Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin paljon uusia ystäviä ja tuttavuuksia facebookissa, miten se onnistuu?

Vierailija
12.03.2011 |

Siis miten saisin uusia tuttavuuksia? Ihan outoja ei kai voi noin vain pyydellä..? Erityisesti haluaisin tutustua lesboihin/bi-naisiin ;;) Mutta en halua ilmoitella moisesta asiasta missään... niin että muut tietää..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin päin, että tutustutaan ja sitten ruvetaan FB-kavereiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut oikeesti, vai vaan provoilemassa, eli jos laitan sulle meiliä, siihen ei tuu vastauksia? Ja kiinnostaisiko aviopari?

Vierailija
4/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että fb:n kautta voi olla vähän vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin.. Mutta ehkä mä oon vaan tylsä :) En tiedä miten muut toimii?

Kavereiden kavereitahan voit pyydellä kamuiksi, monethan laittaa kaveripyynnön jos on vaikka kerran jossain juhlissa tavannu, niitä on mullekin tullu, enkä pidä niin outona kuin että joku täysin tuntematon pyytää.

Etkö haluaisi laittaa ilmoitusta jollekin seuranhakupalstalle?

Vierailija
5/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannehan on sikäli "erikoinen" että haluaisin lähinnä mielenkiinnosta tutustua lesboihin tai bi-naisiin, itse olen naimisissa mutta haluaisin ikään kuin laajentaa sosiaalista verkostoani myös tuohon suuntaan, koska kuitenkin jonkinlaista vetoa saatan tuntea naisiinkin jopa ;)

ap

Vierailija
6/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on lähinnä tapa luoda kontakteja vanhoihin, unohtuneisiin kavereihin ja pitää yllä kontaktia sellaisiin kavareihin, joita ei muuten (esim. välimatkan) vuoksi tapaa.

Ap voisi kokeilla netissä lepakkolaakso- tai qruiser-sivustoja.

Vierailija
7/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en varsinaisesti siis hae seuraa.. mutta haluaisin tutustua ko ihmisiin.

ap

Vierailija
8/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista jengiä ne on. Saatat tuntea jo nyt montakin lesboa, et vain tiedä sitä.

Vierailija
9/9 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissahan voi jutella myös ilman kaveriksi pyytämistä. Menee vaan jonkun vieraan profiilisivulle ja klikkaa lähetä viesti kohtaa. Se viesti menee sinne facebookin omaan sähköpostilaatikkoon. Haastavampaa onkin sitten löytää ne bi- ja homoseksuaalit sieltä facebookista. Helpoiten sen onnistunee, jos sinulla on edes yksi ystävä, joka on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Minun eräs homoseksuaali ystäväni kertoi, että monet hänen miespuolisista facebookystävistä ovat myös homoseksuaaleja. Jos et tahdo tutustua kaverin kaveriin niin selaile kaverin kaverin kaverilistaa läpi. Vaatii pitkän pinnan ja paljon aikaa mutta saattaa olla sen arvoista :)