Muutamalla lauseella, MILLANEN ON SUN MIES?
Kommentit (29)
On perhekeskeinen, ahkera, nuori ja reipas, sosiaalinen, mukava, osaa olla romanttinen ja yllätyksellinen, epäitsekäs, suunnitelmallinen (esim talous-asiat) ja kannustava (kiinnostunut minun tarpeistani ja tavoitteistani).
Osaa olla ärsyttävän juntti mielipiteineen (persu), joskus liian ailahtelevainen eikä järin huomaavainen. Uskon, että lapsuudesta kumpuavien ongelmien johdosta hänen on vaikea luottaa ja olla 100%luotettava.
Hän on hyvin kehityskelpoinen, sillä uskon että hän on sellaista miestyyppiä, joka paranee vanhetessaan, kun nuoruuden särmät hioutuvat sileammiksi ja oman itsen tuntemus kasvaa.
Miinusta: kaavoihin takertuva eikä tykkää läheisyydestä.
Pois en antaisi, päivääkään en vaihtaisi - tai no... :) Kahdeksan vuotta avioliittoa.
No, plussaa kuitenkin: lojaali, reilu, huumorintajuinen, avulias, rakastaa minua
Miinusta: äkkipikainen, pessimistinen, sarkastinen, ei jaksa lasten kanssa, materialistinen, huono keskustelija
narsisti jolle olen olemassa vain palvelijaksi koska hänhän ei saa joutua ikinä mitään ikävää tekemään. Mutta niin komea että kestän.
huumorintajuinen, seksuaalisesti haluton, lempeä, itsekäs mitä tulee päihteisiin ja heikolla itseluottamuksella varustettu.
kiltti, huomioonottava ja "kotihiiri". Miinuksena sanoisin, että on hän liian hiljainen (ei paljoa puhu), liian laiska ja vähän sellainen hälläväliä tyyppi.
+ välillä siivoaa kovastikin ja leikkii paljon lapsen kanssa ja hoitaa muutenkin. Älykäs, ihan kivan näköinen, on oikeasti kiinnostunut minusta ja tekemisistäni
- kova huutamaan ja kiroilemaan välillä, suuttuu herkästi ja ailahtelevainen, murehtii jatkuvasti raha-asioita, helposti negatiivisuuteen taipuvainen
komea, pitkät hiukset, lihaksikas. Aika vaikea luonne, erittäin hyvä seuramies, hyvä keskustelija.