Myymälävastaavan palkka?
Mitähän voisi pyytää palkaksi pääkaupunkiseudulla myymälävastaavan työstä?
Ei koulutusta alalle, mutta työkokemusta myyntityöstä 5v.
Kyseessä pieni erikoisliike.
Kommentit (10)
Tosiaan voi olla hankalaa saada yksityiseltä tuota palkkaa, mutta kiva tietää jotain suuntaa antavaa, etten ihan liian halvalla lupaudu. :-) /ap
tuo 1700e kuulostaa turhan vähäiseltä työmäärään ja vastuuseen nähden. Jos siis kyse kuitenkin täysipäiväisestä työstä.
tuo 1700e kuulostaa turhan vähäiseltä työmäärään ja vastuuseen nähden. Jos siis kyse kuitenkin täysipäiväisestä työstä.
mutta en pk-seudulla.Henkilökuntaa lisäkseni 2 osa-aikaista
mä työskentelen elintarvikekaupassa osaston vastaavana ja tienaan 2900€ tehden pelkkää aamua ja arkiviikkoa, täyspäiväisesti kuitenkin. Toi 1700 on aika pieni...
hahaa osastovastaavana ei kyllä yhdestäkään kaupasta saa 2900€ ..nyt puhutaan paskaa :D :D
Meillä (pääkaupunkiseutu) myymälävastaava saa Pam:n taulukon mukaista myyjän palkkaa korotettuna 5%.
Eli en edes viitsisi lähteä vastaavaksi, palkka ei korvaa työtä ja vastuuta.
Mun tuttu myymälävastaava (2-3 osa-aikaista alaista, itse kokopäiväinen) on ketjuliikkeessä töissä, todealla pieni liike. Hän saa muistaakseni 250 Euroa/kk siitä hommastaan + tuntipalkan normaalisti työvuoroista.
Kaiketi riippuu myös toimenkuvasta.
Pienimmillä vastuilla minimissään taulukkopalkka plus 5%. Suurimmillaan 2500-2800. Tällöin vastuu pitää olla kuitenkin enemmän päällikön kuin vastaavan luokkaa.
Itselläni on päällikkövastuu kahdesta myymälästä, ja peruspalkka on noin 3000 euroa/kk.
tai 2800,-
Jos on yksityisen omistama yritys niin varmasti vaikea saada hyvää palkaa.
t.myymälävastaava alle 1700e/kk