Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyykkasin roskiksesta..

Vierailija
14.03.2011 |

Ortexin ehjän muovikorin ja kaksi hyväkuntoista taulua :)

Mitä te ootte hankkinut roskiksesta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojatuoleja, pinntuoleja, katto- ja pöytälampun, lipaston, maton, kirjoja, pelejä, pöytiä, KUkkapuron tuolin ja 4 artekin pallia.

Vierailija
2/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä dyykkasin aikaisemmin kauppojen roskiksista ruokaa perheelle, mutta enää ei voi kun kaupat alkanut lukitsemaan niitä roskiksia!

Oli hyvää ruokaa silloin! Kerrankin kannoin kotiin 2 kg paprikoita, nakkeja monta pakettia ja leipää, sekä suklaata.. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nappaan lehtiroskiksesta naistenlehtiä.

Vierailija
4/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puiset pitkät sukset, pulkka, pari puutarhatuolia, jättirulla paperia, pehmoleluja. Paperikeräysastiasta Aku Ankkoja ja muita lehtiä.

Vierailija
5/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ei ole mun tyylinen, niin annoin sen iäkkäälle sukulaiselle syntymäpäivälahjaksi.

Vierailija
6/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on tosin muutama vuosi aikaa ja nythän sen arvo on yli tuhat euroa.. ja siis aivan ehjä ja roskalavalta sen löysin!

Vierailija
7/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cd-hyllyn, työtuolin jne.

Minä en tiedä, miksi ihmiset heittää kauniita ja toimivia tavaroita pois, mutta hyvä niin :)

Vierailija
8/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dyykataan. Ei viitti mitään henk.koht. sinne laittaa. Inhottaa paperiroskaa laittaa sekajätteeseen. Onneks on leivinuuni, tulee sytykettä. Kerran joku "ystävällinen" oli tuonut sieltä mulle laskun postilaatikkooni:-) Olin kyllä maksanut sen jo...

Vierailija
9/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun inhottaa se haaskaus ja säästäishän siinä paljon rahaa. Mä vaan en kehtaa tonkia kaupanroskiksia vaikka ei ois lukittujakaan.

Tehän ootte saanut vaikka mitä kivaa! Mä kurkkaan aina silloin tällöin vain tämän meidän pihan karkeajätteen, en siis mene muiden pihoille tonkimaan, joten ei ole paljon mitään otettavaa tullut vastaan. Suurin osa tavarasta on ihan oikeasti rikkinäistä tai likaista tai muuten ihan oikeesti roskaa.

Vierailija
10/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinimopin lasikuituvarren oli vielä "tarrat" paikoillaan

ja muuta ei ole tainnut löytyö eikun joo kaverin kaatopaikkakasasta lastenistuin pyörään.

Vierailija
11/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 80-luvulla, joten ne tuolit olivat täyttä puuta ja erittäin hyväkuntoiset. Yhden kukkapöydän löysin myös kerran.

Vierailija
12/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten jatkettavan sängyn, lastenistuimen polkupyörään, stigan ja pulkan. Kaikki nämä ehjiä. Lisäksi roskiksesta löytyy monesti kuun loppupuolella vaikka mitä käyttökelpoista kun naapurusto vaihtaa asukkejaan. En vain kaikkea viitsi keräillä jos ei ole käyttöä.

Vierailija
13/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivan pelikoneen, kaikki ruokapöydän tuolit (6kpl, eriparisia siis ja eri dyykkauskeikoilta), lokkivalaisimen johon oli mennyt maalia (sain hinkattua ihan puhtaaksi kovalla työllä ja kynsilakanpoistoaineella), arabian astioita ja yhden lipaston. Otan mukaan vaan semmoisia tavaroita jotka saa pestyä, en siis kirjoja tms.

Vierailija
14/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutuolin (tuunattavaksi, ensi kerän projekti), nahkaisen toimistotuolin (!), parvekkeen pöydän, TV-pöydän...

Vierailija
15/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten polkupyörän, myrkynvihreän puisen tuolin jonka hioin ja maalasin tyttärelle pinkiksi kirjoituspöydän tuoliksi, lattoja, joista tein hienot ikkunanlaudat sisälle pariin vessaan.

Aluksi hävetti kiskoa jätelavoilta/ roskista kamaa, mutta kumma kyllä se nolottelu on vuosien varrella laimentunut ja polleana kannan kotiin jo keskellä päivääkin, enkä odota enää pimeän tuloa.. ;)

Vierailija
16/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytyslaatikoita, pyykkikorin, pannunalustan, pari astiaa, joista yksi arvokas, joululahjapapereita (siis vielä rullassa, käyttämättömiä).

Itse asiassa en ehkä mitään halveksi niin paljon, kun sitä että käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin. En tajua, miksi niitä ei voi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen tai viedä kierrätyskeskuskseen.

Maailmassa tapahtuu paljon pahempia asioita, mutta niiden taustalla on myös selittäviä tekijöitä, mutta käyttökelpoisen tavaran heittäminen sekajätteeseen on silkkaa välinpitämättömyyttä ja typeryyttä, mihin en keksi yhtä ainutta kunnon selitystä ja mihin ei ymmärrystä riitä yhtään.

Vierailija
17/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nro 20 kirjoitti. Ajattelemattomuutta, typeryyttä, laiskuutta!

Vierailija
18/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovikassissa oli kerran ihan uudenveroisia puuhenkareita joita olin meinannut juuri käydä kaupasta ostamassa.

Sitten lehtiroskiksesta olen lehtiä ottanut.

Vierailija
19/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi muovikeräysastiasta olen monesti bongannut valmiin muovikassillisen panttipulloja ja ne olen sitten kauppaan kiikuttanut.

Vierailija
20/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taloyhtiönkö? Itse olen joskus napannut mukaani laatikollisen aku ankan taskukirjoja kaatopaikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi