Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vältätte aspartaamia, kertokaa mihin kevyttuotteisiin olette vaihtaneet?

Vierailija
07.03.2011 |

Vai onko aspartaamittomia kevyttuotteita edes olemassa? Mä en ole päässyt pidemmälle kuin että makeutusaine pitää vaihtaa Hermesetasiin. Onko esim. kevytjogurtteja ilman aspartaamia? Mieluiten käytän kuitenkin kevyttuotteita nyt toistaiseksi kun olen dieetillä, sen jälkeen voin vaihtaa normaaleihin ruokiin ja vältellä muitakin lisäaineita.

Aspartaamin vaaroista täällä:

http://www.mtv3.fi/makuja/hyvaolo.shtml?1282185

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en ole vaihtanut mihinkään, käytä sinäkin luomua.

Vierailija
2/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niissä rasva on korvattu sokerilla/makeutusaineilla yms. Syö normaalia ruokaa, pienempiä annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi rasvatonta maitoa ja piimää.

Makeutukseen käytän sokeria ja hunajaa - olen totuttanut itseni vähempään makeaan, niin pienempikin määrä noita "aitoja makeita" riittää.

Jos haluaisin syödä kevytjugurttia, ostaisin maustamatonta ja lisäisin siihen itse marjoja/hedelmiä/mysliä, mitä nyt haluatkin. Monet marjat ja hedelmät ovat itsessään niin makeita, että muuta makeutusta ei tarvitakaan!

Vierailija
4/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa heidän tuotteistan ei ole aspartaamia, mutta osassa on.

Olen samaa mieltä kuin aiemmatkin kirjoittelijat, on terveellisempää laihduttaa syömällä normirasvaista ja -sokerista ruokaa pienempinä määrinä kuin keinomakeutettua ruokaa.

Vierailija
5/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on järkevämpää ja ihan oikeasti kyllä terveellisempää syödä normaalia puhdasta ruokaa kohtuudella.

Eli mielummin annoskoot oikeiksi ja säännöllinen ruokailyrytmi, kuin niiden kevyt tuotteiden jatkuvaa mussuttamista.

Vierailija
6/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee pakkausselosteita katsottua.