Miten joku voi mennä Abc:lle lounaalle?
Siis ihan vartavasten syömään jonnekin huoltsikalle? Tyylin, mennään perheen kanssa sunnuntailuonaalle abc:lle. Voi jessus mitä sakkia. Junttiuden huippua.
Ymmärrän, että autoreissun aikana sieltä napataan jotain pientä mutta, että ihan vartavasten mennään syömään. Kyllä me ainakin suunnantaan ihan kunnon ravintolaan syömään jos kerran mennään luonaalle.
Kommentit (23)
Ette ikinä syö jossain pikapaikassa vaikka viikonlopun kauppareissulla?
ja ei todellakaan syödä kauppareissulla
Miksei? Jos reisussa menee useampi tunti (4-6) niin minun mielestä on jopa fiksua syödä jotakin tuona aikana.
ABC-lounas voi olla huippuelämys, jos lähimainkaan ei ole muita ravistemuspalveluita tarjoavia lafkoja.
taas en ymmärrä, miten joku ei ymmärrä, että todellakin voi mennä.
Hyvää ruokaa kohtuuhinnalla, eikä tarvitse itse tehdä. Esim. sunnuntailounas noutopöydästä, koko perheen ruokiin meillä menee parisen kymppiä. Viimeksi kun kävin oli mm. lohta kermakastikkeessa (nam!) ja perunamuussia. Ei parillakympillä saisi itse edes tehtyä ja en jaksa joka päivä laittaa ruokaa.
Ja "oikeassa" ravintolassa tuolla hinnalla ei saisi edes yhtä annosta. Gourmeet syödään sitten muulloin. Eli mikä pointtina ap (paitsi provoaminen:D)?