Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Sandholm olisi menestyessään Suomen kaunein artisti

Vierailija
13.03.2011 |

Virheettömämpiä kasvoja en ole ikinä nähnyt. Kaiken lisäksi tyyppi on vielä hyvin artikuloiva ja esiintyvä persoona. Joitakin vaan onnistaa..

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tohonkin taas sanois=D

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et niin kaunis kuin Lotta onkin,Jenni Vartiainen on ja tulee olemaan vielä pitkään suomen kaunein naisartisti.

Vierailija
42/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin hymynsä ansiosta. Kauneus tulee siitä valoisasta olemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Lottaa mitenkään ihmeellisenä.Kaunis tyttö.Mut hämmästyin kun joku kehui Hennariikkaa ja Stinaa kauniiksi.

Itse en hyvällä tahdollakaan nää mitään kaunista kummassakaan.Tavallisen näköisiä naisia joita varmasti tämäkin AV pullollaan.Jos tämänkin ketjun aloittaja on se sama joka on aloittanut jo usean ketjun samasta aiheesta useana eri päivänä niin voisitko siirtyä jo seuraavaan aiheeseen ja antaa Lotan olla rauhassa.

Vierailija
44/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että laulaa nuotin vierestä.

Vierailija
45/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis... Löttä ilman meikkiä tavallisessa valossa on mitätön, mutta valoissa meikattuna täydellinen :)

Vierailija
46/63 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä hänen lauluäänensä ei mitenkään häikäise, ja vähän vaikuttaa siltä että kusi alkaisi nousta päähän?!?

Vierailija
47/63 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idolsia en seuraa, koska se on yks rasittavimmista ohjelmista mitä olla voi. Sen mitä oon kerran pari vilaukselta nähnyt niin kyllä mullakin pisti silmään, että ompas kaunis tuo Lotta. Kyllä kääntäisi pääni kaupungilla, vaikka heteronainen olenkin. jenni vartiaista en pidä yhtään mitenkään erikoisena. sillä stinalla on muuten käsittämättömän upeat silmät. mutta yks hailee kuka voittaa tai ei voita.

Vierailija
48/63 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan ite joku missi sitten ku sulla on varaa muita kiritisoida!!!! Taidat olla helvetin ruma katkera ämmä!!!!!

oli osoitettu tälle viestille:

Apua!

Tuota linkkiä en saanut avattua, googletin, kun en seuraa Idolsia. Siis odotin jotain kaunistakin!!! Karsea!<a href="http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2011/semifinalistit/uud…" alt="http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2011/semifinalistit/uud…">http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2011/semifinalistit/uud…;

Ja sanon ihan että vaikka en ole kuullutkaan, uskon että muhun verrattuna laulaa kuin enkeli. Lauluääntä mulla ei ole laisinkaan:)

Vierailija
49/63 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on maut erilaisia; minustakin Lotta on ihan tuikitavallinen söötti tyttö, ei tosiaan mikään kaunotar.

Vierailija
50/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan ite joku missi sitten ku sulla on varaa muita kiritisoida!!!! Taidat olla helvetin ruma katkera ämmä!!!!!

Vierailija
51/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla ei ole mitkään maailman kauneimmat sääret

Todelliset rotusääret, kun verrataan 99,9 prosenttiin suomalaisnaisista.

Vierailija
52/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään täynnä oleva ja laulaa huonommin kun ne muut!

toivottavasti tippuu seuraavana.

on varmaan aina kuullut olevansa kaunis ja lahjakas ja vaikka mitä.

ja se näkyy siitä!

Vierailija
53/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Monroe nuorena ja naispuolisena. En pääse tästä ajatuksesta eroon :)

Vierailija
55/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti tyttö. Ei mitään vikaa muttei myöskään ole mitenkään mieleenpainuva.

Vierailija
56/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa mieleen että kenen??!! Eka mietin että tuleeko mieleen se Virpi Kätkä mutta ei se varmaan se ole ketä haen... Jotain muistuttaa ihan kamalasti, kertokaa ketä!!

Vierailija
57/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on taas yksi niitä ihmisiä, joiden kauneudenhehkutusta en vaan tajua vaikka miten asiaa katsoisin! Mun mielestä ei vaan ole kaunis. Lotta taas mun mielestä on kaunis, mutta kauneushan on katsojan silmissä. Ja onhan tämä Lotta kai ollut jossain missikilpailuissakin, ainakin Lucia-neito on ollut.

Vierailija
58/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua häiritsee ihan hirveästi että on niin jonkun näköinen mutta en saa mieleen että kenen??!! Eka mietin että tuleeko mieleen se Virpi Kätkä mutta ei se varmaan se ole ketä haen... Jotain muistuttaa ihan kamalasti, kertokaa ketä!!

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1132844/marita-hakala-muut…

Vierailija
59/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on taas yksi niitä ihmisiä, joiden kauneudenhehkutusta en vaan tajua vaikka miten asiaa katsoisin! Mun mielestä ei vaan ole kaunis. Lotta taas mun mielestä on kaunis, mutta kauneushan on katsojan silmissä. Ja onhan tämä Lotta kai ollut jossain missikilpailuissakin, ainakin Lucia-neito on ollut.

Lotta on kaunis, mutta hieman ylimielisen oloinen. Välillä vähän päälleliimatun oloista tuo aurinkoinen ylipositiivisuus.

Vierailija
60/63 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on tosi aurinkoinen olemus ja ihanan tarttuva hymy.

Mutta mä olenkin jo vähän varttuneempi nainen itse ja osaan arvostaa raikasta tyttömäistä kauneutta. Ei tarvitse kadehtia yhtään ketään tässä iässä.