Uskaltaisinko tilata piilarit netistä ilman piilarireseptiä?
Juu, kuulostaa hullulta, mutta en nyt ehtisi optikolle sovittelemaan. Olen joskus vuosia sitten käyttänyt piilareita ja nyt haluaisin yhteen tiettyyn tilaisuuteen piilarit. Olisi siis tarkoitus tilata pienin paketti (30 linssiä *2) eikä siis rahallinen tappio ole kova, vaikken saisi niitä loppuun käytettyä, kunhan nyt yhden päivän ajan voisin niitä käyttää. Ei kai tuossa ajassa kovin kummoista vahinkoakaan saa silmille aikaan?
Onko joku muu ollut yhtä hullu? Focus Dailiseja olin ajatellut tilata.
Kommentit (11)
Mutta täytyy tietää omat vahvuudet ja sitten se piilarin koko/kaarevuus että on oikein. Hyvin toimii.
Mutta täytyy tietää omat vahvuudet ja sitten se piilarin koko/kaarevuus että on oikein. Hyvin toimii.
Sitä mä en tokikaan tiedä, olen hukannut sen vanhan piilarireseptini. Siksi ajattelin luottaa niihin "suomen myydyimpiin".
ap
Ostin juuri piilarit optikolta, olen käyttänyt viimeksi n. 5v.sitten.
Ensimmäinen pari ei sopinut vaan jouduin käymään vaihtamassa toiseen. Yksi päiväkin on tuskaa jos piilarit ei sovi.
mutta kokeile niitä nyt ainakin kerran aikaisemmin ennen juhlia, ettei sitten juhlat mene piloille vaikka kuivien silmien, tai epäsopivien piilareitten takia.
Focus dailiesit on aika sopivat piilarit monille, joten niitä kandee kokeilla.
mutta kokeile niitä nyt ainakin kerran aikaisemmin ennen juhlia, ettei sitten juhlat mene piloille vaikka kuivien silmien, tai epäsopivien piilareitten takia.
Focus dailiesit on aika sopivat piilarit monille, joten niitä kandee kokeilla.
Että kun ne on Suomen myydyimmän piilarit, niin suurin todennäköisyys lienee niitten suhteen, että ne sopii... Mutta arpapeliähän se on.
ap
mutta, eikö noi nettifirmatkin vaadi jotain piilarireseptiä?? Vai voiko sieltä noin vaan tilata? Sitten tilaan kyllä minäkin, mulla sama tilanne kuin ap:lla, käytän piilareita ehkä pari kertaa vuodessa enkä sen takia jaksaisi lähteä reseptiä hakemaan....
mutta, eikö noi nettifirmatkin vaadi jotain piilarireseptiä?? Vai voiko sieltä noin vaan tilata? Sitten tilaan kyllä minäkin, mulla sama tilanne kuin ap:lla, käytän piilareita ehkä pari kertaa vuodessa enkä sen takia jaksaisi lähteä reseptiä hakemaan....
Toki siinä pitää laittaa raksi ruutuun, että on resepti. Mutta omalla vastuullahan siinä toimii.
Eli voi siis tilata ilman reseptiä, toki pitää tietää vahvuudet. Itse ajattelin vähän pienemmillä vahvuuksilla tilata kuin normaalit silmälasit. Ja en siis muista, mitkä piilarit mulla on ollut silloin viimeksi.
ap
Enkä voi tajuta, että kukaan edes vähänkään täysjärkinen harkitsee omatoimista piilarikokeilua. Optikolla käyntiin menee noin 30 min, jos haluaa, niin kuka tahansa saa sen mahtumaan ohjlmaansa. Siis jos haluaa.
Kaikki ei asu sellaisella paikkakunnalla, jossa olisi edes optikkoa. Pitäisi ensin ajaa naapuripaikkakunnalle ja optikko on sielläkin auki tasan klo 17 asti. Ei ehdi työpäivän jälkeen! Ja lauantait ennen tätä tapahtumaa on ohjelmoitu (lapsen urheiluturnaus, jossa menee koko päivä + perhetapahtuma, jonne halutaan mennä). Eli juu, se 30 minuuttia ei nyt oikein ole 30 minuuttia minulle.
ap