Jälleensyntymägeneraattorista tuli mieleen, mihin maahan syntyminen on mielestäsi lottovoitto?
Saa luetella useampiakin maita.
Minä sanoisin Pohjoismaat, Saksa, Itävalta, Sveitsi. Ylipäänsä Länsi-Eurooppa, miksei eteläinenkin, Japani, Australia, Kanada, Yhdysvallatkin pääasiallisesti.
Kommentit (7)
Mä olisin varmaan ollut onnellisempi jossakin sellaisessa kulttuurissa, jossa ei arvosteta materiaa ja työn tekemistä siksi, että saataisiin sitä roinaa. Tosin mä en myös haluaisi elää missään sellaisessa alkuperäiskulttuurissakaan, mikä on patriarkaalinen. Yleensä ne ovat sitä.
Pohjoismaat; Saksa, Sveitsi, Itävalta, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Kanada, Uusi-Seelanti, Australia.
Eteläisempään Eurooppaan, USA:han tai jopa Brittien saarille mennessä alkaa olla jo aivan liikaa merkitystä millaiseen perheeseen sattuu syntymään.
mikä vaan länsimaa (ei Itä-Eurooppa), vaan esim. muu Eurooppa, Pohjois-Amerikka (ei Meksiko), Australia, Uusi-Seelanti, Korea, Japani ja sitten siellä HYVÄ PERHE joka osaa kasvattaa lapsia, rahaa ei tartte olla mitenkään loputtomasti. Eli ei vaan se maa vaan myös perhe.
alkaa olla jo aivan liikaa merkitystä millaiseen perheeseen sattuu syntymään.
voit olal vaikka FAS-lapsi, pedon päiväuni, alkkarin mukula tai kuolla kun iskä tai äiti jokupäivä napsahtaa ja tappaa kaikki. Kyllä sillä kuule on perheellä väliä ihan maasta riippumatta.
Siellä on sentään hyvä järjestys kaikkialla ja jotain kuria ulkomaalaisilla!
sanoisin että Jenkit. Rikkaita oltaisiin.
Ihmiset rakentaa oman onnellisuutensa.