Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sinkku ja yllättynyt siitä kuinka jokainen varattu mies olisi valmis seksiin

Vierailija
12.03.2011 |

siis valehtelematta 90% miehistä osoittaa kiinnostuksen merkkejä esim. baarissa. Eikä sormus näytä hidastavan, päinvastoin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyy suhteita, mutta tuskin lähes kaikki kuitenkaan olisivat valmiita suhteeseen sinkkunaisen kanssa. Joku tietty on, jos kemiat sattuvat kohtaamaan.

Vierailija
22/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin joku parisuhteeseen kykenemätön ikisinkku yrittää itselleen perustella sitä, miksi ei ole parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sun kannattaa katsoa nyt kriittisesti peiliin. illaisen kuvan itsestäsi annat ulospäin? kuulostaa aika huolestuttavalta lähinnä sinun kannaltasi..ihan kuin kohtelisivat äijät sua niin kuin jotain prostituoitua. hyi miehet.

Vierailija
24/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tosiaankaan 90% varatuista miehistä ei yrittänyt päästä naimaan kanssani baarissa :(

Minua kyllä kehutaan kauniiksi ja nuorempana varsinkin. Hoikka olen yms. Mutta ei. Mukavia juttuja juttelin varattujen miesten kanssa ja ne ryökäleet jopa saattoi jutella lapsistaan mun kanssa ja kertoilla työpaikoistaan yms.

Joku pukki saattoi aina silloin tällöin vongata, mutta ei nyt kyllä 90%

Vierailija
25/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeudun omasta mielestäni normaalisti. En ole mikään horatsu.

Baareissa, joissa käyn, vaikuttaisi pyörivän ihan fiksuja, myös perheellisiä miehiä. Ja juuri heidän aktiiviset lähestymisyritykset ovatkin yllättäneet.

Erotan kyllä flirtin seksiseuran hakemisesta. Ilmeisesti tällä palstalla on sellainen käsitys, että pettäjämies on yötä pois kotoa. Kotiin yöksi palaaminen ei T O D E L L A K A A N tarkoita sitä, että mies ei olisi käynyt vieraissa.

t. ap

Vierailija
26/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa porukassa ja nekään ei yrittäneet iskeä minua. Kuunneltiin musiikkia ja pidettiin hauskaa yleensä.

Joku minussa varmaan on vikana :(

Sinkkuna tosiaankaan 90% varatuista miehistä ei yrittänyt päästä naimaan kanssani baarissa :(

Minua kyllä kehutaan kauniiksi ja nuorempana varsinkin. Hoikka olen yms. Mutta ei. Mukavia juttuja juttelin varattujen miesten kanssa ja ne ryökäleet jopa saattoi jutella lapsistaan mun kanssa ja kertoilla työpaikoistaan yms.

Joku pukki saattoi aina silloin tällöin vongata, mutta ei nyt kyllä 90%

Vierailija
27/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 90 prosenttia miehistä lähestyy sinua pillu mielessä niin kannattaisko tarkistaa vaatetus ja yrittää olla vähemmän tyrkky, jos et siis tätä huomiota kaipaa..

Itse työni puolesta näen paljonkin todella kauniita tyttöjä baarissa esim. myymässä vaikka smirnoff icea ja kyllähän siinä miehiä ramppaa ja ehdotuksia tulee mutta ei nyt sentään ihan 90 prosentilta miehistä..

Joten mitä jää jäljelle.. ukot luulee että olet halpa huora ja tuskimpa kehtaat ottaa maksua niin jäljelle jää enään se halpa..

Vierailija
28/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitä jää jäljelle.. ukot luulee että olet halpa huora ja tuskimpa kehtaat ottaa maksua niin jäljelle jää enään se halpa..

Vierailija
29/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi nyt kyseessä ylitulkintaa...

Vierailija
30/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kertoja illan aikana...

Ettei olisi nyt kyseessä ylitulkintaa...

Vierailija
31/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että mieheni ja kaikki ystävieni miehet eivät käy ilman vaimojaan vapaa-aikana kuin kaupassa, ja sielläkin usein lasten kanssa. Mitenkähän Prismassa sujuu tuo aloitteen tekeminen munkin mieheltä, parin lapsen kanssa?

Vierailija
32/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienolle naiselle ei kyllä kukaan mies ehdota suoraan seksiä, eikä varsinkaan baarissa.

Vierailija
33/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies huoran tunnistaa ja jos on oikea mies niin siinä kohden kyllä tekee mieli pikapanoa, miksi ei, varsinkaan jos sen saisi vaikka vielä ilmaiseksi.

Vierailija
34/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne haluais painaa sua? Oikeastaan se kertoo kyllä enemmän sinusta.

Vierailija
35/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on baareissa paljon parempi flaksi kuin sinkkuna esiintyvillä! Miehen kannattaakin käyttää seksiseuraa baarista etsiessään vihkisormuksen näköistä sormusta!

Vierailija
36/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei sentään 90 % baarin miehistä mua lähesty. :D Myönnän laittautuvani kyllä baariin, ihan farkuissa ja topissa etten mitään vesirajahametta laita - oikeesti, tällä kropalla en edes kehtaisi, eli en tosiaan ole mikään timmi! Perusmuodokas nainen, ei ylipainoa, mutta kuitenkin. Mutta meikkaan vahvasti, olen sosiaalinen ja iloinen, että voi olla että provosoin miehiä yrittämään. Tämä tuohon "halpa huora" -kommenttiin, voin ehkä näyttää vähän siltä... :D Kuitenkaan en lähtisi yhdenkään varatun matkaan enkä vapaankaan ekana iltana.

Eilen olin taas baarissa ja vientiä oli, sekä vapaiden että varatuiden taholta. Yhden perheenisän kanssa juttelin baarissa, oli kiinnostava tapaus ja flirttailinkin siinä kuin hänkin, myönnän - mutta sitten huomasin sormuksen, ja sanoinkin siitä, että ai, en tiennyt olet varattu. Jonka jälkeen mies aloitti perustilityksen "vain lasten takia yhdessä". Ihan sama. MUTTA! Mun flirttini loppui siihen, josta huolimatta, mitä tekee mies? Kumartuu puoleeni ja yrittää suudella!? :( Jos ois vapaa, niin mahtavaa, mutta varattuna ja kun mä huomasin ja sanoinkin sen! Mun luottamus miehiin karisee koko ajan.

Toinen pointti. Olen itse vuodenvaihteessa eronnut parin vuoden suhteesta. Mulla on Facebookissa paljon miehiä(kin) kavereina, opiskelu- ja harrastuskavereita, suuri osa varattuja. Kaikki on mennyt hyvin kun seurustelin, asiallista ja huumoripitoista kommentointia puolin ja toisin. Mutta ans olla kun parisuhdetilakseni tuli sinkku - järkyttävän moni on lähestynyt mua kaksimielisin viestein, nyt kun olen saatavilla... No vittu, en niille ole!!! Ja ihan oikeesti, mä esitän niille aina ihan uunoa, etten muka tajuaisi flirttiä, etten tosiaan provosoi niitä, jos vaikka baarissa provosoinkin. Vituttaa. :(

En tiä, ehkä mun otsassa sitten lukee "MINULTA SAA VARATUTKIN", mielestäni ei, enkä anna sellaista kuvaa miehille. Ne on mun kavereita hitto vie, vaikka olis vapaita niin en ihan heti olis sänkyyn ottamassa.

Että sellasia ne miehet on. Mulla on kuitenkin puhdas omatunto, sen verran on solidaarisuutta kanssasisariani kohtaan. :) Että elekää kivittäkö...

Vierailija
37/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tällä palstalla on sellainen käsitys, että pettäjämies on yötä pois kotoa. Kotiin yöksi palaaminen ei T O D E L L A K A A N tarkoita sitä, että mies ei olisi käynyt vieraissa.

Oikeasti, useammin kuin kerran on mulle sanonut varattu mies, että "kello on vasta kaksi, ehdittäis käydä sun luona, mun pitää 5 mennessä olla kotona". Siis mitä ihmettä..?! Ja ihan normikeskustelun lomassa/jälkeen, mulla on tiedossa että mies on varattu enkä ole mitään kummempaa peliä pitänyt, ellei normaalia keskustelua siksi lasketa.

Vierailija
38/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli sitä mieltä, että tuollainen nainen eli ap on jollain tavalla itse ehdottanut asiaa ensin eli antanut ymmärtää. Pitää olla tietynlainen nainen, että mies ehdottaa suoraan seksiä.

Vierailija
39/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle (sinkku) tulee facebookissa varatuilta sellaista flirttiä, että tuskin vaimoilleen näyttäisivät. USein keskustelu alkaa kuulumisten vaihdosta.

Yritän yleensä toppuutella, joskus ajankuluksi saatan mennä mukaankin.

Hyvin monet naiset ovat sinisilmäisiä miestensä touhuille. Omasta kunnollisesta miehestä kun ei ikinä uskoisi...

Sitähän joku mies varattu mies kerran totesikin seksin harrastamisen jälkeen, "minusta vaimo ei ikinä uskoisi"

Vierailija
40/58 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin iskeä?

Mullakin on esim. fb.ssä paljon miehiä kaverina, eikä kukaan ole yrittänyt mua lähestyä kaksmielisillä viesteillä.

Olen kulkenut paljon nuorena miesporukassa kaljalla yms ja silti olin vain ns. hyvä jätkä. Ei mua ole yritänyt miehet jatkuvasti iskeä. Toki en kyllä selibaatissakaan ole koskaan elänyt. Mutta ne mieshommat hoitelin ihan muita kautta eli kun oli isku päällä niin en koskaan syönyt omasta kuormasta.

Nää miehet kyllä sanoi, että olen tosi hyvännäköinen nainen ja naispuolinen "sika" siinä suhteessa, että en alkanut seurustelemaan koskaan yhdenillan juttujen kanssa vaan iskin aina sen, kenet halusin ja se oli sillä selvä.

Mielenkiintoista toisaalta, että toisille naisille miehet on kavereita ja toisia tulee kaikki miehet iskemään. Monesti mentiin jonnekin jatkoille esimerkiksi ja minä sain nukkua rauhassa, mutta esim. yhdeltä kaveriltani oli aina joku vonkaamassa pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi