Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin uimassa ja järkytyin!!

Vierailija
13.03.2011 |

Uimahallissa liian moni lapsi huomattavan ylipainoinen. Ja lihavuus oli kertynyt keskivartalolle, jalat olivat laihat. Samanlailla lihavia, kuin keski- iän ylittäneet kaljaa juovat miehet ja naiset.

Hienoa, että olivat lähteneet uimaan, mutta uinnin jälkeen istuttiin syömässä ranskalaisia limulla. Ja vanhemmat mässäilivät myös! Mitä teidän päässä oikein liikkuu?

Vanhemmat ajatelkaa lastenne tulevaisuutta ja antakaa terveellistä ruokaa!! Luulisi lasten terveys kiinnostavan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumassa? Tosin se huono, jos sen jälkeen söivät ranskiksia jne. Tosin en tiedä sitäkään, että oliko tämä taas joku sunnuntai-illan provo?

Vierailija
2/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin hienoa, että urheilivät, mutta miksi roskaruokaa varsinkin, kun ylipaino oli jo merkittävää. Ja tälläisiä ihmisiä oli pelottavan paljon. Surulliseksi tulin lasten puolesta.

Vierailija
4/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä on täysi vitsi..

Missä uimahallissa on tarjolla ranskalaisia?

Tonne mäkin voisin viedä mun lapset uimaan ja syömään.

Vielä kun ne vois syödä samalla kun ui, niin säästyis aikaaa. Säästyneellä ajalla voisin mennä vaikka kotipitzaan ja ostaa jokaiselle perhepitzan.

Sitten kotiin syömään karkkia ja suklaata.

Huh, huh.

Vierailija
5/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin hienoa, että urheilivät, mutta miksi roskaruokaa varsinkin, kun ylipaino oli jo merkittävää. Ja tälläisiä ihmisiä oli pelottavan paljon. Surulliseksi tulin lasten puolesta.

Toivon että sinä toivot lihavien lapsien syömisen näkemisestä vielä jonakin päivänä.

Itse en toipunut koskaan ja nyt olen itsekin lihava.

Mut hei, sellanen tää meidän yhteiskunta on!

Vierailija
6/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä haarukat.

Vierailija
7/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näitkää ja montako heistä sitten näit kahvilassa syömässä ranskalaisia?? Ai niin menitkö pöytään ja kurkkasit limulasiin että mitäs täältä löytyykään...

Itse käyn Raision uimahallissa ja siellä näkyy lapsia laidasta laitaan,

en todellakaan koe tehtäväkseni arvostella muiden liikkumista ja syömistä missään vauvapalstalla.

Sorry mun mielestä nää vaan on idioottimaisia avauksia mutta en pysty olemaan lukematta..

Vierailija
8/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näitkää ja montako heistä sitten näit kahvilassa syömässä ranskalaisia?? Ai niin menitkö pöytään ja kurkkasit limulasiin että mitäs täältä löytyykään...

Itse käyn Raision uimahallissa ja siellä näkyy lapsia laidasta laitaan,

en todellakaan koe tehtäväkseni arvostella muiden liikkumista ja syömistä missään vauvapalstalla.

Sorry mun mielestä nää vaan on idioottimaisia avauksia mutta en pysty olemaan lukematta..

Jostain syystä aina auon nämä idiootti aloitukset ja sitten mua taas ärsyttää. Tää on ihan sairasta! Nyt mä olen kyllä avannut niitä tänään niin monta että mua vaan naurattaa tää koko juttu.

Miks tällaisia aloituksia tehdään :D

Vierailija
9/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palstalaiset selvästi läskejä. Aivan aiheesta ensimmäinen kirjoittaja on huolissaan. Häpeisitte!

Vierailija
10/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvä alku elämälle, jos on jo 10-vuotiaana 60-kiloinen.

Vierailija
11/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjoittaa tänne mitä vaan, niin aina pitää vastaajien vängätä vastaan. Ei kai kukaan nyt oikeasti ole sitä mieltä, että ei olisi huolestuttavaa nykyajan lasten lihominen ja roskaruoan syöminen?

Vierailija
12/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjoittaa tänne mitä vaan, niin aina pitää vastaajien vängätä vastaan. Ei kai kukaan nyt oikeasti ole sitä mieltä, että ei olisi huolestuttavaa nykyajan lasten lihominen ja roskaruoan syöminen?

mutta mitä sitä voi tehdä toisen lapsille?

Ei se varmaan oikein toimi jos menee sanomaan niille vanhemmille, että nyt se loppu ranskalaisten syöttö sille lapselle.

Omat lapset olen opettanut syömään niin terveellisesti kun olen osannut ja koittanut ohjata liikunnan pariin. Ei ole ylipainoisia, vaan ihan normaaleja.

Vierailija
13/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma, ettei siitä avausta kannata tehdä. Mä löytäisin tosta etusivulta jo useamman vähemmän tärkeän aiheen.

Ymmärrän ap:ta hyvin. Olin myös järkyttynyt kylpylässä katsoessani, kun vähintään puolet lapsista olivat reilusti ylipainoisia. Yleensä he eivät olleen ihan pieniä vaan noin 10-vuotiaita ja hieman vanhempia. Yksikin poika oli niin lihava, että jalat olivat ihan taipuneet ja hengitys vinkui pahasti (ehkä astma tai jotain, mutta tuskin tuo paino asiaa ainakaan auttaa). Näin hänet kolme kertaa mättävän isoa suklaakakkupalaa naamaansa. Kyllä se aivan aidosti vetää todella surulliseksi.

Vierailija
14/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa, kaikki samasta äidistä ja isästä. Ensimmäinen on lihaksikas jäpikkä, ei mikään kukkakeppi, ei lihava, vaan aina ollut lihaksikas ja "isoluinen". Timmissä kunnossa, mutta painava.

Toinen on hintelämpi ja vikkelämpi, pienempi muutenkin. Harrastaa capoeiraa ja taekwondoa.

Kolmas taas pullukka. Ruumiinrakenteeltaan täysin erilainen kuin kaksi veljeään. Ja ollut sellainen syntymästään saakka.

Ja tiedätkös ap mitä. Nämä erot olivat näkyvissä lähes syntymästään saakka. Täysimetin kaikkia 5-6 kk (tarkoittaa siis pelkkää äidinmaitoa) ja jo silloin erot oli huomattavissa.

Ja senkin jälkeen ruokatarjonta kotona on ollut joka jampalle samanlaista. Ja silti ovat nyt teineinä ruumiinrakenteiltaan täysin erilaisia.

Vierailija
15/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ranskalaisia ihan tuosta uimahallista jossa mä käyn, kaikenlaisia ruoka-annoksia itse asiassa koska uimhallin kahvila toimii samalla lounas- ja pitopalveluravintolana. Ihan vaan ihmettelijälle tiedoksi. Vaikka itse et olisi nähnyt, maailmassa on muutakin kuin sinun napasi.

Ja olen sitä mieltä että tämä aloitus olisi ihan aiheellinen jos tämän ansiosta yksikin mamma heräisi vähän miettimään asioita.

Olen saman laittanut merkille esim aerobicissä jossa käyn ja siellä käy myös teini-ikäisiä tyttöjä. Muuten laiha mutta iso maha ja kunnon jenkkikset. Ei hyvä.

Vierailija
16/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on se että harvoissa on ne paikat mistä saa jotakin muuta kun ranskalaisia. Jos siis lämpimästä ruuasta puhutaan.

Vierailija
17/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenenvuotiaista ylöspäin todella lihavia paljon. Onneksi he sentään käyvät uimassa. HERÄKÄÄ VANHEMMAT!!

Vierailija
18/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielstäni mennyt kyllä liian pitkälle. Vähän jos massu pömpöttää, ollaan heti haukkumassa lihavaksi. Ei ihme että yhä nuoremmat sairastuvat syömishäiriöihin ja teinit näännyttävät itseään syömislakoilla.

Omalle tyttärelleni joka ON normaalipainoinen (myös terveydenhoitajan mukaan) oli ekalla luokalla kaverit sanoneet mm. "sun pitäis laihduttaa" ja tämän jälkeen alkoi tarkkailla ulkonäköään ja syömisiään vaikka ei ole edes ylipainoinen!!!! Uskomatonta että 7 vuotiaat ovat jo oppineet että tikkulaihuus on ihanteellista!

Vierailija
19/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröin eräässä kylpylässä :(

Vierailija
20/53 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää kaunistella ylipaino- ongelmaa. Anoreksia on todella pieni murhe tässä rasvan ja sokerin täyttämässä maassa. AP