Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
12.03.2011 |

Tapasin eräänä viikonloppuna yökerhossa erään ennestään tuntemani ihmisen. Hän kertoi minulle tunteistaan minua kohtaan ja lopulta suutelimmekin. Pari päivää sen jälkeen lisäsimme toisemme Facebookiin kavereiksi. Pidimme yhteyttä tekstiviestein tai oikeastaan minä yritin pitää. Alkoi tuntua siltä kuin kyseistä ihmistä ei minun seurani todellisuudessa kiinnostaisikaan vaan puheet yökerhossa olisivat olleet höpönlöpöä. Lopulta kyllästyin siihen "kissa ja hiiri" -leikkiin, poistin kyseisen ihmisen numeron puhelimestani ja poistin hänet Facebook -kavereistakin ikäänkuin protestiksi (odotin siis, että hän huomaisi tämän ja tajuaisi, että olen hieman loukkaatunut). Viimeyönä hän olikin sitten laittanut minulle viestiä puhelimitse, että mitä teen. Enpä tiedä, viitsisinkö vastata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän todennäköisenä, että ihminen ei ollut / ole tosissaan. Tunteista tuskin oli kyse, ennemminkin yöseuran etsinnästä. Tapasitte & suutelitte yökerhossa (ilmeisesti humalassa), arkielämässä yhteyttä ei pidetty, ja tauon jälkeen perjantain ja lauantain välisenä yönä viestitetään taas, todennäköisesti radalta.

Toivottavasti et ehtinyt kiinnostua tosissasi. Yrittäisin unohtaa.

Itselläni on samantapainen kokemus vuosien takaa - ei, en tarkoita, että se olisi täysin yleistettävissä, muistuipa vain mieleeni tarinaasi lukiessani. Tuntui ikävältä, mutta hyvä, että tuli heti kättelyssä ilmi.

Vierailija
2/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänpä siis vastaamatta kyseiseen viestiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeät toimintamallit. Teet itsellesi palveluksen kun et enää tuhlaa aikaasi häneen.

Vierailija
4/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeät toimintamallit. Teet itsellesi palveluksen kun et enää tuhlaa aikaasi häneen.

Vierailija
5/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulemme todennäköisesti tapaamaan vielä (ehkä jopa tänään jo), sillä meillä on yhteisiä kavereita. Pitäisikö minun kuitenkin jotenkin ilmoittaa hänelle kantani vai jätänkö vain kokonaan noteeraamatta ja olen kuin ennenkin?

Ap

Vierailija
6/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten voit halutessasi vastata, ettei sua kiinnosta viikonloppuseurasuhde tai että et arvosta yöllisiä tekstareita tai jotain muuta. Mikä sulle luontevimmalta tuntuu.

(Mä itse tykkään sanoa asioita suoraan ja tehdä tilanteen selväksi. FB-kaveruuden katkaiseminen ja tekstareihin jättäminen jättää tulkinnanvaraa.)

Mukavaa kevättä sulle, ja parempia tuttavuuksia jatkossa!

-3

Vierailija
7/7 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin asian olla. Selvää on ettei hän ole oikeasti kiinnostunut mutta kai nyt voitte tuttavina pysyä. Kaikki tekstailut ym jättäisin pois.