Lue keskustelun säännöt.
1,5-vuotias perinyt minulta agressiivisen temperamentin.
04.03.2011 |
Käy päälle, lyö ja puree jos ei saa tahtoaan läpi. Pakko olla geeneissä, koska en ole ukkoakaan hakannut kuin viimeksi yli kymmenen kuukautta sitten ja silloin lapsi oli niin pieni ettei taatusti voi muistaa miten pistetään isukki ojennukseen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla