Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoitu äiti

Vierailija
14.03.2011 |

Omistajan monta isoa/pientä tatuointia.

Mitä ajattelet minusta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei voi tuomita ulkonäön perusteella. Tatuoinnit saattavat vaan kertoa ihmisen kiinnostavasta persoonasta.

Itse olen hyvin innostunut tatskoista, mutta ihan kuin mä alaikäinen sellaisen saisin vanhempien luvalla ihoon laittaa... -.- Kyllä yhellä kaverilla on jalassa sellanen pieni tatska ja useita läväreitä ja olemme saman ikäisiä. Huomaa että asiat riippuu niin omista vanhemmista. Mun mielestä kumminkin jotenkin (ehkä) kiva kun ei saa lupaa, ei tuntuisi mukavalta että kaikkeen vähän älyttömään vielä tämänikäisenä saisi luvan. ?

Kyllä joskus saa pitkään ihastella ihmisten tatuointeja! Varsinkin kun ne on taidokkaasti tehty. Kaikki symboliikan käyttö tatskoissa on myös kivaa. :)

Sattuuko se kamalasti? Uskoisin ainakin, sillä kyllä olen nähnyt ihmisten huutavan kivuissaan.

Vierailija
2/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä niitä ei ole,eikä tule.mutta en minä niitä paheksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläselässä naispiru jolla tissit,alasekässä gootti keiju,itse suunittelemani,oikeassa käsivarsissä käärme kietoutunut tikariin ja vasemmassa kädessä lohikäärme ruusujen keskellä,mä ovat hienoja ja saanuut kehuja myös synnytyssairalaalassa.

Ja sain epiduraalin vaikka alaselässä tatuointi :)

Lisäksi mulla on lävistyksiä ja olen äiti

Vierailija
4/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kovin kummoisissa työtehtävissä, myymäläpäällikkönä keskikokoisessa myymälässä. Mutta kuopuksen synnytyksessä mukana olleella synnytyslääkärillä oli "hihat" eli koko käsivarret täyteen tatuointia. Tai ainakin ranteesta kyynerpäähän. Ja siis naislääkäri oli kyseessä. Myös terveyskeskuslääkärilläni on ainakin yksi tatuointi.

Mieheni työpaikalla mies taitaa olla ainoa jolla ei ole tatuointia, omistaja, toimitusjohtaja, varatoimari ja kaikki vastaavat ovat siellä tatuoituja. Joten ei nyt ihan tämäkään yleistys meistä vajaaälyisistä tatuoiduista pidä paikkaansa.

Ollaankohan me tavattu sama lääkäri kun itsekin muistan nähneeni l''k'rin jonka molemmat käsivarret olivat tatuoitu

Vierailija
5/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan selkeesti käsitelty kuva :D

mut ihan hauskaa, jos joku uskoo tohon kuvaan

Vierailija
6/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parrua hanuriin, eli tykkäätkö anaaliseksistä?

Tatuoitu mies

Vierailija
7/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

torilla aivan älyttömän tyylikkään n. viisikymppisen naisen. Hänellä oli hihaton pellavainen kotelomekko, joka paljasti osan erittäin taidokkaasti tehtyä tatuointia olkapäissä ja niskassa (oli kooltaan varmaankin aika iso, mutta se tosiaan näkyi vain osittain). Oli todella hieno näky, tyylikäs ja hillitty pukeutuminen yhdistettynä hienoon tatuointiin.

Vierailija
8/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on hienoja. Tuli niistä kyllä yks haittapuoli vastaan. Kaverin niskasta ei saatu magneettikuvaa :/ Se on muutenkin kokonaan tatuoitu paitsi naamasta, sopii sille tosi hyvin =). Samoten epiduraalia ei voi laittaa jos alaselässä on tatuointi. Toivottavasti itelle ei tuu niska ongelmia, se on ainoo paikka missä mulla on kuvia =) Lapaan ajattelin joskus laittaa ison korpin kuvan =D

Se paljon parjattu tribaali, en tosin tiennyt sen olevan tusinakamaa kun sen otin. Mutta kyllä minun alaselästäni on otettu magneettikuva, jopa 2 kertaa. Jos tatuointi on vanha (en tiedä kuinka vanha pitää olla, minulla n. 10v.) niin ne väriaineet sisältää metallia ja sitten ei voi magneettikuvaan mennä. Nykyisissä väreissä ei ole metalleja ja magneettikuvan voi ottaa. Luulisin että myös epiduraalin saa. Minulla kun on leikkausarpi keskellä tatuointia ja se on samalla tavalla ihon lävistämistä kuin epiduraalikin.

Vierailija
9/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni kaksi tatskaa. Ja olen satavarma, että minut nähdessäsi et oleta minun olevan "sitä tyyppiä". Suurin osa ihmisistä olettaa automaattisesti, ettei minulle ole tatuointeja. (Käy ilmi mm. vitsailuissa siitä, mitä teini-ikäiset lapseni hankkisivat - lävistyksiä, tatskoja - shokeraatakseen äitiä)

t. keskiluokkainen, keski-ikäinen espoolaisrouva

Vierailija
10/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoitu äiti kuvastaa alempaa sosiaaliluokkaa. Oletko nähnyt tatuointeja esim lakinaisella, juristilla. lääkäreillä? Siivoojilla ja kotiäideillä varmaan onkin.

t. tatuoitu FM

Vierailija
11/55 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, joten osa tuttavistani on hankkinut tatskansa teiniuhmassa, osa kauniina kakskymppisinä virheetöntä kroppaansa koristamaan, osa kolmenkympin jälkeen joko lasten tai muiden elämänkokemusten muistoksi, jne...

Välillä tuntuu että olen vähemmistöä kun minulla ei ole tatskaa.

Vierailija
12/55 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin kuvista.

Jos ihmisellä on paljon pieniä töherryksiä siellä sun täällä, ja kaikki erityyliä niin näyttää sotkuiselta ja siltä ettei ole ajateltu mitä tehdään ja siis rumaa.

Mutta jos on vaikka yksi, kaksi isoa ja samaa tyyliä tai aihetta ja siis ISOA niin se on kaunista.

Kuvien tulisi sopia yhteen.

ei niin että kirja kädessä valittu tuo tuo ja tuo ja paikat vaikka öh tonne ja tonne. Toiseen värei, ja loput mustia. Yök.

Vierailija
13/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoitu äiti kuvastaa alempaa sosiaaliluokkaa. Oletko nähnyt tatuointeja esim lakinaisella, juristilla. lääkäreillä? Siivoojilla ja kotiäideillä varmaan onkin.

vain harvoille ja valituille. Ei munkaan tatskani ole missään näkyvillä, paitsi ehkä kesällä ja niitä on viisi :)

Vierailija
14/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellänikin on tatuointeja ja lisää aion ottaa.

Ja av-mammojen kauhuksi eivät edes ole "naisellisia" =)

Vierailija
15/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kahdeksan ja lisääkin tulossa,

Hyvä me ;)

-ap

Vierailija
16/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosin vasta haaveilu-asteella :) Toivottavasti sais pian aikaiseksi hankkia!

Vierailija
17/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lävistyksiä,tatuoinnit on usein mulla piilossa,kesällä vain kolme näkyy jos oon topilla tai lyhyt hihaisella paidalla.

Ja oon aina ottanut ne sellaiseen mestaan minkä saa peittoon,töissäni ei ole suositeltavaa että on näkyvillä.

Vierailija
18/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 5

Vierailija
19/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä peittoon,mutta oikeastaan vaan pitkähihaisella paidalla ja pitkillä housuilla. Olen myös töissä,mutta siellä saa kukin olla minkälainen haluaa. Työkaverillani on myös näkyvä lävistys ja yhdellä kokoajan näkyvä tatuointi. Työskentelemme päivittäin satojen asiakkaiden kanssa,eikä ainakaan vielä ole tullut kommenttia tms.

-ap

Vierailija
20/55 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte just niitä joilla on ruusu tississä ja tripaali alaselässä. Ne on vielä salee tehty jossain riihimäellä jonkun idiootin himassa.