Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät mainokset 2011

Vierailija
14.03.2011 |

Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainos missä soi taustalla jungle drum runkkutunkkutukutunktunktunk

Vierailija
2/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jotkut ihan muut jellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä kunnon kotiäiti laittaa lasten kanssa ruokaa ja "isi hyväksyy päivällisen".

Vierailija
4/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ärsyttävä on se kun nainen kertoo miehelle, että niiden Niko-Petteri onkin veljen...Hermo menee

Vierailija
5/161 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävät eniten. "Pakko ostaa tätä, koska muuten sinulla menee verisuonet tukkoon tai luustosi pettää." Lääketehtaat tehtailevat nykyään vain uusia tarpeita ihmiselle. Ja niihin kaikkiin tarpeisiin on hieno lääke, jota ilman ihminen ei voi elää, ainakaan vanhaksi. En usko, että kaikki ihmiset pysyvät olemaan niin itsevarmoja ja ymmärtävät mainon yleensä olevan humpuukkia. Osa kansasta uskoo näitä juttuja. Esim. tämä valion kahittelemä maito. Minä en sitä joisi, mutta nuoret juottavat sitä lapsilleen. Mitähän siitäkin taas tulevaisuudessa saadaan selville? Entäpä jos se kalsium sittenkin on se vaarallinen aine eikä rasva? D-vitamiinilisät? Hivenaineiden tasapaino?

Epäile kaikkea, pysyt parhaiten hengissä! Älä mene lauman mukana!

Vierailija
6/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää H&M, Ginatrikoot yms.

Vierailija
7/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatustenlukija miesmyyjä!ihan hurveä mainos!

toinen valion uusi pakastan sua-mainokset,yök.

kolmas heikki kovalaisen isä vetää puhelinjohtoa maailman läpi.

Vierailija
8/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea keksiä mainosta, jossa jokin asia ei ärsytä.

Kaikki edellä mainitut (ekan sivun valitukset jaksoin lukea) ärsyttää ja lisäksi voisin mainita h&m bikinimainokset. Miksi naiset on aina alasti ja kaikkialla? Tasa-arvon nimessä haluan miehetkin telkkuun heilumaan pikkupöksyissä.

Vierailija
9/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se mies hokee että "pakastan sua"...

Vierailija
10/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt apakko myöntää että olen mainoksen uhri. AIna kun Polly mainos tulee niin mun pakko saada niitä. Joten mun kohdalla se ainakin toimii :D Mmmmmmm.Polly, oi ku hyvää ;)

Vierailija
11/161 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Alpro SOya on KAMALA. Sil naisel on niin karmea ääni

sen lisäksi tää "kauppias hoitaa homman"

ja laura malmivaaran pyykinpesuaine mainos. kamala käkätti-nauru !!!

Vierailija
12/161 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla jotenkin outo, koska en keski mitään mainosta, joka olisi minusta erityisen ärsyttävä. Oikeastaan asia on niin, että kaikki mainokset ovat yhtä ärsyttäviä niin ettei mitään erityisen ärsyttävää mainosta löydy. Vastaan siis, että kaikki mainokset ovat ärsyttäviä.

Vierailija
13/161 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt muista tuleeko enää, mutta siinä eri ihmiset jankutti "ei, vihlo, ei!" "siis lasillinen JÄÄvettä, ei vihlo ei" argh!

Vierailija
14/161 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just toi Colgate-mainos, josta tuossa ylempänä kerroin.

Vierailija
15/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö suomalaisetkin saada uskomaan, että he tarvitsevat ulostuslääkettä.(amerikkalaiset luulee niin)

Ruuansulatusjugurttien mainokset menee ihan hyvin tähän verrattuna (vaikka "ja se toimii" ärsyttääkin).

Allpro Soya -Muranen on myös ärsyttävä. Ja "meidän neiti tykkää aprikoosista".

Vierailija
16/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valio plus-mainos.

Ei kai tuo suu auki-eukko ole vaan sama onneton näyttelijä joka kunnostautui yhden ilmeen näyttelijänä siinä jossain sinkku- tms. sarjassa joku vuosi sitten?

Vierailija
17/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ATl3teuMqLw" alt="http://www.youtube.com/watch?v=ATl3teuMqLw">http://www.youtube.com/watch?v=ATl3teuMqLw</a&gt;

valio plus-mainos.

Ei kai tuo suu auki-eukko ole vaan sama onneton näyttelijä joka kunnostautui yhden ilmeen näyttelijänä siinä jossain sinkku- tms. sarjassa joku vuosi sitten?

http://maisemamediat.wordpress.com/2008/11/04/miina-maasola-tukka-auki/…

?

t. 44

Vierailija
19/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "näkisitte mun pallomahan" :D Se on NIIN kauhea, tulee sellainen ahdistus ja myötähäpeä että miksi naisista annetaan noin idioottimainen vaikutelma.

Vierailija
20/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "näkisitte mun pallomahan" :D Se on NIIN kauhea, tulee sellainen ahdistus ja myötähäpeä että miksi naisista annetaan noin idioottimainen vaikutelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme