Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Ex)-narkkari äiti TV2 nyt!

Vierailija
13.03.2011 |

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hoki, kun yritin "käännyttää" sitä. Sanoi, etten tajua, mistä jään paitsi. Ettei elämässä vain ole mitään parempaa kuin huumeet.

No päätti kuitenkin lopettaa raskauduttuaan ja on nyt sitten kuitenkin elänyt huumeitta (sekä alkotta) jo lähes kahdeksan vuotta, löysi vissiin sitten kuitenkin jotain parempaa.

Lopetti varmasti sen takia että huumeiden ihana elämä kuluttaa elimistöä ja väsyttää vanhemman ihmisen. Huumeet sopivat todella hyvin nuoruuteen. Nuori elimistö kykenee ottamaan vastaan vaikka mitä. Huumeet ovat elämän parhainta antia, kaikille se ei sovi. Monella ei kestä kantti.

Hän eli ensin nautinnollisen elämän ja vetäytyi sitten kurjille vanhuuden päivilleen. Silti voin olla varma että muistelee kaihoisasti elämänsä parhaita päiviään, kuin vanhus nuoruuttaan.

Vierailija
42/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että se "paras" johtaa kuitenkin lopulta tuhoon.

Eli ei elämänarvosta jos elämää ylipäätänsä arvostaa.

Ei raittiit absolutistitkaan elä ikuisesti. Ja taatusti muistelevat haikeina nuoruusvuosiaan, eli niitä päiviä, kun elämä oli vielä nautinnollisempaa. Ei elimistö ole ikuinen. Yksilön kannalta heroiinintäytteinen elämä on parempi voitto, kuin siivoilla metroja ja busseja eläkepäiviin asti. Ei se elämän pituus vaan nautintojen määrä. Yhteiskunnallisesti ja perheellisesti heroiinintäytteinen elämä ei ole muille parempi voitto. Yksilölle se kuitenkin on tuhansien orgasmien arvoinen juttu. Eikä kukaan tahdo pysäyttää yhdyntää. Harvassa on ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen ja pitkän aikavälin nautinnot ovat erilaisia. :) Narkkari saa välittömän tyydytyksen, mutta monille isompi tyydytys tulee jostain pitkäjänteisemmästä hommasta, jota varten joutuu uurastamaan.

Ihan mielelläni jätän sellaiset nautinnot välistä, jotka voivat vaarantaa minun lisäkseni läheiseni ja ympäristöni. Epäilemättä huumeista saa kicksit ja "hyvän" olon, mutta minulle riittää miedommat tuntemukset.

Vierailija
44/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed.

Vierailija
45/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hinta helvetillinen. Tiedän kummatkin puolet, olen nähnyt monen kuolevan tuohon aineeseen, mutta myös entisenä käyttäjänä tiedä sen nautinnon.

Silti, koska vain, valitsisin päihteettömän elämän.

t. 12 vuotta kuivilla ollut ex-narkkis

Vierailija
46/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen ja pitkän aikavälin nautinnot ovat erilaisia. :) Narkkari saa välittömän tyydytyksen, mutta monille isompi tyydytys tulee jostain pitkäjänteisemmästä hommasta, jota varten joutuu uurastamaan.

Ihan mielelläni jätän sellaiset nautinnot välistä, jotka voivat vaarantaa minun lisäkseni läheiseni ja ympäristöni. Epäilemättä huumeista saa kicksit ja "hyvän" olon, mutta minulle riittää miedommat tuntemukset.

Tietenkin monilla on syynä vain se ettei uskalla. Sellainen laiton elämäntyyli ei sovi konservatiivisen mallin omaksuneille ihmisille.

Vierailija
47/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin monilla on syynä vain se ettei uskalla. Sellainen laiton elämäntyyli ei sovi konservatiivisen mallin omaksuneille ihmisille.

Itse villissä nuoruudessa tuli kokeiltua vaikka mitä, minulle oli tietoinen valinta tulevaisuuteni suhteen jättää kovat välistä. Mielestäni rohkeampi valinta kuin heittäytyä huumekierteeseen sen kummemmin järkeilemättä. Aika moni kun tuntuu kuvittelevan että irti pääsee milloin vaan, mutta todellisuus onkin toinen eikä voimia löydy tarpeeksi.

Vierailija
48/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea muuta kyllä, ja kokeilut riittivät mulle. Nyt elän täysin raittiina, perheenäitinä. Säälittää narkkien lapset.

Vierailija
49/61 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin hän sanoi, ymmärtää tehnneensä väärin, olleen itsekäs ja vastuuntunnoton äiti, mutta ettei halua lähteä liikaa syyllistämään itseään ettei psyyke petä.

Se on täysin ymmärrettävää, koska suorittaa linnatuomiotaan parhaillaan eikä hän ole ehkä vielä valmis käsittelemään niitä valtavia syyllisyydentuntoja. Elämä on ollut risainen ja tuhoava ja siitä toipuminen vie aikaa. Kertoi arvojensa muuttuneen täysin. (En tiedä olisikohan tullut uskoon, iso risti kaulassa vaikka voihan se muutenkin olla). Tulee varmasti aika jolloin hän pystyy käsittelemään myös niitä kipeitä tunteita miten paljon hän on tuhonnut käyttäytymisellään myös lasten elämää. Askel kerrallaan on elettävä eikä psyyke kestä kaikkien asioden käsittelyä yhtäaikaisesti.

Arvostan sitä että hänellä on ollut rohkeutta tulla omilla kasvoillaan kertaamaan karua elämäänsä. Jospa se edes jonkun narkki-isän tai äidin saisi ajattelemaan miten vakavasta asiasta on kysymys.

Vierailija
50/61 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhytnäköinen ajattelutapa, että oma huumeidenkäyttö ei satuttaisi juuri ketään muuta, kuin itseään. Huumeiden ostaminen rahoittaa huumekauppaa. Jokainen joka ostaa huumeita maksaa oman osuutensa järjestäytyneelle rikollisuudelle. Samoilla rahoilla rahoitetaan sotia, ihmiskauppaa, lapsikauppaa etc.

Tämä ei tietenkään ole se ensimmäinen asia jota mietitään, kun vertaillaan heroiinikokemuksia. Olen itsekin nuoruudessani käyttänyt, mutta aikuisena ihmisenä ja äitinä en voisi penelläkään summalla rahoittaa tällaista rikollisuuden muotoa.

Vierailija
51/61 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pelkäätte käyttäjiä. Aivan suotta pelkäätte. Vihamielinen asenne ei auta asiaa. Tuolla samalla metodilla karkoitatte ja suljette mahdollisesti oman lapsenne elämästä, mikäli joskus tarvitsee apua.

Moni köyhä tai tavallinen duunari haaveilee hyvästä elämästä. Osakseen saa silti vain vastoinkäymisiä ja houkuttelevia mainoksia joihin ei ole milloinkaan varaa. Vain tietty osa ihmisistä pääsee nauttimaan näiden mahtavien mainosten elämästä.

Huumeet käyvät halvemmaksi ja ovat suurempaa, kuin suurimmat mainosten lupaukset. Mitä muuta köyhä ihminen tarvitsee, kuin sen jointin/viinapullon töiden päätteeksi?

Moni hyvätuloinenkin nauttii huumeita. Kyllä yhteikunnassa on vikaa, kun niin moni hakee absoluuttisen onnensa muualta kuin arjesta.

Elämää pitäisi tehdä nuorille helpommaksi. Todella monen tulevaisuus on työttömyydessä. Kannattaisi miettiä miten vähentää syrjäytyneiden määrää, eikä miten niistä syrjäytyneistä päästään eroon. Määrä tulee olemaan aina vakio ja kasvamaan päin, kun järjestelmä ei kykene tarjoamaan parempaa, kuin huumeet.

Moni tekee aivan oikean valinnan elämässään valitessaan huumeet. Kaikki tahtovat voittaa. Lyhyet nautinnot lyhyen elämänsä aikana on monelle voitto.

Siis ensin kerrot, että huumeet on absoluuttisesti parasta maailmassa ja niiden suomaa orgasmia ei voi mikään voittaa. Sen takia niitä siis kannattaa käyttää ja jokainen käyttäjä tulee kaipaamaan noita aikoja. Sitten kuitenkin sanot, että yhteiskunnan mätä tilanne aiheuttaa huumeiden käytön, kun köyhillä ja syrjäytyneillä ei ole mahdollisuuksia elämyksiin ja hyvään oloon... Oliko tämä nyt kenenkään muun mielestä ihan naurettavan kieroa?

Mene rakas ihminen ittees ja kasva aikuiseks. Yhteiskuntaa syyttelemällä sinusta ei tule ikinä mitään, toisin kun jos tajuat itse olevasi vastuussa itsestäsi, silloinkin kun elämä menee päin persettä. Yhteiskunta voi olla vain tukena, mutta ei sen tehtävä ole mitään orgasmeja kenellekään tarjota.

Lupaathan kirjotella tänne sitten, kun oot ihan raunioina orgasmeista ja yrität epätoivoisesti päästä narkkipiireistä ja -elämästä eroon? Voidaan sitten kaikki yhdessä muistutella sinua näistä viesteistä ja selvän elämän kamaluudesta.

Minua kiinnostaa myös todella paljon, että millä sinä rahoitat heroiinin käyttösi ja minkälaisessa elämäntilanteessa olet noin muuten? Minkälaisia haaveita sinulla on tulevaisuuden suhteen ja minkä takia sinulla niitä mahdollisia haaveita edes on, jos elät ehdottomasti elämäsi parasta aikaa (jota ei voi MIKÄÄN KOSKAAN ylittää) jo nyt?

Vierailija
52/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain, vetäkää suoniinne vaikka mitä paskaa!

Mutta älkää tehkö lapsia kärsimään, älkää ryöstäkö muiden ihmisten omaisuutta rahoittaaksenne surkeaa elämäntapaanne, älkääkä jättäkö niitä tautisia saastaisia neulojanne puistoihin lojumaan,.

Muuten minulle on aivan sama vaikka tarvitsette jotain kemikaaleja täyttämään tyhjön elämässänne kun ette itse siihen pysty.

Säälin ja halveksin narkkeja.

Vierailija
53/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kokemusta on, vaikkei pitkältä ajanjaksolta, noista käytin 3 vuotta joka päivä.

Olin kunnollinen ja kiltti tyttö vielä 18-vuotiaana, olin niin tiukan kotikasvatuksen tulos, että sain kapinoitua vasta täysi-ikäisenä. Ajauduin siis miltei suoraan kuorotytöstä narkkariksi.

Kova koulu, tulipa käytyä. Olin lähellä kuolemaa pari kertaa, yliannostuksen takia. Siitä nautinnosta - onhan se nautinnollista aluksi. Tuota aiemmin ketjussa laulanutta mantraa supisee sellainen, joka ei ole käynyt helvetin porteilla vierotusoireiden vuoksi. Olen itse kokenut aika kovat vieroitukset, sekä nähnyt 15-20 vuotta käyttäneiden vastaavia.

En nyt jeesustele, mutta ei se heroiini nyt kovin hyvä tie ole pitkällä tähtäimellä kuitenkaan. Noista ajoista on nyt yli 19 vuotta, en ole kaivannut yhtään kamaa enää vuosiin.

Silti haluan korostaa, että kyseessä on oma valinta, jota on turha jeesustella tai kritisoida.

Vierailija
54/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain, vetäkää suoniinne vaikka mitä paskaa!

Mutta älkää tehkö lapsia kärsimään, älkää ryöstäkö muiden ihmisten omaisuutta rahoittaaksenne surkeaa elämäntapaanne, älkääkä jättäkö niitä tautisia saastaisia neulojanne puistoihin lojumaan,.

Muuten minulle on aivan sama vaikka tarvitsette jotain kemikaaleja täyttämään tyhjön elämässänne kun ette itse siihen pysty.

Säälin ja halveksin narkkeja.

Aika moni käyttää huumeita murrosiässä ja opiskeluaikoina. Sitten töihin mennessä ne jäävät viikonloppuun tai loppuvat kokonaan. Ei tässä kukaan ole yllyttänyt äitinä tai isänä narkkaamaan.

Päihteet + irtoseksi kuuluu sinkkuelämään. Harvoin ne sopivat perhe-elämään.

Vierailija
55/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen, joka kirjoittaa nettiin huumeiden nautinnollisuudesta on sekä vähämielinen ja vastuuntunnoton.

Googlaamalla nuoret sitten löytävät nämä ylistyksenne. Lukevat myös, että teistä tuli tavallisia perheenäitejä joten eihän niissä huumeissa sitten voi mitään vaarallista olla.

Vierailija
56/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huumeiden käyttö on yksilön OMA ASIA. Mutta en hyväksy sitä että heidän elämäntapansa vaarantaa ihan tavallisten ihmisten elämän. Käytetyillä neuloilla uhkaillaan vartijoita, niitä heitellään leikkipaikoille jne.

Samoin kaupungilla joku kamapää voi alkaa riehua ja vahingoittaa aivan tuntematonta kanssaihmistä. Ja tietenkin tavat millä rahat hankitaan, eli varastetaan niin kaupoista kuin yksityisihmisiltä, ja tästä seuraa tavallisille ihmisille paitsi mielipahaa niin myös taloudellisia kuluja (vakuutuksista ei saa omiaan 100% takaisin +vakuutusten hinnat nousevat narkkien tekemien varkauksien takia) ja joskus korvaamattomia menetyksiä esim. perintökorujen muodossa.

Joten minusta Suomen valtion pitäisi alkaa valmistaa huumeita, sulkea kaikki halukkaat johonkin "saarelle", pois tavallisten ihmisten parista. Tuolla saisivat elää hedonistitsa elämäänsä, ja tämä tulisi ihan oikeasti yhteiskunnalle halvemmaksi vert. kaikki huumeiden mukanaan tuomat lieveilmiöt, jo osan vankilassa pitäminen maksaa joka vuosi paljon --> ollessaan omassa pikku "kaupungissaan" ei tarvitse varastaa vaan huumeita voisi vain hakea ja nauttia ilmaiseksi.

Vierailija
57/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen, joka kirjoittaa nettiin huumeiden nautinnollisuudesta on sekä vähämielinen ja vastuuntunnoton.

Googlaamalla nuoret sitten löytävät nämä ylistyksenne. Lukevat myös, että teistä tuli tavallisia perheenäitejä joten eihän niissä huumeissa sitten voi mitään vaarallista olla.

Vähän sama kuin kertoisi nuorille seksuaalivalistuksessa että seksiä ei kannata kokeilla se tuntuu hirveältä ja on ylimainostettua. Totuus pitää kuulua ja myös riskejäkin siihen liittyy. Aika marginaalinen ryhmä päihteistä lopulta kärsii. Miksi kannatat valehtelua?

Vierailija
58/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit on tehneet valintoja, vääriä sellaisia, mutta heillä on itseisarvo ihmisenä eikä sitä pidä/voida ottaa pois.

Joku väitti myös ettei kyseinen narkkiäiti ole lapsilleen tärkeä. Tottakai on. Jos ei olisi, lapsiin ei sattuisi ajatus siitä, miten äidille huumeet olivat tärkeämmät.

Olen työskennellyt päihteidenkäyttäjien parissa ja se mikä pitää mukana on se, että kaiken kaman, väärien valintojen ja rikosten takana on aina kuitenkin pohjimmiltaan samanlainen ihminen kuin itse olen.

Vierailija
59/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pelkäätte käyttäjiä. Aivan suotta pelkäätte. Vihamielinen asenne ei auta asiaa. Tuolla samalla metodilla karkoitatte ja suljette mahdollisesti oman lapsenne elämästä, mikäli joskus tarvitsee apua.

Moni köyhä tai tavallinen duunari haaveilee hyvästä elämästä. Osakseen saa silti vain vastoinkäymisiä ja houkuttelevia mainoksia joihin ei ole milloinkaan varaa. Vain tietty osa ihmisistä pääsee nauttimaan näiden mahtavien mainosten elämästä.

Huumeet käyvät halvemmaksi ja ovat suurempaa, kuin suurimmat mainosten lupaukset. Mitä muuta köyhä ihminen tarvitsee, kuin sen jointin/viinapullon töiden päätteeksi?

Moni hyvätuloinenkin nauttii huumeita. Kyllä yhteikunnassa on vikaa, kun niin moni hakee absoluuttisen onnensa muualta kuin arjesta.

Elämää pitäisi tehdä nuorille helpommaksi. Todella monen tulevaisuus on työttömyydessä. Kannattaisi miettiä miten vähentää syrjäytyneiden määrää, eikä miten niistä syrjäytyneistä päästään eroon. Määrä tulee olemaan aina vakio ja kasvamaan päin, kun järjestelmä ei kykene tarjoamaan parempaa, kuin huumeet.

Moni tekee aivan oikean valinnan elämässään valitessaan huumeet. Kaikki tahtovat voittaa. Lyhyet nautinnot lyhyen elämänsä aikana on monelle voitto.

Vierailija
60/61 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mustavalkoisuuden fantasiaa käytetään ajatuksissa huumeista ja niiden käyttäjissä. Raja voi olla aika häilyvä, eikä narkkari ole automaattisesti paha.

Se, että kemiallinen aine johtaa elämää, ei ole se paras vaihtoehto juuri kenellekään. Se on moneen kertaa todettu tosiasia. Huumeista on helppo maksaa liian kova hinta, nyt puhutaan siis kovista huumeista.

Jokainen valitkoon kuitenkin tiensä ja valistakoon parhaalla tavalla jälkikasvuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän