Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppilareissun jälkeen minun saldo äitinä on sitten mainio. ;)

Vierailija
12.03.2011 |

Pari päivää anoppilassa ja aamusta iltaan pienen pikkuruisia sivuhuomautuksia aina kun mies ei ole kuulolla. "nyt laitetaan lapset oikealle rytmille, aamu kahdeksalta ulos, 12 nukkumaan (myös alakouluikäinen tarvitsee Tietysti päiväunet), illalla 22 nukkumaan, nyt laitetaan oikeaa ruokaa, onko ne muuten saaneet kalaa koskaan, kyllä huomaa ettei lapset ole saaneet huomiota, katso nyt ei nuo lapset kyllä äitiä kaipaa, no eikö sinua kotona ole äiti opettanut puhumaan sano RRRRRRRR, ei LLLL, kun sanon nyt RRRRRRRRR, sitten päristellään joka mutkassa, ai katso miten pieni käyttää vesivärejä, heti oppi kun mummo antoi kun ei kotona saa". Ei juma ja tuo on kyllä melko tauotonta laukomista! Jos oma äiti ois tuollainen, niin viitsis sanoa suoraan että piä pääs jo kiinni. Mutta eihän sitä anopille

Ai että on tyhjä olo kun kotiudutaan. Menee pari päivää että tasoitun ja alan taas uskoa, että kyllä me ihan ok nämä lapset hoidetaan. Hyvällä rytmillä, joka päiväisellä ulkoilulla, yhteisillä puuhasteluilla ja saa ne kotiruokaakin säännöllisesti, peräti joka päivä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikalailla samalla tavalla kuin oma äitini (ja anoppinikin). ELi ensinnäkin muistan että lapseni ja hänen puolisonsa ovat vauvan vanhempia, HE tuntevat lapsensa parhaiten, HE päättävät miten lapsen kanssa toimitaan. Minun ei tarvitse ohjeistaa jos neuvoja ei pyydetä, koska aika on muuttunut eikä heidän vauvansa ole sama kuin minun vauvani. ELi vauvatkin ovat erilaisia. Eikä myöskään ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa hoitaa lasta.

Mieluummin tuen tyttäreni tai miniäni äitiyttä kehumalla ja kannustamalla eli toimimalla mieluummin niin, että hän saisi minun sanoistani tunteen että on hyvä äiti ja osaa toimia lapsensa parhaaksi. Se on kaikkien etu, myös mummon.

vauvanhoidosta ja tutkii netistä uudet ohjeet. Hänen pitää tietää, mitä nykyään suositellaan ja olla ajanhermolla, ettei vain pikkuminiä hermostu. Muistakaa sitten itsekin kun teille tulee vävyjä ja miniöitä, että tutkitte tarkkaan uudet suositukset, että ette mene hyvän hyvyyttänne vahingossakaan sanomaan vanhanaikaisia käsityksiänne kun luulette niiden olevan oikeita. Suositukset muuttuu ja ei ihmiset, joilla ei ole enää pieniä vauvoja, pysy niiden perässä. Olen jo itsekin ihan hukassa, mitä nykyään saa tehdä ja ei saa tehdä, vaikka omat lapseni olen synnyttänyt 90-luvun alussa. Seurasin juuri sukulaistyttöni vauvanhoitoa ja moni tapa on jo muuttunut, mitä neuvolasta antavat.

Vierailija
22/22 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miniöitä, mutta voisin joissakin asioissa tehdä samoin. Mulle kyllä tyttäret sanovat suoraan lopeta tuo neuvominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän