistani ja hänellä on yksi...Ei kuvat ole mikää äitiyden mittari...
yleisiä, että jos joku vielä suunnittelee moisen ottamista, pidän sitä aika massan mukana menijänä.Mistä ihme rohkeudesta se kertoo, en ymmärrä.
te ootte just niitä joilla on ruusu tississä ja tripaali alaselässä. Ne on vielä salee tehty jossain riihimäellä jonkun idiootin himassa.
Omat tatuoinnit ovat kaikki oma suunnittelemiani ja tehty liikkeessä, joista olen kuullut ystävien käyttökokemuksia. Eikä ainuttakaan tisseissä tai alaselässä.
Miten ihmeessä voit kirjoituksista päätellä millaisia tatuointeja ihmisillä on? Ja vaikka jollakulla olisikin mainitsemiasia kuvia mainitsemissasi paikoissa, mitä väliä. Eiköhän kuvan ottaja ole ottanut kuvan juuri siksi että se on hänen mielestään kaunis.
Tarvitseeko sinun tuijottaa toisten naisten perseitä tai tissejä, jos niissä olevat tautoinnit häiritsevät???
t.9
Tatuoinnit on hienoja. Tuli niistä kyllä yks haittapuoli vastaan. Kaverin niskasta ei saatu magneettikuvaa :/ Se on muutenkin kokonaan tatuoitu paitsi naamasta, sopii sille tosi hyvin =). Samoten epiduraalia ei voi laittaa jos alaselässä on tatuointi.
Toivottavasti itelle ei tuu niska ongelmia, se on ainoo paikka missä mulla on kuvia =)
Lapaan ajattelin joskus laittaa ison korpin kuvan =D
tatuoitu äiti kuvastaa alempaa sosiaaliluokkaa. Oletko nähnyt tatuointeja esim lakinaisella, juristilla. lääkäreillä? Siivoojilla ja kotiäideillä varmaan onkin.
Oletko lusinut? Missä tikattiin ekat? Oletko katunut tauointejasi? Miltähän ne näyttää kun iho vanhenee?
Tämmöset nyt tuli ekana mieleen. :)
tykkään siitä kovasti :) ja sillä on ihan oma tarina kerrottavanaan. Tosin joskus ällöttää joku liian tuttavallinen henkilö joka tulee sitä koskettelemaan, hyih.. "ompa tuo hieno"..yöks, en mäkään mee koskettelee vieraita ihmsii
tatuoitu äiti kuvastaa alempaa sosiaaliluokkaa. Oletko nähnyt tatuointeja esim lakinaisella, juristilla. lääkäreillä? Siivoojilla ja kotiäideillä varmaan onkin.
tiedän montakin "korkeasti" koulutettua (mukaan lukien itseni) joilla on tatuointi =)
Sitä paitsi, ei se kotiäitiys tarkoita mitään "alemmassa sosiaaliluokassa" kuulumista. Kyllä ne tohtorinaisetkin kotiin jäävät.
tiedän montakin "korkeasti" koulutettua (mukaan lukien itseni) joilla on tatuointi =)
Sitä paitsi, ei se kotiäitiys tarkoita mitään "alemmassa sosiaaliluokassa" kuulumista. Kyllä ne tohtorinaisetkin kotiin jäävät.
Itse en ole kovin kummoisissa työtehtävissä, myymäläpäällikkönä keskikokoisessa myymälässä. Mutta kuopuksen synnytyksessä mukana olleella synnytyslääkärillä oli "hihat" eli koko käsivarret täyteen tatuointia. Tai ainakin ranteesta kyynerpäähän. Ja siis naislääkäri oli kyseessä. Myös terveyskeskuslääkärilläni on ainakin yksi tatuointi.
Mieheni työpaikalla mies taitaa olla ainoa jolla ei ole tatuointia, omistaja, toimitusjohtaja, varatoimari ja kaikki vastaavat ovat siellä tatuoituja. Joten ei nyt ihan tämäkään yleistys meistä vajaaälyisistä tatuoiduista pidä paikkaansa.
Omat tatuoinnit ovat kaikki oma suunnittelemiani ja tehty liikkeessä, joista olen kuullut ystävien käyttökokemuksia. Eikä ainuttakaan tisseissä tai alaselässä.
Miten ihmeessä voit kirjoituksista päätellä millaisia tatuointeja ihmisillä on? Ja vaikka jollakulla olisikin mainitsemiasia kuvia mainitsemissasi paikoissa, mitä väliä. Eiköhän kuvan ottaja ole ottanut kuvan juuri siksi että se on hänen mielestään kaunis.
Tarvitseeko sinun tuijottaa toisten naisten perseitä tai tissejä, jos niissä olevat tautoinnit häiritsevät???t.9
Ei mua häiritse kenenkään huonosti tehdyt rumat kuvat sen enempää. Mutta toi alotus on mun mielestä tyhmä. Sitä mä en ymmärrä että jos on tatuoitu niin miks kysellä jossain palstalla että mitä mieltä ihmiset on tatuoiduista äideistä. Mulle ei ainakaan o ikinä tullu mieleenkään että olisin jotenkin erilainen siinä mielessä että mulla on kuvia. Ja yleensä ihmiset jotka tekee numeroa kuvistaan on just sellasia josta mä kirjoitin tohon ekaan viestiin.
Oletko nähnyt lakinaista, juristia tai lääkäriä työssään topissa ja minisortseissa? Ymmärrätkö, että vaatteilla saa tatuoinnit piiloon useimmiten halutessaan? Kerro minulle, mikä tekee tatuoidusta äidistä alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan.
Terveisin tatuoitu juristi, joka on myös kahden lapsen äiti.
olen esimies enkä edes siivous firmassa vaan asiakaspalvelussa ja minulla on tatuointeja enkä koe että kuulun almempaan sosiaaliluokkaan ja kyllä, olen nähnyt lääkärillä tatuoinnin!!!
Tatuointeja tällä hetkellä kuusi. Vuoden päästä tulee vähintään yksi lisää (koko käsivarren kokoinen) ja jos saan toisen ideani paperille, niin sekin sitten vuoden päästä.
Eli en ajattele tatuoidusta äidistä mitään kummempaa kun ei tatuoidusta. Mutta sellaiset ei tatuoidust äidit jotka arvostelevat muiden äitiyttä tatuointien perusteella, ovat idiootteja!