Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu juo Pepsi Maxia tai antaa sitä lapsille?

Vierailija
14.03.2011 |

Aspartaamipommi.

Minä juon kokista joka viikko puolisen litraa ja paino pysyy samana vuodesta toiseen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perjantai 05, litraa. Ihan se ja sama onko pommi vai ei :)

Vierailija
2/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei lisättyä sokeria" on jotenkin hyvä teksti purkin kyljessä, tai ne jotka käyttää kevytkermaa, johon on pitänyt lisätä väriainetta ja kerma-aromia kun se on käynyt niin kovat prosessin läpi.

Ne samat, jotka eivät tiedä mitä suuhunsa laittavat ja uskovat sokeasti elintarviketeollisuuden vedätyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
4/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä fanatismi on paljon vaarallisempaa kuin aspartaami.

Toki itsekin välttelen lisäaineita (aspartaamia varsinkin sellaisissa tuotteissa, joita usein käytetään).

JOku limu on meillä ainakin sellainen tuote, jota ei päivittäin tai edes viikottain nautita. Jos lapsi ottaa jotain ainetta puoli lasia satunnaisesti, niin mun mielestä on sama onko siinä sitä aspartaamia vai ei.

Vierailija
5/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä fanatismi on paljon vaarallisempaa kuin aspartaami. Toki itsekin välttelen lisäaineita (aspartaamia varsinkin sellaisissa tuotteissa, joita usein käytetään). JOku limu on meillä ainakin sellainen tuote, jota ei päivittäin tai edes viikottain nautita. Jos lapsi ottaa jotain ainetta puoli lasia satunnaisesti, niin mun mielestä on sama onko siinä sitä aspartaamia vai ei.

Vierailija
6/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon pepsi maxia! mutta en anna sitä lapsille.

Vierailija
7/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaani juo silloin tällöin sekä sokeri- että light-limuja. Pitäisi tiukkapipoisuuden aiheuttamaa syrjäytymistä ja masennusta vakavampana oneglmana.

Vierailija
8/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annan vielä teini-ikäisten lastenikin juoda. Mun mielestä on hullua juottaa lapsille sokeriliimua. Se on niin pahaakin! Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
9/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikymmeniä.

Vierailija
10/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiinitabletteja, joissa on aspartaamia. Mikä pettymys. Joka paikkaan sitä tunkevat.

Vierailija
11/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin Coca Cola Zeroa, useiden vuosien ajan. Kun näin Ylen Terveys lautasella -dokkarin, loppui aspartaamilimsojen lipittäminen kuin seinään. Sen verran alkoi pelottaa mm. aivosyöpä.

Vierailija
12/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on sama onko siinä sokeria vai ei, kun sitä juodaan niin harvoin.

Sokeri on se, jota normaalisti käytetään esim mehuissa tai esim jogurteissa ja muissa enemmän käytössä olevissa tuotteissa. Mutta jos se limu sattuu olemaan PepsiMaxiä (niinkuin otsikossa), niin lapsi saa kyl juoda sitäkin.

T: se jolle vastasit

Vierailija
13/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en anna lapsille

Vierailija
14/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairauksia, ei allergioita, ei ylipainoa (mitat 169 cm ja 58 kg).

Annan sitä lapsillekin, lasillisen viikossa saunan jälkeen, jos kaapissa ei satu olemaan tavallista limpparia.

Vierailija
15/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään terveysjuomaa ole. Joisit vettä.

Vierailija
16/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrä niitä ap:n kuvialemia hulluja onkaan. Ja ihanko vapaalla jalalla, muiden ihmisten keskuudessa. Varokaakin jos tuotte maxia lähellekään lastani, niin saatte kepistä.

Vierailija
17/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei juo vielä limuja. Mehua saavat kerran viikossa saunan jälkeen (ja erikoistapauksissa).

Yritän välillä vähentää. Joskus olen jopa onnistunutkin. Juon nykyään noin litran päivässä.

Vierailija
18/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku limu on meillä ainakin sellainen tuote, jota ei päivittäin tai edes viikottain nautita. Jos lapsi ottaa jotain ainetta puoli lasia satunnaisesti, niin mun mielestä on sama onko siinä sitä aspartaamia vai ei.

Eli juottaisit lapsellesi satunnaisesti myös myrkkylasillisen jos se ei tapa? =)

Lapsiin vaikuttavat pienemmät annokset ja lisäaineet ovat suurempi vaara kehittyvälle elimistölle.

Myöskin kolajuomien sokerikulööri, josta kolan ruskea väri siis tulee, on haitallista ja saattaa aiheuttaa B-vitamiinin tuhoutumista elimistössä.

En suosittele.

Vierailija
19/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ainoa juoma on limu (light) ja välillä se on myös colaa.

Vierailija
20/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tippaakaan että mitä se sisältää.

En juo sitä joka päivä, enkä edes joka viikkoa, vaan muutaman kerran kuussa. Enkä sitä mun lapselle juota.

Kohtuudella kun ottaa tätäkin niin ei varmana ole mitään haittaa kenellekään.

Mieluummin light kun joku sokeripommi!