Olen sinkku ja yllättynyt siitä kuinka jokainen varattu mies olisi valmis seksiin
siis valehtelematta 90% miehistä osoittaa kiinnostuksen merkkejä esim. baarissa. Eikä sormus näytä hidastavan, päinvastoin.
Kommentit (58)
piti juosta karkuun varattuja miehiä.
ja jotkut naiset on sellaisia, että heiltä yritetään sitä saada ja toisilta ei. Kun ei ole montaa tuntia aikaa, pitää yrittää sitä, kuka näyttää siltä, että antaa helposti. Näinhän se on aina mennyt.
reps
Ja kyllä, uskon miestäni.
40
naiset. Taitaa vain käydä kateeksi.
Miehiin on vaikea uskoa kyllä ja tämä av ei kyllä auta yhtään. Mutta hyviäkin on olemassa, tunnen monia! Ja on olemassa suhteita joissa on oikeasti luottamus osapuolten välillä. Näitäkin tunnen monia! Tilastollisesti varmasti moni mies pettää, mutta moni ei tarkoita kaikkia.
Itse olen suhteessa, jossa on ihan muun tyyppiset ongelmat ja hyvä niin.
mutta ikinä ei mies ole suoraan ehdottanut seksiä. Tilanne on illan aikana johtanut siihen erinäisten tapahtumien kautta. Tuttavapiirini perusteella voin sanoa, että seksiä ehdotetaan suoraan vain niille, joita ei kauheasti arvosteta. On yksi ja sama, pahastuuko sellainen nainen. Kaikella tavalla tyylikäs nainen kohdataan ihan eri tavalla.
hauska aloitus ja ketju. Ensin puhutaan jokaisesta varatusta miehestä ja sitten puhutaan 90% miehistä baarissa (mikä jo sinänsä on kaukana kaikista maailman miehistä) ja lopuksi puhutaankin siitä yhdestä joka eilen yritti pokata ja siitä toisesta joka yritti muutama vuosi sitten.
Nimittäin en todellakaan ole seinästä repäistyn näköinen ja ei todellakaan miehet ole tulleet minulle seksiä ehdottelemaan ja fb.n kirjoitelleet kaksimielisyyksiä. Joskus joku on saattanut sanoa, että on ollut kamalan ihastunut minuun, mutta olin liian hyvä kaveri ja toisaalta ei uskaltanut lähestyä minua ehdotellakseen seurustelua.
Mutta kuljin tosiaan paljon miesporukassakin ja ei minulle kyllä seksitarjouksia tehty. Ei edes ne naimisissaolevat miehet.
Jatkoilla sain rauhassa vetää peiton niskaan ja viereen saattoi tulla parikin miestä ja ei kukaan kopeloinut tai yrittänyt mitään. Kun sanoin, että nyt menen nukkumaan niin se meinasi, että nyt nukutaan.
Siksi vähän ihmettelen näitä, että keitä on nämä naiset, joille villinä kapakan miehet ja tutut aviomiehet yms. viljelevät seksiehdotuksia päntiönään.
mutta ikinä ei mies ole suoraan ehdottanut seksiä. Tilanne on illan aikana johtanut siihen erinäisten tapahtumien kautta. Tuttavapiirini perusteella voin sanoa, että seksiä ehdotetaan suoraan vain niille, joita ei kauheasti arvosteta. On yksi ja sama, pahastuuko sellainen nainen. Kaikella tavalla tyylikäs nainen kohdataan ihan eri tavalla.
vaikka saan miehiltä huomiota ihan normaaliarjessa (kaupungilla, bussissa, työpaikalla jne.) todella paljon, eivätkä nekään ole tulleet suoraan seksiä ehdottelemaan :o Uskon kanssa että seksiehdotuksia saavat naiset ovat sitten tietyntyyppisiä... Nimim. siveyden sipuli ;)
Enpä jaksanut ihan kaikkia viestejä lukea, mutta jos olisit aloitukseni lukenut huolella, tajuaisit mistä kyse. En sanonut, että kaikki miehet, mutta baarissa kohtaamani varatut miehet lähes poikkeuksetta ehdottavat seksiä. Näin vaan on. Enkä tarkoittanut, että seksiä ehdotettaisiin ensimmäisessä lauseessa, vaan jossain vaiheessa iltaa.
Kummallista miesten puolustelua täällä. Vaikuttaa tosiaan siltä, että monille täällä palstaileville tulee yllätyksenä se, kuinka paljon varatut perheelliset miehet viettävät villiä elämää kodin ulkopuolella.
Mä oon tiennyt ton jo 16-vuotiaasta asti ja nyt olen 38-vuotias ja tiedän sen edelleen...
Mielestäni tavallisilla ihmisillä joilla menee hyvin, ei kovin usein ole tarpeita käydä baareissa.
ap ja niin tyhmä, että otat todesta kaikki huumorimielelläkin tarkoitetut lohkaisut.
Enpä jaksanut ihan kaikkia viestejä lukea, mutta jos olisit aloitukseni lukenut huolella, tajuaisit mistä kyse. En sanonut, että kaikki miehet, mutta baarissa kohtaamani varatut miehet lähes poikkeuksetta ehdottavat seksiä. Näin vaan on. Enkä tarkoittanut, että seksiä ehdotettaisiin ensimmäisessä lauseessa, vaan jossain vaiheessa iltaa. Kummallista miesten puolustelua täällä. Vaikuttaa tosiaan siltä, että monille täällä palstaileville tulee yllätyksenä se, kuinka paljon varatut perheelliset miehet viettävät villiä elämää kodin ulkopuolella.
tässä on miehiä puolusteltu? Tuskin kukaan täällä on väittänyt, että tällaisia miehiä olisi baareissa tai ettei heidän toimintansa olisi kyseenalaista. Voisit kuitenkin vähän tarkentaa noita prosenttejasi. Ja ketjun otsikossa puhut ihan selkeästi jokaisesta varatusta miehestä. Ja muutenkin jos oikeasti ajattelee sitä baari ympäristöä, niin tottahan se saattaa tuntua siltä, että kaikki tai 90% varatuista miehistä vonkaa, jos heitä sattuu samalle illalle kaksi tai kolme, mutta jos oikeasti ajattelee, montako varattua miestä mahtuu yhtenä iltana baariin ja monenko prosentin kanssa edes juttelet, niin tuo 90% on aika yläkanttiin arvioitu.
Ja tuota seksin ehdottelua kyllä ihmettelen minäkin. Joo kyllä minullekin on joskus ihan suoraan ehdotettu, mutta ei kyllä minkään keskustelun lomasssa tai ihan vakavasti otettavasti. Ja kaikkea flirttiä en kyllä laske miksikään ehdotukseksi.
ja 90% jne..
Nyt sitten yrität perua, että tapaamasi varatut miehet. Kuinka monta varattua miestä ehdit tavata illan aikana?
Toisaalta aika hyvin jos kaikki tapaamasi miehet ehdottavat sinulle seksiä. Minä en olisi kauhean ylpeä itsestäni jos antaisin sellaisen viestin ulospäin, että kaikki tapaamani miehet ehdottaisivat seksiä kanssani.
Tämä ei nimittäin ole ihan normaalia.
Niin ja tämä ei liity siihen mitenkään, että minulle olisi mitenkään yllätys jne...
Tiedän vallan mainiosti, että baareista haetaan seksiseuraa. Luuletko, etteivät muut naimisissaolevat naiset olisi olleet sinkkuja joskus ja saman asian tajunneet ja itsekin hakeneet seksiä baareista. Eikö se taas ole aika tavallista.
Mutta se ei, että jokainen tapaamasi mies ehtii ehdottaa seksiä sinulle. Suurin osa kuitenkin tapaa baarissa ihan kivoja juttukavereitakin.
Enpä jaksanut ihan kaikkia viestejä lukea, mutta jos olisit aloitukseni lukenut huolella, tajuaisit mistä kyse. En sanonut, että kaikki miehet, mutta baarissa kohtaamani varatut miehet lähes poikkeuksetta ehdottavat seksiä. Näin vaan on. Enkä tarkoittanut, että seksiä ehdotettaisiin ensimmäisessä lauseessa, vaan jossain vaiheessa iltaa.
Kummallista miesten puolustelua täällä. Vaikuttaa tosiaan siltä, että monille täällä palstaileville tulee yllätyksenä se, kuinka paljon varatut perheelliset miehet viettävät villiä elämää kodin ulkopuolella.
että 10% miehistä on homoja, niin ap:ta haluaa kaikki heteromiehet.
Haluaisin vielä tietää ap:n olemuksen. Minkälainen on se nainen, joka saa kaikkien heteromiehien varauksettoman huomion ja seisokin päälle. Kun jotkut tykkää äidistä, toiset tyttärestä, toiset pulleammasta, toiset hoikemmasta. Joillekin hiustenväri tai leikkaus on se juttu. Ja huumorintaju, koulutus, status jne. Mutta ap handlaa nämä kaikki! Pelätkäämme ap:ta, koska miehemme joutuvat väkisinkin hänen luokseen vonkaamaan.
ja kyllä, ennen baarin sulkemisaikaa ehtii oikein hyvin hoitaa hommat ;)