Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettäisinkö tyttöni Miss Suomi kilpailuihin?

Vierailija
05.03.2011 |

Halu lähteä kisoihin on tytöstä itsestä lähtöisin täysin!

Ensi vuonna olisi sen 18-vuotta juuri kisojen aikaan. Perustelee itse haluaan lähteä kisaamaan kokemuksien saamisella ja itsenäistymisellä.

Ulkonäöltään tyttö on kaunis, kehuja saanut useasti. Luonnollinen, 170 cm pitkä (ehkä vähän liian lyhyt, mutta lyhyemmätkin menestyneet!) Vartalo kurvikas eikä poikavartalo. Urheilullinen ja timmi urheiluharrastuksena vuoksi. Pitkät, vaaleat luonnon kiharat hiukset ja tumman vihreät silmät, täydelliset hampaat, hyvä iho ja kasvojen luusto, kokonaisuus symmetrinen. Luonteeltaan hyvä esiintymään, kunnianhimoinen ja osaa kyllä esiintyä edukseen, ei todellakaan ylimielinen pissis.

Mitä mieltä olette, antaisinko siunaukseni tyttäreni aikeille? (vaikka mikä minä täysi-ikäistä kieltämäänkään)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan liian lyhyt! Ei pidä paikkaansa, että kukaan noin lyhyt (lyhyt missiksi/malliksi) olisi menestynyt. Suomessa on kyllä valittu missiksi lyhyitä, mutta eivät he ole menestyneet.

Valitettava totuus. Vaikka eipä nuo suomen missit menesty muutenkaan.

Vierailija
2/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi hakea töitä, kun on jo nimeä. Eli anna vaan tyttös misseillä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset mallinhommat eivät olekkaan tytöllä etusijalla, vaan halu tulevaisuudessa juontotöihin yms. Mille Missi kisat täydellinen ponnahdusalusta niinkuin tossa todettiinkin. :)

Vierailija
4/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miksi nuoret naiset haluavat missiksi. Missikuvissa ja -kiertueella täytyy esiintyä tosi seksikkäissä asuissa, ja miehet kuolaa lavan reunalla... Muutenkin missikisat ovat todella karseita: miksi pitää kisata parhaasta ulkonäöstä ja vielä niin mauttomasti?

Itse en päästäisi tytärtäni missikisoihin. Ei aikuista lasta toki voi kieltää, mutta oman mielipiteen voi lapselle esittää perusteluineen. Mallin töihin voisin päästää, mutta en millaisiin hommiin tahansa.

Vierailija
5/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nyt ei vielä muutenkaan kerro mitään, että hakee miss suomi-kilpailuihin, aika harva sinne finaaliin sitten kuitenkaan loppujen lopuksi pääsee.

Vierailija
6/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottavuusongelma tulee helposti. Bimbo-missin imagosta voi olla vaikea päästä eroon. Jos aikoo hakeutua esim. asiantuntija-ammattiin niin vaikka olisi kuinka nätti niin ei missään nimessä kannata lähteä missikisoihin.

Lisäksi olen sitä mieltä, että kannattaa tyttörukan miettiä jotain B-suunnitelmaa uravaihtoehdoksi sen juontajahaaveen lisäksi. Wannabe-juontajia on joka kylä pullollaan.

Vierailija
7/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen tyttäresi tekee itse päätöksensä eikä äiti voi LÄHETTÄÄ ketään kisoihin.

Minun 21-vuotias esikoiseni tekee mallin töitä ja rahoittaa siten opiskelujaan. Missikisoihin hän ei ole halunnut lähteä, vaikka on pyydetty jo kolmena vuotena.

Meillä on myös 9 v lapsimallin töitä tekevä tytär, sekä mallimaailmassa ensiaskeleensa jo ottanut 4 v poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän