Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorasukainen seksikysymys (ei herkille eikä seksittömille): missä asennossa

Vierailija
12.03.2011 |

teillä annetaan suuseksiä puolin ja toisin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelkään, että minulta karkaa paukku. Juu, kyllä, olen estoinen.

Nuorempana mä nousin makaavan miehen kasvojen päälle kykkimään ja sain suuseksiä.

Eikö enää kunto kestä? :D

Vierailija
2/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse esileikistä, niin esim. niin, että olen polvillani ja mies makaa pää mun jalkojen välissä ja nuolee tai sama toisinpäin.

Jos on tarkoitus että suuseksi johtaa orgasmiin, niin yleensä selällään, itse tarvitsen tosi rennon olotilan että saan ja parhaiten se onnistuu näin. Samoin tässä päämäärässä mies tykkää tästä asennosta.

Joskus myös 69, se ei kyllä ole oikein mulle mieluinen tapa, jotenkin kumpikaan ei voi keskittyä nautintoon jos yhtäaikaa touhuaa - tietenkin vuorottelu on ihanan kiusaavaa :)

Meillä suuseksi on aivan oleellinen osa seksiä, mies saattaa nuolla mulle orgasmin ihan yhtäkkiä yllättäen vaikka saunassa ilman mitään vastavuoroisuutta. Sitten taas toisinpäin joskun toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei harrasteta suuseksiä laisinkaan.

Vierailija
4/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eniten

-mies alla ja minä päällä 69

-mies päällä, minä alla 69

- mies hoitelee mua minä selällään

-hoidan miehen mies selällään, seisoo tai istuu

-parasta on kun hoidetaan mies ensin ja sitten hän hoitaa minut

-kiihottavinta on kun mies hoitelee minut kun olen kontallani ja nuolee takaapäin

Vierailija
5/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähestyy" paikkaa joko jalkojen suunnasta tai vatsan yli. Mies taas makaa selällään, minä olen vieressä ja otan sen suuhun, siis sivusta. Nuorempana mä nousin makaavan miehen kasvojen päälle kykkimään ja sain suuseksiä.

Vierailija
6/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa, mies on selällään sängyllä ja saa suuseksiä, hän ei suostu suuseksiin antavana osapuolena, koska kuulemma kunnolliset naiset ei anna nuolla paikkojaan

Vierailija
7/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa, mies on selällään sängyllä ja saa suuseksiä, hän ei suostu suuseksiin antavana osapuolena, koska kuulemma kunnolliset naiset ei anna nuolla paikkojaan

Vierailija
8/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolliset naiset ei myöskää imeskele kenenkään kikkeleitä.

Vierailija
9/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on mies sulla...

Vierailija
10/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis perus mä selällä ja mies nuolee. Kerran kokeiltiin 69 ja oli tosi kivaa, mutta en tiä miksi se jäi. Samoin kontallaan on kivaa. Mä jotekin vaan häpeen siinä itseäni...Kaikki näkyy niin paljon. Perskarvat sun muut.

Vierailija
11/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä taantunutta. Järkky ukko!

"mies on selällään sängyllä ja saa suuseksiä, hän ei suostu suuseksiin antavana osapuolena, koska kuulemma kunnolliset naiset ei anna nuolla paikkojaan"

Vierailija
12/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei harrasteta suuseksiä.

Vierailija
13/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei suostu suuseksiin antavana osapuolena, koska kuulemma kunnolliset naiset ei anna nuolla paikkojaan

kun vuodatat tätä samaa asiaa. Sitähän ei kysytty. Puhu sille miehellesi kun noin kovasti ahdistaa.

Vierailija
14/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kontallaan on kivaa. Mä jotekin vaan häpeen siinä itseäni...Kaikki näkyy niin paljon. Perskarvat sun muut.

Sheivaa.

Vierailija
15/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mä nousin makaavan miehen kasvojen päälle kykkimään ja sain suuseksiä.

Vierailija
16/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelkään, että minulta karkaa paukku. Juu, kyllä, olen estoinen.

Vierailija
17/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soolonautintona. Tykkään kun seison ja mies on takana jalkojen välissä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän